BMW 2002 1975 ALPINA

Ježek
Posts: 393
Joined: 02 Sep 2012, 15:49
Avtomobil: vwvwvwvw

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Ježek » 30 May 2016, 22:02

Preden si avto parkiral je delala normalno? Ker men je en razlagal, da lahko tudi cilinder sklopke narobe zmontiraš/fališ tisto štangico in namesto, da odmika lamelo strela v prazno. Predpostavljam, da je podobna tehnika kot pri e30 z m10 motorjem.
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 30 May 2016, 22:07

Ježek wrote:Preden si avto parkiral je delala normalno? Ker men je en razlagal, da lahko tudi cilinder sklopke narobe zmontiraš/fališ tisto štangico in namesto, da odmika lamelo strela v prazno. Predpostavljam, da je podobna tehnika kot pri e30 z m10 motorjem.
Ja delala normalno, sicer je možna napaka, ker mi je prejšni cilinder spustil dušo sem z vodo spiral olje z vztrajnika potem pa je teden kasneje enako se zlepilo skupaj. Potem sem odvozil cca 500km ampak večino avtoceste, ker sem vozil kolega na poroki. Potem ap ej šel avto na zimsko spanje... Sklopka je nova, vztrajnik pa na novo poglihan ravno prejšne poletje...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by L4UK0 » 30 May 2016, 22:58

Meni se je pri 1.2 motorju na Kadettu tako zalimala medtem ko sem obnavljal zadevo. Privil sem zajlo od sklopke kolikor se da (da je pač nisem rabil ves čas držat) in delal kroge po ulici. Po 10min brutalnega cukanja je zadeva popustila. Je bilo pa res brutalno, si moral bit kar pripet v avtu :lol:
Image
User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by kontejner » 31 May 2016, 01:19

predolgo si ga pustil počivat, zaj pa ti vrača :lol:
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by zegler » 31 May 2016, 07:17

ocitno ti je zadeve zarjavela skupaj ...

hmm kot je @jezek napisal najprej se prepricaj da ti cilindercek definitivno odmakne zadevo (mogoce je crkno interno in enostavno olje pretaka sem in tja, sicer se tega nisem mel, ampak ti tanovi ki so plasticni, ne vem kaj se vse lahko zgodi.

pol pa poskusi blokirat vztrajnik, pa ga zadaj dvigni pa na silo kolo obracaj naprej nazaj - saj ves ko je malo zracnosti v celem sklopu dif menjalnik, da bodo 'sunki' na celi sklop. Pol se lahko poskusis pa zagrejes vztrajnik vmes pa pocnes enako...jaz bi sicer rajse narazen vzel, ker ce je ornk zarajvelo se bos kaj druga unicil pri tem ko bos s silo zelel resti tezavo.

drugace pa ne vem kak ima 2002 narjeno, ampak saj pa je enih 6-7 vijakov pa menjalnik malenkost odmaknes nazaj pa poskusis skozi zracne reze sklopke med vztrajnik pa lamelo kaksno tanko zadevo vmes zabit (pazi da ne poskodujes lamele)
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by pero27 » 31 May 2016, 15:17

Pomojem da ti je tista sredinska luknja od lamele zarustala na akso od menjalnika, zdaj se pa noče umaknit (ne pa lamela z drsno površino na vztrajnik).
Verjetno si ko si delal remont zelo kirurško spucal akso od menjalnika in ni blo na njej nič več šmira da bi jo varoval pred korozijo... potem si jo dodatno opral z bremz oljem, zapovrh pa še z vodo zalil.

Pomojem da je najboljše da menjalnik dol vzameš - sej motor lahko v avtu pustiš. Potem pa kladivo v roke pa potegneš lamelo dol sej nebo pomojem potrebno preveč sile- ker trenutno ti v aksialni smeri čisto nobena sila ne deluje na lamelo da bi jo umaknila od vztrajnika in je lahko čist malo zarustano pa se zadeva pač nebo premaknila če samo tacaš po pedalu... sunki pri speljevanju in to pa itak tud samo v pravokotni smeri na smer v kateri bi rad losal delujejo...
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 31 May 2016, 20:30

pero27 wrote:Pomojem da ti je tista sredinska luknja od lamele zarustala na akso od menjalnika, zdaj se pa noče umaknit (ne pa lamela z drsno površino na vztrajnik).
Verjetno si ko si delal remont zelo kirurško spucal akso od menjalnika in ni blo na njej nič več šmira da bi jo varoval pred korozijo... potem si jo dodatno opral z bremz oljem, zapovrh pa še z vodo zalil.

Pomojem da je najboljše da menjalnik dol vzameš - sej motor lahko v avtu pustiš. Potem pa kladivo v roke pa potegneš lamelo dol sej nebo pomojem potrebno preveč sile- ker trenutno ti v aksialni smeri čisto nobena sila ne deluje na lamelo da bi jo umaknila od vztrajnika in je lahko čist malo zarustano pa se zadeva pač nebo premaknila če samo tacaš po pedalu... sunki pri speljevanju in to pa itak tud samo v pravokotni smeri na smer v kateri bi rad losal delujejo...
Dvomim da se je sprala mast na ripnah od menjalnika. Sumim da je nova neutečena sklopka in površinska rja na vztrajniku hudo zapacala zadevo...
Baje brake cleaner čez režo mal pošpricaš da pride med lamelo in je potem to precej lažje narezan dobit. Druga varjanta je WD-40 ampak se je potem težko losat oljnate sklopke :)
Alpinas were always posh hot rods!
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Bajta » 01 Jun 2016, 00:07

smo mel nek industry cleaner na sihtu,ista piksna, pa bols zadeva kot brake cleaner, ne izhlapi takoj, ni pa extra mastn.. pol pihnes se z navadnem brake, pa je reseno..

bom jutr pogledo od kere firme.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by zegler » 01 Jun 2016, 06:48

FR Wolf wrote:
Dvomim da se je sprala mast na ripnah od menjalnika. Sumim da je nova neutečena sklopka in površinska rja na vztrajniku hudo zapacala zadevo...
Baje brake cleaner čez režo mal pošpricaš da pride med lamelo in je potem to precej lažje narezan dobit. Druga varjanta je WD-40 ampak se je potem težko losat oljnate sklopke :)
ce pa je slucajno na ripnah kot je napisal pero, pol se pa mas manj tezav, te pa samo sraufeke losas za kaki centi pa menjalnik nazaj pa naprej nekajkrat pa bo pol slo. Drugace pa wd noter pa malo pusti pa probaj, pol pa kot si napisal z brake klinerom, ko bo spustila pa prides z avtom malo na stajersko pa se dobimo na piru, da fajn spuces lamelo :twisted: po stari cesti, no upam da porihtas z cim manj komplikacij
Eddy
Posts: 48
Joined: 17 May 2016, 15:42
Avtomobil: E30

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Eddy » 01 Jun 2016, 08:37

Coca cola bo pomagala, če boš le lahko poleg prišel za zalit vztrajnik. ;)
Post Reply