BMW 2002 1975 ALPINA

User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by zegler » 23 May 2016, 14:47

FR Wolf wrote:
zegler wrote:sem iskal za moje duple, pa sem mimo tega letel, bi blo zate a ? ko mas alpina zadeve..

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 3-223-5905
Ja tole bi blo kar fajn za imet ampak jaz imam 40mm pa na duplih webrih so imele te sesalne samo A3S motorji, pa einspritzerji A4 in A4S s izvrtino 44mm.
Motorji A0, A1(moj), A2, A2s in A3 so imele serijske sesalne kolektorje po potrebi povečane luknje.

torej ti mas na weberih odprtino 40mm ? hm jaz mam solexe 40ddh pa sem meril da je na strani loputic 45 mm pa zdaj iscem ene kolekotrcke za tole zadevo...
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 23 May 2016, 15:04

zegler wrote:
FR Wolf wrote:
zegler wrote:sem iskal za moje duple, pa sem mimo tega letel, bi blo zate a ? ko mas alpina zadeve..

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 3-223-5905
Ja tole bi blo kar fajn za imet ampak jaz imam 40mm pa na duplih webrih so imele te sesalne samo A3S motorji, pa einspritzerji A4 in A4S s izvrtino 44mm.
Motorji A0, A1(moj), A2, A2s in A3 so imele serijske sesalne kolektorje po potrebi povečane luknje.

torej ti mas na weberih odprtino 40mm ? hm jaz mam solexe 40ddh pa sem meril da je na strani loputic 45 mm pa zdaj iscem ene kolekotrcke za tole zadevo...
Večji problem boš imel najti kolektorje, ki se bodo pri glavi prilegali 1.6 glavi. Ker drugače imaš stopnico v sesalnem kolektorju... Si siguren da so zares 40? Ponavadi številka pomeni premer lopute...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by pero27 » 23 May 2016, 17:15

Kaj ti ne port matchaš zadev ki jih na motor našraufaš?
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 23 May 2016, 17:17

pero27 wrote:Kaj ti ne port matchaš zadev ki jih na motor našraufaš?
Če so že iz fabrke kot ulite. Razlika je v sesalnih kolektorjih med 1.6 in 2.0 v velikosti kanalov pri glavi. Je treba 5mm mesa na vse strani stran dat. To pa ni več port matching ampak machining :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by zegler » 24 May 2016, 08:29

FR Wolf wrote: Večji problem boš imel najti kolektorje, ki se bodo pri glavi prilegali 1.6 glavi. Ker drugače imaš stopnico v sesalnem kolektorju... Si siguren da so zares 40? Ponavadi številka pomeni premer lopute...
ne en saj mam 2.0 glavo z velikimi sesalnimi ventilcki, to glede 45mm pri drosselklape pa sem tud jaz zacuden, sem tud zmeraj mislil da ce je 40ddh da je pol 40mm, mogoce pa pri solexu govorijo o venturijih ?!? V glavnem na njih pise da so 40ddh ko pa meris pri loputi pa je tocno 45mm. In sem ze narocil iz US ene sesalne z ..1.75 inch fija in glej ironijo .. :) Wolf se imenujejo, si jih ti delal ? :)
$_57.JPG
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 24 May 2016, 09:20

zegler wrote:
FR Wolf wrote: Večji problem boš imel najti kolektorje, ki se bodo pri glavi prilegali 1.6 glavi. Ker drugače imaš stopnico v sesalnem kolektorju... Si siguren da so zares 40? Ponavadi številka pomeni premer lopute...
ne en saj mam 2.0 glavo z velikimi sesalnimi ventilcki, to glede 45mm pri drosselklape pa sem tud jaz zacuden, sem tud zmeraj mislil da ce je 40ddh da je pol 40mm, mogoce pa pri solexu govorijo o venturijih ?!? V glavnem na njih pise da so 40ddh ko pa meris pri loputi pa je tocno 45mm. In sem ze narocil iz US ene sesalne z ..1.75 inch fija in glej ironijo .. :) Wolf se imenujejo, si jih ti delal ? :)
$_57.JPG
Haha, ne niso moje. Čudno je to da so 45mm, obstajajo tudi 45 DDH, lahko pa da je kdo rezkal 40 na 45 in dal notri 45mm lopute... Drugače pa tole na sliki zgleda kot dva sesalna za zyl 1in2. Zaradi odreza za vijak pri hladilnem kolenu...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by zegler » 24 May 2016, 09:28

ja nekdo se je ze spilal z njimi, al ap so ze bili tako narjeni ? ne vem msilim da razen zamaknjenega vijaka je ostalo enako. No na tej sliki se vidi da je luknja malenkost drugace (zbrusena). Vem pa da ne pase 1-2 in 3-4 ravno zaradi tistega adapterja za vodo in posledicno prestavljenega vijaka. Saj bi vzel kere ko so v nulo ampak cena je 300 EUR + tele pa so bli za 115 EUR (ocitno z razlogom), bomo spasali saj je alu.
$_57-1.JPG

sori, zaj pa ti ne bom vec smetil teme.
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 30 May 2016, 20:13

Evo pa je prišel končno čas, da skočim malo mojega BMWja pripravit za cesto. Ker mi je letošnji pozni sneg malce pokvaril načrte in za par tednov zamudil wake up je pretekli vikend končno avto dobil nazaj en kup delov.
Minilo je precej časa saj je bilo precej delov odstranjenih čez zimo. No na koncu ko je bilo vse nared sem preveril še sklopko, ker sem jeseni menjal cilinder sklopke in je potem skoraj prekrižala načrte za poročno vozilo zlepljena sklopka.
In glej ga zlomka sklopka ne spusti. Avto je vžgal v prvo in delal bp, ampak sklopka še vedno ni spustila.
Kljub guncanju v prestavi vožnji v prvi prestavi z vsemi pedali pohojenimi, tudi bremza in stisnena sklopka in na štarter ni prineslo nobenega rezultata... :oops:
Ima kdo kake koristne informacije, kako najlažje sklopko odlepit brez da je potrebno razkopat pol avta?
In še slika avta pripravljenega na odhod ampak sklopka noče spustit :/
Image
Alpinas were always posh hot rods!
nalim
Posts: 362
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by nalim » 30 May 2016, 21:35

Na terenskih motorjih se to včasih dogaja, če stojijo po par tednov skupaj in olje zapusti prostorčke med lamelami. Takrat pomaga stisnjena sklopka in zibanje naprej/nazaj v visoki prestavi.

Si razmislil, da bi avto potisnil na kako odročno cesto in se skušal malo bolj grobo zapeljati?
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 30 May 2016, 21:38

nalim wrote:Na terenskih motorjih se to včasih dogaja, če stojijo po par tednov skupaj in olje zapusti prostorčke med lamelami. Takrat pomaga stisnjena sklopka in zibanje naprej/nazaj v visoki prestavi.

Si razmislil, da bi avto potisnil na kako odročno cesto in se skušal malo bolj grobo zapeljati?
Avto sem peljal v prvi prestavi sicer samo cca 100m ker se je pripravljala močna nevihta s stisnjeno sklopko in tapkanjem po plinu. Spustil sem ga tudi v vzvratno prestavo rikverc po klancu in ga probal verglat ampak ni šlo...
Je kdo imel kake podobne probleme? :/
Alpinas were always posh hot rods!
Post Reply