Bimmer 315

Re: Bimmer 315
Imam jaz prirobnice že zrezane, žal le en komplet, mislim da kolektorja ne bom delal custom, tako da bi bile morda celo na voljo, a vidva bosta sama delala kolektor?

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Jst bom cel auspuh delal sam, ja, tud lonce, ker sploh nemorš dobit nekih rostfrej cherry bombov z lepimi zaključki.
Za kakšno specifikacijo maš pa zrezane prirobnice? Kej tazga kot sem jaz napisal?
(valjda ma first dibs majkl
)
Za kakšno specifikacijo maš pa zrezane prirobnice? Kej tazga kot sem jaz napisal?
(valjda ma first dibs majkl


Re: Bimmer 315
Dule ce se bos odlocil prodat, mi javi prosim do naslednjega tedna... Moj plan s kolektorjem je predelat m42 kolektor, mislim da je price/preformance ravno pravi za moj motor.
Sicer se marsikaj da kupit za m10b20, samo je drago ko pes.
Sicer se marsikaj da kupit za m10b20, samo je drago ko pes.
LP Miha

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Ja sej m42 ma tud 38mm premer cevi. Samo nisem ziher al zunanji al notranji; mislim da zunanji, ker folk po netu piše da jih je zmeru pod avtom, seprav notranji verjetno 36mm.
Jst sem mel v mislih 38mm notranji, ker je to 1.5 cole in je enostavno dobit cevi, tud izpušni ventil je 38mm in večino street/track kolektorjev za ta motor je 38mm. Dirkalna varjante so pa 40/41mm notranji premer.
Jst sem mel v mislih 38mm notranji, ker je to 1.5 cole in je enostavno dobit cevi, tud izpušni ventil je 38mm in večino street/track kolektorjev za ta motor je 38mm. Dirkalna varjante so pa 40/41mm notranji premer.

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Bimmer 315
WAW zelo lepo
naj ostane tako čim bolj clean

naj ostane tako čim bolj clean


Re: Bimmer 315
Pero ne spomnim se več po kakih specifikacijah so ble izrezane, sem hotel danes preverit in sem ugotovil, da so že kaki dve leti spravljene pri sorodniku v Črnomlju 
So pa bile mišljene da se vpaše s65 kolektor, aja pa material je žal železo in ne inox.
Majkl bova se na zs zmenila naprej
Sicer pa lepo da bo oživel še en m10b20, motor na teh dvojnih zgleda reees lepo

So pa bile mišljene da se vpaše s65 kolektor, aja pa material je žal železo in ne inox.
Majkl bova se na zs zmenila naprej

Sicer pa lepo da bo oživel še en m10b20, motor na teh dvojnih zgleda reees lepo


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
FYI: S65 ima 40mm ID cevi kolektor
To je kar precej oziroma racing varjanta; optimalno če motor diha tam proti 200 konjev al pa še kaj zraven.
Pa izpušne porte se ponavadi v kombinaciji z takim kolektorjem naredi okrogle iz ovalnih, ker je drugače itak štenga.
No, sej S65 kolektor ma FRwolf na mašini, pa bo lahko iz prve roke povedal kako se kaj obnese.
To je kar precej oziroma racing varjanta; optimalno če motor diha tam proti 200 konjev al pa še kaj zraven.
Pa izpušne porte se ponavadi v kombinaciji z takim kolektorjem naredi okrogle iz ovalnih, ker je drugače itak štenga.
No, sej S65 kolektor ma FRwolf na mašini, pa bo lahko iz prve roke povedal kako se kaj obnese.


Re: Bimmer 315
Hmm luknja na prirobnicah je ovalna in se tudi prilega m10b20 glavi, bom danes naročil da mi jih premeri, pa bo dilema rešena...

Re: Bimmer 315
Evo debelina prirobnice je 10mm, luknje ki so ovalne, pa so 32x40mm se pravi če se ne motim ravno za 38mm cevi nekje?...

Re: Bimmer 315
pero27 wrote:FYI: S65 ima 40mm ID cevi kolektor
To je kar precej oziroma racing varjanta; optimalno če motor diha tam proti 200 konjev al pa še kaj zraven.
Pa izpušne porte se ponavadi v kombinaciji z takim kolektorjem naredi okrogle iz ovalnih, ker je drugače itak štenga.
No, sej S65 kolektor ma FRwolf na mašini, pa bo lahko iz prve roke povedal kako se kaj obnese.

Ja jest mam predelan S65 kolekotor, primarne cevi so notranje mere 38 mm in kjer sem spreminjal krivine sem nadomestil z 41x1,5, sem pa precej predelal, ker sem iskal idelane dolžine za motor, ki bo kasneje predelan. Zaradi 4v1 dizajna sem ubiral največ možnih poti da se izognem povratnim udarom. Zato si vse te prepreke pulzacijam sledijo na točno enako razdaljo med sabo.
Alpinas were always posh hot rods!
