Re: BMW 1802
Posted: 24 Feb 2022, 09:56
Se strinjam s Perom, samo bi dodal, da se ne navadi na to, da s šobo vlečeš po varjencu, ker ni pravilno in tudi če boš šel kdaj na pyrex šobe ni fino vlečt po varjencu.
Edino kar bi še dodal je priprava varjencev. Mig/Mag ''požreta'' vse (dobro če si pikolovski je tu pomembna dobra predpriprava), pri Tigu se vsaka nečistoča pozna.
Tako da prve osnova - aceton in brisačka, sčistiti varjence, nato pa tehnika. INOX je najbolj varljiv od vsega, ko boš na barvnih kovinah tisto je šele jeba
Pri takšnih tankostenskih zadevah je zelo pomembno, da nalegajo kosi zelo dobro, sploh na začetku, ko ne poznaš parametrov aparata.
Ko enkrat dobiš lužico, jo samo vlečeš. Mogoče kakšen youtube, toliko za smernico.
Edino kar bi še dodal je priprava varjencev. Mig/Mag ''požreta'' vse (dobro če si pikolovski je tu pomembna dobra predpriprava), pri Tigu se vsaka nečistoča pozna.
Tako da prve osnova - aceton in brisačka, sčistiti varjence, nato pa tehnika. INOX je najbolj varljiv od vsega, ko boš na barvnih kovinah tisto je šele jeba

Pri takšnih tankostenskih zadevah je zelo pomembno, da nalegajo kosi zelo dobro, sploh na začetku, ko ne poznaš parametrov aparata.
Ko enkrat dobiš lužico, jo samo vlečeš. Mogoče kakšen youtube, toliko za smernico.