Page 4 of 7
Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 20 May 2019, 13:34
by croma_man
51 spredaj, 39 zadaj. To kar maš ti niti na 124 ne gre, drugač pa sam oldschool benzi to pod kiklo spravjo.
Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 20 May 2019, 13:58
by The Boris
Za Zlatkota so mala malica, pašejo kot ulite
Kaj še kej paše na to staro kanto? Predlogi

Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 20 May 2019, 14:51
by pero27
Ja jst šezmer mislm da boljš kot je Dario nagruntal na tem avtu ne gre:
Matr je bil dober...

Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 20 May 2019, 15:10
by croma_man
Borislav, prid mim pa lahk kej skompenziramo
Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 28 May 2019, 21:31
by The Boris
Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 28 May 2019, 21:56
by The Boris
Potem pa je nastopil dan ko sem končno videl kak zgledajo nebesa
Šel sem na obisk #croma_man-u
Lahka rečem sam kapo

Ni da ni in še več

Kar nekaj debate o platiščih, mašinah itd. Fajn peb, priporočam obisk

Glede platišč nisem preveč kompliciral, ker zaenkrat v podvozje ne bom vložil 1k ojrof, je odločitev padla da ga obujem v ene stajliš petke.
Nagledal sem si tele.

Seveda sem moral zadevo prespat
No čez dva dni sem ga pičil proti Celju

Sproti sem se oglasil na mini srečanju

In jih naložil

In ves nasmejan parkiral in stisnil še eno iz fleta

Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 28 May 2019, 22:02
by The Boris
Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 29 May 2019, 09:39
by croma_man
glede na vreme kr zimske gor pust

Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 29 May 2019, 10:38
by kookie
Jst pa ne komentiram (več) pogosto ampak tukaj pa moram: super dokumentirano, sploh fotkam se vidi, da večinoma niso samo na hitro za na fejsbuk. Pa še eden redkih fotrovskih vozil, s katerim bi zamenjal svojega Kadetta za nedeljske počasne izlete... res čudovit avto.

Re: MB W201 190E "The Baby-Benz"
Posted: 29 May 2019, 18:11
by kmetek
Jaz imam 16x8, ET35, spredaj je na 205/45 gumi prostora za nekje 5mm distančnik, več ne, edino s "fender space kitom", pridobiš nekje 15mm. Kar še vedno pomeni, da boš ET11 spravil gor edino s kašno 195 gumo in da bo rob feltne že bolj kot ne ven gledal. Zadaj imam pa 17mm distančnikov, se pravi smo na ET18, se pravi tudi zadaj ne dobiš teh 8 brez dodatnega naklona. Drugače pa te stare mece noro požirajo široke feltne, zadaj gre tudi 10 s kakšno 225 gumo gor brez dodatnega naklona, samo robove povaljčkaš.
Za višino pa imam eno rešitev v delu oz. že testiram na avtu, saj si verjetno videl na FB... Delam tudi na top mountih, da spredaj obdržiš serijske amortizerje, pa se še vedno pelješ ko lord z 10cm nižjim avtom

Za zadaj je pa rešitev v 3 različnih amortizerjih, Saab 900 (to sem jaz izbral, najbolj pogosta), Ford Ranger iz konca 80ih in pa mislim da Transporter T4, samo ne vem točno v kombinaciji s čem še. To je to, pa si nizek, pelješ se top, pa cenej kot najcenejši jajc od kitajca...