-
zegler
- Posts: 554
- Joined: 03 May 2015, 16:02
- Avtomobil: e21
- Location: Maribor
Post
by zegler » 20 Apr 2016, 06:49

lepo lepo .. tako je prav, a si to vzel v najem, ali kupil ? zgradil ?
in prva slika v delavnici avta je mercedes pa vw ?

cccccc

-
sablac
- Posts: 204
- Joined: 24 Oct 2012, 21:59
- Avtomobil: zastava yugo cabrio
Post
by sablac » 22 Apr 2016, 08:38
morm en dan po kopijo kartice za igoja prletet
lk

-
karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by karoserist.si » 22 Apr 2016, 09:19
croma_man wrote:karoserist,
ubistvu to ni nič drugega kot ohišje z dodatnimi lučmi, da se mi ne praši v gobec ko brusim - zadaj je še odsesovalna naprava za tišlerje, drugač pa se feltna suče pa šmirgle gor držiš...nobena znanost. Vse kar rabiš je vztrajnost in material

tople vode se tle ne da odkrivat.
Je pa v razvoju diamond cut cnc stružnica, da mi bo olajšala delo pri poliranju pa da še kake t.i. novodobne krake spoliram. Ampak od razvoja do produkcije je ponavadi N enot časa vmes, tak da objavim ko bo tak daleč

Super, ja odsesovalna naprava res prav pride pri takih umazanih delih.
Me veseli, da je diamond cut tud v planu. Mam ene Zenderce, ki bi rabile tak tretma ...pač enkrat v daljni prihodnosti

.

-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 22 Apr 2016, 09:38
zenderje že znam zdej, sam pač do špegla...ne diamond cut. Tule sem probal na najbolj uničeni, zato tudi napis na kraku mal manjka ker je bila oksidacija zelo globoko v materialu že.

-
karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by karoserist.si » 22 Apr 2016, 11:17
Super,
no moje še zdaleč niso tolk oksidirane...ko sem jih vzel z avta so bile kot nove s par napakicami v laku, sedaj so pa že 10 let na lagerju in se je začela pojavljati oksidacija...imaš kak predlog kako to preprečit? So bile kar dobro skladiščene ampak ni to nič pomagalo...
Bom ta vikend poslikal in mi boš dal kak nasvet, da ne bo šla zadeva naprej, ker ne vem koliko let bom še skladišču predno bodo šle v obnovo in na avto...

-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 22 Apr 2016, 11:27
ni rešitve pri takih zadevah,...s tem da so včasih znali boljše nanest lak na brušeno površino kot pa zadnje čase, ko vidim bavarce in vag grupo s poliranimi in požrtimi kraki do amena.
Problem št.2 je pa nivo poliranja, na npr. diamond cut se lak še prime (seveda od velikosti površine odvisno), če pa je polirana do špegla pa pozabi na lak, je pa lažje reševat slednje kjer samo skrbiš z namenskimi voski da so "zaprte" pore.
Večno ni pa nič od obojega.
-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 25 Apr 2016, 22:45
produktiven vikend je za mano, 2 seta gotova...ene 25 let na grbi, druge 20...
testiranje novega logota, predstavim do jeseni ko bo šlo v produkcijo

-
eugene
- Posts: 1296
- Joined: 22 Jan 2011, 08:47
Post
by eugene » 26 Apr 2016, 07:50
Zgornje so od trans ama GTA? To je top za volvota. So oddane?
Let's go Brandon!
-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 26 Apr 2016, 08:03
eugene wrote:Zgornje so od trans ama GTA? To je top za volvota. So oddane?
so iz pontifaka ja, sam ma žal 5x120 razmak...ne 5x108 kot nekateri amerikanosi. Sem jih pa skockal za eno dobro stranko.
-
Fleko
- Posts: 1355
- Joined: 04 Oct 2013, 18:46
- Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov
Post
by Fleko » 26 Apr 2016, 09:47
Pismo 5x120, tole bi pomoje na benđolo pasalo u nulo. Kakšne dimenzije?
Za kaj takega bi se priporočal.
Get low, no matter how