Page 4 of 5
Re: BA3 2102
Posted: 19 Mar 2013, 22:51
by L4UK0
Thumbs up
Re: BA3 2102
Posted: 20 Mar 2013, 11:25
by MAIK
To je to,
Najbolj se mi dopade dodatna opema. Pumpa in kurbelj to je pravo ne pa knjižica z telefonskimi ciframi od servisov

Re: BA3 2102
Posted: 18 May 2014, 13:43
by limited
A litlle update

Re: BA3 2102
Posted: 18 May 2014, 16:51
by DS71
huda
twingo roof?
Re: BA3 2102
Posted: 19 May 2014, 08:04
by eugene
Specijalna. Hvala bogu si pihnu blatnik, sem se bal da bo ostal rjast. kaj si neki razlagal o ogledalu na blatniku? To mi je meni hudo. Ogledala spredaj na blatnikih kot imajo stari japanci namreč.
Re: BA3 2102
Posted: 19 May 2014, 14:43
by limited
DS71 wrote:huda
twingo roof?
Jap
okroglo ogledalo je bilo original samo na levem blatniku pa se to cisto pri vratih tako da dalec od tega kakor so imeli japonci.
Sem ga pa moral vrniti na original visino zaradi tehnicnega in se mi ne da zajebava vsako leto. Krajsi fedri ne obstajajo, ima kdo kaksno resitev?
Re: BA3 2102
Posted: 19 May 2014, 16:33
by Tine
Kako je rešeno podvozje tukaj, tehnično gledano? Mcpherson, torzije?
Re: BA3 2102
Posted: 19 May 2014, 19:55
by limited
Tine wrote:Kako je rešeno podvozje tukaj, tehnično gledano? Mcpherson, torzije?
Spredaj amortizer skozi feder (ločeni enoti, feder se nasloni na spodnjo in zgornjo roko, amortizer pa je pritrjen spodaj na spodnjo roko zgoraj pa na karoserijo, zadaj pa feder posebej amortizer pa poleg (feder spodaj na osi oz. premi, zgoraj pa na karoseriji, amortizer pa spodaj na premi zgoraj pa na karoseriji), rusi so namreč ločili amortizer za lažje serviseranje (Fiat 124 ima tudi zadaj amortizer skozi feder).
Re: BA3 2102
Posted: 19 May 2014, 20:02
by Tine
Maš kako fotografijo al pa tehnično skico morda? Opcija neke DIY gewinde bi skor mogla bit.
Re: BA3 2102
Posted: 20 May 2014, 13:44
by limited
Tine wrote:Maš kako fotografijo al pa tehnično skico morda? Opcija neke DIY gewinde bi skor mogla bit.
Spredaj:
Zadaj:
Edini proizvajalec, ki sem ga našel za fedre (amortizerje imam od Kayaba) je Vogland, pa še ti so naredili samo ene fedre za Fiat 124, za katere niso prepričani da pašejo na Lado, pa tudi če bi je dimenzije skoraj ista kot original. Na ruskem tržišču sice dobim fedre -70 pa kaj ko nimajo ustreznih papirjev za naš trg, pa še to je previsoko, namreč predhodno sem imel glede na original spuščenega za cca - 140 pa še kakšnih -10 bi lahko še šlo.