Page 31 of 43
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 23 May 2016, 14:47
by zegler
FR Wolf wrote:
Ja tole bi blo kar fajn za imet ampak jaz imam 40mm pa na duplih webrih so imele te sesalne samo A3S motorji, pa einspritzerji A4 in A4S s izvrtino 44mm.
Motorji A0, A1(moj), A2, A2s in A3 so imele serijske sesalne kolektorje po potrebi povečane luknje.
torej ti mas na weberih odprtino 40mm ? hm jaz mam solexe 40ddh pa sem meril da je na strani loputic 45 mm pa zdaj iscem ene kolekotrcke za tole zadevo...
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 23 May 2016, 15:04
by FR Wolf
zegler wrote:FR Wolf wrote:
Ja tole bi blo kar fajn za imet ampak jaz imam 40mm pa na duplih webrih so imele te sesalne samo A3S motorji, pa einspritzerji A4 in A4S s izvrtino 44mm.
Motorji A0, A1(moj), A2, A2s in A3 so imele serijske sesalne kolektorje po potrebi povečane luknje.
torej ti mas na weberih odprtino 40mm ? hm jaz mam solexe 40ddh pa sem meril da je na strani loputic 45 mm pa zdaj iscem ene kolekotrcke za tole zadevo...
Večji problem boš imel najti kolektorje, ki se bodo pri glavi prilegali 1.6 glavi. Ker drugače imaš stopnico v sesalnem kolektorju... Si siguren da so zares 40? Ponavadi številka pomeni premer lopute...
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 23 May 2016, 17:15
by pero27
Kaj ti ne port matchaš zadev ki jih na motor našraufaš?
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 23 May 2016, 17:17
by FR Wolf
pero27 wrote:Kaj ti ne port matchaš zadev ki jih na motor našraufaš?
Če so že iz fabrke kot ulite. Razlika je v sesalnih kolektorjih med 1.6 in 2.0 v velikosti kanalov pri glavi. Je treba 5mm mesa na vse strani stran dat. To pa ni več port matching ampak machining

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 24 May 2016, 08:29
by zegler
FR Wolf wrote:
Večji problem boš imel najti kolektorje, ki se bodo pri glavi prilegali 1.6 glavi. Ker drugače imaš stopnico v sesalnem kolektorju... Si siguren da so zares 40? Ponavadi številka pomeni premer lopute...
ne en saj mam 2.0 glavo z velikimi sesalnimi ventilcki, to glede 45mm pri drosselklape pa sem tud jaz zacuden, sem tud zmeraj mislil da ce je 40ddh da je pol 40mm, mogoce pa pri solexu govorijo o venturijih ?!? V glavnem na njih pise da so 40ddh ko pa meris pri loputi pa je tocno 45mm. In sem ze narocil iz US ene sesalne z ..1.75 inch fija in glej ironijo ..

Wolf se imenujejo, si jih ti delal ?
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 24 May 2016, 09:20
by FR Wolf
zegler wrote:FR Wolf wrote:
Večji problem boš imel najti kolektorje, ki se bodo pri glavi prilegali 1.6 glavi. Ker drugače imaš stopnico v sesalnem kolektorju... Si siguren da so zares 40? Ponavadi številka pomeni premer lopute...
ne en saj mam 2.0 glavo z velikimi sesalnimi ventilcki, to glede 45mm pri drosselklape pa sem tud jaz zacuden, sem tud zmeraj mislil da ce je 40ddh da je pol 40mm, mogoce pa pri solexu govorijo o venturijih ?!? V glavnem na njih pise da so 40ddh ko pa meris pri loputi pa je tocno 45mm. In sem ze narocil iz US ene sesalne z ..1.75 inch fija in glej ironijo ..

Wolf se imenujejo, si jih ti delal ?
$_57.JPG
Haha, ne niso moje. Čudno je to da so 45mm, obstajajo tudi 45 DDH, lahko pa da je kdo rezkal 40 na 45 in dal notri 45mm lopute... Drugače pa tole na sliki zgleda kot dva sesalna za zyl 1in2. Zaradi odreza za vijak pri hladilnem kolenu...
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 24 May 2016, 09:28
by zegler
ja nekdo se je ze spilal z njimi, al ap so ze bili tako narjeni ? ne vem msilim da razen zamaknjenega vijaka je ostalo enako. No na tej sliki se vidi da je luknja malenkost drugace (zbrusena). Vem pa da ne pase 1-2 in 3-4 ravno zaradi tistega adapterja za vodo in posledicno prestavljenega vijaka. Saj bi vzel kere ko so v nulo ampak cena je 300 EUR + tele pa so bli za 115 EUR (ocitno z razlogom), bomo spasali saj je alu.
sori, zaj pa ti ne bom vec smetil teme.
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 30 May 2016, 20:13
by FR Wolf
Evo pa je prišel končno čas, da skočim malo mojega BMWja pripravit za cesto. Ker mi je letošnji pozni sneg malce pokvaril načrte in za par tednov zamudil wake up je pretekli vikend končno avto dobil nazaj en kup delov.
Minilo je precej časa saj je bilo precej delov odstranjenih čez zimo. No na koncu ko je bilo vse nared sem preveril še sklopko, ker sem jeseni menjal cilinder sklopke in je potem skoraj prekrižala načrte za poročno vozilo zlepljena sklopka.
In glej ga zlomka sklopka ne spusti. Avto je vžgal v prvo in delal bp, ampak sklopka še vedno ni spustila.
Kljub guncanju v prestavi vožnji v prvi prestavi z vsemi pedali pohojenimi, tudi bremza in stisnena sklopka in na štarter ni prineslo nobenega rezultata...
Ima kdo kake koristne informacije, kako najlažje sklopko odlepit brez da je potrebno razkopat pol avta?
In še slika avta pripravljenega na odhod ampak sklopka noče spustit :/

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 30 May 2016, 21:35
by nalim
Na terenskih motorjih se to včasih dogaja, če stojijo po par tednov skupaj in olje zapusti prostorčke med lamelami. Takrat pomaga stisnjena sklopka in zibanje naprej/nazaj v visoki prestavi.
Si razmislil, da bi avto potisnil na kako odročno cesto in se skušal malo bolj grobo zapeljati?
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Posted: 30 May 2016, 21:38
by FR Wolf
nalim wrote:Na terenskih motorjih se to včasih dogaja, če stojijo po par tednov skupaj in olje zapusti prostorčke med lamelami. Takrat pomaga stisnjena sklopka in zibanje naprej/nazaj v visoki prestavi.
Si razmislil, da bi avto potisnil na kako odročno cesto in se skušal malo bolj grobo zapeljati?
Avto sem peljal v prvi prestavi sicer samo cca 100m ker se je pripravljala močna nevihta s stisnjeno sklopko in tapkanjem po plinu. Spustil sem ga tudi v vzvratno prestavo rikverc po klancu in ga probal verglat ampak ni šlo...
Je kdo imel kake podobne probleme? :/