The (Inte)grale project

Re: The (Inte)grale project
Dobro ti gre. Sploh ta vodila si se res potrudu. kje si nabavu ta flexhone , ker to bi tudi jaz imel za finiširat vodila. s temi vodili je včasih problem ja. Recimo glave od 356 ki sem jih delal so ble luknje od vodil tudi vseh mogočih dimenzij. Jaz sem to rešu tako, da sem vodila, ki so bla zanalašč kuplena večja postružu vsako, da je imela z pripadajočo luknjo pravi ujem ( 3-4 stote nadmere) Potem je spet jeba kako to spravit notri, sploh če je stvar pod nekim čudnim kotom kot pri hemi komorah recimo. Ko jeh nabiješ se bojo seveda malo deformirala zato jih je potrebno popravit naknadno. Zdaj ta flekshone pusti super finiš , to je nedvomno samo kar me tu skrbi je ali se ne prilagaja preveč in ne bo popravil vodila če ni več ravno. Obično povrtalo spet ni najbolša izbira. Vem da obstajajo posebna namenska toga honala za to, samo smo spet pri denarju tako da... chose jour poison.
Koti na sedežih pa so spet zgodba zase. jaz imam neki teh nožev samo sem se zaklel da jih ne dajem z rok. jebiga. In kot drugo je zelo težko to ročno nardit vsaj približno koncentrično. In če je meni težko si niti ne predstavljam da bo komu drugemu ki to dela prvič niti približno uspelo. Kot prvo je jasno da po menjavi vodil sedež nebo več tam kjer bi moral bit razen po čistem naključju. jaz bi v tvojem primeru postopal tako, da bi zdaj ko imaš vodila notri nesu glavu nekomu, ki mu zaupaš ( s tem ne mislim sebe, da ne bo pomote) da ti pobrusi vsaj 45st kot tam kjer mora bit glede na vodilo in seveda vse na enako višino ( kar je spet težko definirat na hemi glavi, če me razumeš) Če lahko vreže se kak drugi kot in pusti željeno širino sedeža še boljše. Glede tistega zgornjega 20st kota, ki je v tem primeru ( in tudi marsikje drugje) skoraj nujen da imaš lep prehod z sedeža v komoro pa si lahko nož nardiš sam. Bom kasneje pobrskal če mam kje slike če ne bom jutri slikal kaj sem naumu.
Koti na sedežih pa so spet zgodba zase. jaz imam neki teh nožev samo sem se zaklel da jih ne dajem z rok. jebiga. In kot drugo je zelo težko to ročno nardit vsaj približno koncentrično. In če je meni težko si niti ne predstavljam da bo komu drugemu ki to dela prvič niti približno uspelo. Kot prvo je jasno da po menjavi vodil sedež nebo več tam kjer bi moral bit razen po čistem naključju. jaz bi v tvojem primeru postopal tako, da bi zdaj ko imaš vodila notri nesu glavu nekomu, ki mu zaupaš ( s tem ne mislim sebe, da ne bo pomote) da ti pobrusi vsaj 45st kot tam kjer mora bit glede na vodilo in seveda vse na enako višino ( kar je spet težko definirat na hemi glavi, če me razumeš) Če lahko vreže se kak drugi kot in pusti željeno širino sedeža še boljše. Glede tistega zgornjega 20st kota, ki je v tem primeru ( in tudi marsikje drugje) skoraj nujen da imaš lep prehod z sedeža v komoro pa si lahko nož nardiš sam. Bom kasneje pobrskal če mam kje slike če ne bom jutri slikal kaj sem naumu.
Let's go Brandon!

Re: The (Inte)grale project
Hvala.
Zgleda dobro, upejmo pa da bo na koncu sploh funkcioniralo.
Eugene: Flexhone dobiš na ebayu, košta s poštnino vred mislim da okoli 15eur, se pa dobi različne premere in granulacije.
Pri flexhonanju sem se jaz najbolj bal da mi nebo zadevo vrglo "iz centra". Načeloma orodje nima neke smernice in ti ga v bistvu lahko potegne prosto po prešernu. Jaz sem zato uporabil obrabljen ročni rajbar premera 8.00mm (rekli so mi da nov vedno naredi stoto večjo luknjo kar je bilo za končno mero no go), katerega naj bi luknja potegnila sama v center in štartal iz tam s flexhonom. S tem naj bi na luknji odpravil tud večje nepravilnosti. Meritev premera glede na višino je recimo v 0.003mm, tako da je edina jeba po mojem ta, da bi ga potegnilo nekam.

Večji problem je po mojem nardit točno luknjo (pozicijsko in kot), tukaj se zna zgodit še kakšno presenečenje če sem zajebal.
Nisem pa mogel mimo tega, zaradi raztrosa premera.
Glede sedežev sem pa gledal Neway rezkarje v kombinaciji z nastavljivim in fiksnim trnom, samo so predragi. Na ebayu so neki indijski v katere malo dvomim ampak po mojem bi za eno glavo poslužili. Ne vem koliko ohlapen je trn v vodilu pri rezkanju in rezkar sam, tako da res ne vem kako zajebano je ujeti koncentričnost. Gledal sem tudi tiste namenske orbitalne bruse, samo spet ni poceni. Je pa res da s tistim lahko narediš več različnega kot z ročnim rezkarjem, tako da bi mi drugič prišlo prav.
Varjanta s 45° kotom pri nekom je dobra, problem je le v tem da ne poznam dobrih mojstrov za to, razen v Zagrebu. Kkšno priporočilo?
Glede višine sedeža imaš prav, je jeba meriti. Ena varjanta bi bila z globinsko urco kjer bi videl razdaljo podna ventila do roba sedeža in kontrola globine ventila z druge strani da ni preveč odstopanja med fazami obdelave. Ne vem bi mogu probat.
Prosim pa res za sliko noža, hvala.


Eugene: Flexhone dobiš na ebayu, košta s poštnino vred mislim da okoli 15eur, se pa dobi različne premere in granulacije.


Večji problem je po mojem nardit točno luknjo (pozicijsko in kot), tukaj se zna zgodit še kakšno presenečenje če sem zajebal.

Glede sedežev sem pa gledal Neway rezkarje v kombinaciji z nastavljivim in fiksnim trnom, samo so predragi. Na ebayu so neki indijski v katere malo dvomim ampak po mojem bi za eno glavo poslužili. Ne vem koliko ohlapen je trn v vodilu pri rezkanju in rezkar sam, tako da res ne vem kako zajebano je ujeti koncentričnost. Gledal sem tudi tiste namenske orbitalne bruse, samo spet ni poceni. Je pa res da s tistim lahko narediš več različnega kot z ročnim rezkarjem, tako da bi mi drugič prišlo prav.
Varjanta s 45° kotom pri nekom je dobra, problem je le v tem da ne poznam dobrih mojstrov za to, razen v Zagrebu. Kkšno priporočilo?

Glede višine sedeža imaš prav, je jeba meriti. Ena varjanta bi bila z globinsko urco kjer bi videl razdaljo podna ventila do roba sedeža in kontrola globine ventila z druge strani da ni preveč odstopanja med fazami obdelave. Ne vem bi mogu probat.
Prosim pa res za sliko noža, hvala.


- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Uf noro si tole zrihtal vse do zdej v glavi
Za sedeže pa glede na to kako poceni to pride v Zagrebu, da ti nardijo 3 stopinjske sedeže..ne vem če se ti splača hecat, tvegat, kupovat, probavat sam.


Za sedeže pa glede na to kako poceni to pride v Zagrebu, da ti nardijo 3 stopinjske sedeže..ne vem če se ti splača hecat, tvegat, kupovat, probavat sam.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: The (Inte)grale project
Eto. Prve dve sliki so tej predpotopni noži z držalom in steblom ki pride v vodilo. Naslednji dve sliki je nož domače izdelave s ploščico karbidne trdine nabito v zarezo in pobrušeno da reže. Lahko bi jo fiksiral z srebrnim lotom. Ta je recimo pod kotom 60st, ampak ni razloga, da je nebi lahko naredu pod kakim drugim. Seveda kjer sedi ventil s tem ne boš šel delat ker odvzem materijala je odvisen le od pritiska tvoje roke. Zadnji dve sliki pa je držalo v katero dam poljubno nabrušen nož, recimo radius je zelo uporaben za prehod s sedeža v komoro, in nastavim željeno širino. Nož je tu narejen iz brebijalne igle. Lahko pa bi uporabu karkoli, hss blank, polomljen navojni itd. Seveda je uspeh odvisen od operaterja.





Sent from my ALE-L21 using Tapatalk






Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Let's go Brandon!

Re: The (Inte)grale project
Hvala!killergame wrote:Uf noro si tole zrihtal vse do zdej v glavi![]()
![]()
Za sedeže pa glede na to kako poceni to pride v Zagrebu, da ti nardijo 3 stopinjske sedeže..ne vem če se ti splača hecat, tvegat, kupovat, probavat sam.

@eugene: Hvala za slike! Sem razmišljal v tej smeri, samo da bi si postružil/zrezkal kopijo Neway držala in kupil samo njihove ploščice. Za steblo ki gre v vodilo bi lahko uporabil kar njihovo. Ne vem, na koncu bom verjetno res poslal v Zagreb in bo mir.


Re: The (Inte)grale project
No glavo sem dal zaenkrat malo na stran in se lotil drugih stvari. Že en čas nazaj sem dobil drug blok motorja na katerem se bo gradilo. Hvala Sablac. 

Nato sem končno zbral dosti volje da sem kar je ostalo od motorja pometal ven iz avta.

Počasi ratuje gužva u delavnici

Podiranje preostanka motorja na začetku ni zgledalo obetavno. Kar nekaj špen se je nabralo na karterju.

Zakaj sovražim dihtmaso:

Tako sem prišel do glavne gredi. Valda porajbana na glavnih ležajih in to kar konkretno.

Najbolj problematičen ležaj (sredinski):

Da sem videl obsežnost poškodbe sem ležaje premeril z mikrometrom:

In opazil da so vsi ležaji še v tovarniških tolerancah razen sredinskega ki je na enem mestu v toleranci, na 90° pa pobran po fiju za okoli 0.1mm
Zakaj je temu tako ne vem, me pa malo skrbi da je gred ukrivljena in ležaji niso centrični pa je zaradi tega gred toliko pobralo na enem mestu. Poleg tega so raze kar globoke, tako da je prvo brušenje (0,25mm) nekje na meji da bo šlo skozi. Ko bo čas bom premeril zvitost na stružnici (moji V-bloki so preširoki) in če je gred zvita jo ne bom popravljal ampak a.)dobil drugo osnovo za obnovit b.) kupil novo 


Nato sem končno zbral dosti volje da sem kar je ostalo od motorja pometal ven iz avta.


Počasi ratuje gužva u delavnici

Podiranje preostanka motorja na začetku ni zgledalo obetavno. Kar nekaj špen se je nabralo na karterju.

Zakaj sovražim dihtmaso:

Tako sem prišel do glavne gredi. Valda porajbana na glavnih ležajih in to kar konkretno.


Najbolj problematičen ležaj (sredinski):

Da sem videl obsežnost poškodbe sem ležaje premeril z mikrometrom:

In opazil da so vsi ležaji še v tovarniških tolerancah razen sredinskega ki je na enem mestu v toleranci, na 90° pa pobran po fiju za okoli 0.1mm



Re: The (Inte)grale project
Nekje vmes sem spet malo mokro peskal. Tokrat prej neprepoznavno ohišje termostata:


Dve prirobnici za vodo sta bili tako skorodirani da smo naredili nove.

Nato vrgel vse kar je cinkanega na zgornjem delu motorja v lavor citronke in dal cinkat:

Še prej si je super nardit take slike, ker prišpara ogromno cajta pri sestavljanju

Nato sem začel malo pripravljati za sestavo zgornjega dela. Loctite 270 za vse stojnike (jih ne mislim več ven dajat), loctite 577 za vse prirobnice ki morajo dihtat.

Bo kar zgledalo tole, pa je v bistvu vse le mokro peskano kar je alu in cinkano kar je bilo v originalu. Ohišja odmičnih sem dal vmes še poglihati na brusilko (hvala Mi&Mi
) z obeh strani, ker sta bila zvita za slabo deseto.

Dobil še komplet tesnil za motor in nove kose za sestavit glavo:

Trenutno pa se zaradi slabe volje zaradi glavne gredi ubadam z alternatorjem. Več o tem naslednjič.
Lp!


Dve prirobnici za vodo sta bili tako skorodirani da smo naredili nove.

Nato vrgel vse kar je cinkanega na zgornjem delu motorja v lavor citronke in dal cinkat:

Še prej si je super nardit take slike, ker prišpara ogromno cajta pri sestavljanju

Nato sem začel malo pripravljati za sestavo zgornjega dela. Loctite 270 za vse stojnike (jih ne mislim več ven dajat), loctite 577 za vse prirobnice ki morajo dihtat.

Bo kar zgledalo tole, pa je v bistvu vse le mokro peskano kar je alu in cinkano kar je bilo v originalu. Ohišja odmičnih sem dal vmes še poglihati na brusilko (hvala Mi&Mi


Dobil še komplet tesnil za motor in nove kose za sestavit glavo:

Trenutno pa se zaradi slabe volje zaradi glavne gredi ubadam z alternatorjem. Več o tem naslednjič.

Lp!

Re: The (Inte)grale project
Še kar brcam, ampak le z levo nogo in še to bolj počasi. 
Potek obnove alternatorja. Tole me je čakalo:


Alternator sem razdrl v prafaktorje. Nato ohišja mokro speskal.. Prej:

Potem:

Ponovno pripravil vse za rumeno cinkanje na isti način kot zmeraj:

Rotor.. Obrabljena je bila drsna površina krtačk, katero sem dobil novo pri uporabniku Killergame (btw zrihta vse zelo hitro in ugodno, toplo priporočam
), zato sem se odločil jo zamenjati. Najprej odlotati žice in razprešati starega dol, nato naprešati novega:

Nato polotati in podrejati en špon dol da je površina centrična, to je potem zgledalo tako:

Nato so mi sodelovci zrihtali lak za elektro stvari, tako da sem rotor zaščitil in polakiral

Finiširan rotor, nato premerjen z multimerom, upornost nekje 3-4ohme na površinah krtačk, na zemljo ni stika, kar naj bi pomenilo da je ok.

Stator je bil le očiščen, še enkrat prelakiran in premerjen glede na ohišje, naj bi bil OK.

Zamenjana še oba ležaja in pa krtačke, katere je tudi zrihtal Killergame (hvala
). Na žalost diod nisem dobil novih, tako da moram na starih še zamenjati kabel, in pa zategniti jermenico, drugače pa je alternator fertik. Bratranec dela nalepke tako da sem izkoristil priložnost in dal reproducirati še originalno nalepko na alternatorju
Končan, moram ga dati še stestirati da sem ziher da dela.



To je to zaenkrat, se slišimo čez 2 mesca
Lp!

Potek obnove alternatorja. Tole me je čakalo:


Alternator sem razdrl v prafaktorje. Nato ohišja mokro speskal.. Prej:

Potem:

Ponovno pripravil vse za rumeno cinkanje na isti način kot zmeraj:

Rotor.. Obrabljena je bila drsna površina krtačk, katero sem dobil novo pri uporabniku Killergame (btw zrihta vse zelo hitro in ugodno, toplo priporočam


Nato polotati in podrejati en špon dol da je površina centrična, to je potem zgledalo tako:

Nato so mi sodelovci zrihtali lak za elektro stvari, tako da sem rotor zaščitil in polakiral

Finiširan rotor, nato premerjen z multimerom, upornost nekje 3-4ohme na površinah krtačk, na zemljo ni stika, kar naj bi pomenilo da je ok.

Stator je bil le očiščen, še enkrat prelakiran in premerjen glede na ohišje, naj bi bil OK.

Zamenjana še oba ležaja in pa krtačke, katere je tudi zrihtal Killergame (hvala





To je to zaenkrat, se slišimo čez 2 mesca

Lp!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
To je to. Kot nov
Ni kaj za dele 


Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: The (Inte)grale project
Čeprav ni nič kaj dosti zanimanja nadaljujem.
Pri alternatorju zamenjan kabel, zategnjena jermenica in premerjen. Dela bp.
Sem bil pa pohvaljen s strani človeka ki se dnevno ukvarja z alternatorji, da je zelo dobro obnovljen. 
Naslednja stvar, zgornji del karterja. Prej:

Itak.. Mokro speskan, pocinkano na rumeno kar je v originalu. Sem pa imel srečo da mi je stranka v službi pustila nov 5 osni CNC v uporabo, tako da sem lahko poravnal površine v službenem roku (hvala Toporš d.o.o
). Zvit je bil za 0.25mm
, zato tudi dihtmasa povsod, posledično tudi na oljni pumpi.
Med obdelavo:

Po obdelavi še enkrat mokro speskan in pripravljen za montažo:

To je to zaenkrat, počasi se moram lotiti bloka motorja in glavne gredi.
So mi pa izgubili na cinkanju eno pušo in podložko karterja.
Iščem drugo galvanizacijo...
Lp!

Pri alternatorju zamenjan kabel, zategnjena jermenica in premerjen. Dela bp.


Naslednja stvar, zgornji del karterja. Prej:

Itak.. Mokro speskan, pocinkano na rumeno kar je v originalu. Sem pa imel srečo da mi je stranka v službi pustila nov 5 osni CNC v uporabo, tako da sem lahko poravnal površine v službenem roku (hvala Toporš d.o.o




Po obdelavi še enkrat mokro speskan in pripravljen za montažo:

To je to zaenkrat, počasi se moram lotiti bloka motorja in glavne gredi.
So mi pa izgubili na cinkanju eno pušo in podložko karterja.

Lp!

