Page 4 of 38
Re: American BadAss-C3
Posted: 22 Mar 2014, 00:43
by gtyrant
Zanimivo. Meni je Corvetta res mala. C3 je nekje takih mer, kot je bil moj Le Baron.
Majhen avtoček, kompaktnih mer. Vidim, da precej različno dojemamo velikost avtomobilov...
Re: American BadAss-C3
Posted: 22 Mar 2014, 00:52
by Cox
gtyrant wrote:
Glede plastike... ste že videli kakšno zrustano corvetto kje?
Nisem ... tud nisem vido se zarustanega snaginega kesona za bioloske odpadke, zakaj vprasas? Razocaran sem, nad ovo bano ... pa tak kul avto mi je bil

Re: American BadAss-C3
Posted: 22 Mar 2014, 10:24
by pero27
gtyrant wrote:Zanimivo. Meni je Corvetta res mala. C3 je nekje takih mer, kot je bil moj Le Baron.
Majhen avtoček, kompaktnih mer. Vidim, da precej različno dojemamo velikost avtomobilov...
fičo je mejhen avto, kadett je srednje velik avto, E21 je velik avto, vse kar je večjega (praktično vsi novi avti spadajo zraven) ima status letalonosilke

Re: American BadAss-C3
Posted: 22 Mar 2014, 11:02
by gtyrant
Po izkušnjah članov našega cluba.... C4 je velik napredek napram C3 v vseh smereh. Svetlobna leta razlike...
Ampak kaj je pa narobe z C3? Zakaj razočaranje? Jaz ne vidim problema v tem, da je plastična, prevelika in pretežka.
Saj imaš pod haubo Chevy 350 V8 in ne vem ,če imaš za kateri motor toliko izbire kot za tega. Za Corvetto se dobi več kot use.... aftermarket je gromozanski! Corvetta je lahko stock, lahko je noro strupen avto za autocross, drag race, hot rod...
Majhni avtomobili so grozni za vozit... velike letalonosilke je lažje pilotirati po cesti

Re: American BadAss-C3
Posted: 22 Mar 2014, 12:33
by papi
pero27 wrote:gtyrant wrote:Zanimivo. Meni je Corvetta res mala. C3 je nekje takih mer, kot je bil moj Le Baron.
Majhen avtoček, kompaktnih mer. Vidim, da precej različno dojemamo velikost avtomobilov...
fičo je mejhen avto, kadett je srednje velik avto, E21 je velik avto, vse kar je večjega (praktično vsi novi avti spadajo zraven) ima status letalonosilke

Se popolnoma strinjam Pero27!
gtyrant wrote:Po izkušnjah članov našega cluba.... C4 je velik napredek napram C3 v vseh smereh. Svetlobna leta razlike...
Ampak kaj je pa narobe z C3? Zakaj razočaranje? Jaz ne vidim problema v tem, da je plastična, prevelika in pretežka.
Saj imaš pod haubo Chevy 350 V8 in ne vem ,če imaš za kateri motor toliko izbire kot za tega. Za Corvetto se dobi več kot use.... aftermarket je gromozanski! Corvetta je lahko stock, lahko je noro strupen avto za autocross, drag race, hot rod...
Majhni avtomobili so grozni za vozit... velike letalonosilke je lažje pilotirati po cesti

WTF? A ti si eden od tistih ki trdi, da težji kot je avto bolj drži v ovinku..

Re: American BadAss-C3
Posted: 22 Mar 2014, 13:11
by Tine
gtyrant wrote:
Majhni avtomobili so grozni za vozit...
Mogoče ameriški ja

Re: American BadAss-C3
Posted: 22 Mar 2014, 13:23
by gtyrant
papi wrote:
gtyrant wrote:Po izkušnjah članov našega cluba.... C4 je velik napredek napram C3 v vseh smereh. Svetlobna leta razlike...
Ampak kaj je pa narobe z C3? Zakaj razočaranje? Jaz ne vidim problema v tem, da je plastična, prevelika in pretežka.
Saj imaš pod haubo Chevy 350 V8 in ne vem ,če imaš za kateri motor toliko izbire kot za tega. Za Corvetto se dobi več kot use.... aftermarket je gromozanski! Corvetta je lahko stock, lahko je noro strupen avto za autocross, drag race, hot rod...
Majhni avtomobili so grozni za vozit... velike letalonosilke je lažje pilotirati po cesti

WTF? A ti si eden od tistih ki trdi, da težji kot je avto bolj drži v ovinku..

Nisem mislil in nisem napisal, da se težji avto bolj drži v oviku!
Napisal sem, da za vsakdanjo vožnjo v cestnem prometu ko grem v službo, po opravkih ali pa kar tako raje uporabljam večji avto. Meni je večje avtomobile lažje vozit in seveda jih tudi raje in bolj z veseljem vozim.
In tu zame teža ne igra kakšne vloge.
Če imamo v mislih autocross, tu jaz z svojimi škatlami nimam nobenih pogojev...
Tine wrote:Mogoče ameriški ja

AMC Pacer in predvsem Gremlin.... to mi je velika želja imeti.
In še vedno trdim, da se lahko iz Corvette naredi boga in pol!
The Original Sting Ray - /BIG MUSCLE
Re: American BadAss-C3
Posted: 22 Mar 2014, 13:36
by Cox
Razočaranje zato .. ker so mi bli res res ql avti ... a v resnici so narjeni iz materiala za bane delat.
Re: American BadAss-C3
Posted: 22 Mar 2014, 14:03
by pero27
gtyrant wrote:
AMC Pacer in predvsem Gremlin.... to mi je velika želja imeti.
evo, gremlin je pa edni amerikaner, ki bi ga jst res rad enkrat mel, mi je ful všeč ta clownshoe wibe - škoda ker je BMW to naredil šele na Z3coupe

(ok, pa ford shelby cobra daytona coupe 65' replika, samo to je v resnici britanc, če smo točni...)
Re: American BadAss-C3
Posted: 23 Mar 2014, 00:07
by DS71
no..vidim,da ste se lepo pogovorili in da so mnenja usklajena
Glede na to,da so zici začeli na živo pokat zaradi preperelega usnja in druge rešitve kot tapiciranje ni,so leteli ven iz avta. In ko že razdiram notranjost,mogoče tudi tepihov ne bi bilo slabo vrčt ven ..da vidim kaj se skriva spodaj in da se jih enkrat po N(verjetno 34) letih pošteno opere
Stanje podnov 5+
Naši južni sosedi imajo en rek,ki pravi "nema zanata bez alata" .. ja ..bi jim dal prav
