Page 4 of 5
Re: Jejžev brlog
Posted: 29 Mar 2020, 01:26
by Ježek
Cvetijo vsa standardna mesta
Kar pa me niti ne moti toliko kot to:
Školjka je očitno že tako utrujena, da je začela pokati
Sem že razmišljal, da bi šel po drugega, ampak v roku enega leta nisem našel spodobno ohranjenega TD karavana z nekaj opreme za normalno ceno.
Cilj imam spravit avto še letos nazaj na cesto

Re: Jejžev brlog
Posted: 29 Mar 2020, 09:33
by croma_man
preštudiri projekt, delal boš 500Nm+ avto na tako podlago...bolš v štartu premislit kot pa pol iskat rešitev ko ga bo zvil ko presto.
Re: Jejžev brlog
Posted: 29 Mar 2020, 10:14
by pero27
Podn ven odžagat pa spaceframe čez celo!
Ne, resno; kaj je z temi karavani da majo vsi tako pleh zjahan; kaj so vsi drva v njih dostavljal?

Re: Jejžev brlog
Posted: 29 Mar 2020, 17:26
by jur76
Sej bo, mal je grenko presenečenje.
Jst sem imel enkrat enga Forda, pa ga je tko mal čuden vleklo, ko si bremzu, ko smo ga dvignili, da bi popravu zavore, je pa zadnji most odpadu komplet z premo.
Tole je k novo

Re: Jejžev brlog
Posted: 29 Mar 2020, 22:29
by Ježek
Sem si vzel kr precej časa za razmišljanje, pa se mi zdi, da razen dodatnega dela to ne predstavlja nekih večjih težav. Če bi našel dobro ohranjeno školjko sem itak prevelik pussy, da bi ji po svoje švasal neke ojačitve, tu se pa ne bom sekiral. Če ljudem tovarniške karoserije držijo M in V8 motorje pri bolj divji vožnji, bo še ta držala mene in tistih nekaj prijaznih konjev
Jur76, so mi znane take težave. Sem imel golfa 1, ki je bil spodaj tako gnil, da se ga spredaj ni dalo nikjer na podvozju dvnignit. Potem smo školjko za blatnike in vezno steno dvignili na kup gum, nosilne dele sem naredil s pohištvenih cevi in z avtom bp prevozil 15.000 km. Ne bi ponovil, je bilo pa zabavno.
Pero verjetno je krivo delovno življenje. Sej so limoti tut bogi, tisti, ki so jih normalno uporabljali.
Re: Jejžev brlog
Posted: 29 Mar 2020, 22:57
by kmetek
Predlagam da greš do uporabnika nicjasno po mojo bivšo karoserijo v enaki barvi, katera naj bi bila "ful slaba"

Sodeč po telih slikah je tista vrhunska, če druzga ne, ker je zastonj, enaka barva, šibedah... Tole rihtat je mal tko tko...
Re: Jejžev brlog
Posted: 30 Mar 2020, 00:00
by Ježek
Sem imel še eno karoserijo, sicer zaleteno ampak naj ne bi bila gnila, pa bolj ko sem razkopaval, slabša je bila. Mogoče na nekaj mestih vseeno boljša kot ta, ampak sem pobral dol kar se mi je zdelo uporabno in jo peljal na dinos. Sem se spomnil tudi na tvojo, ampak nisem kaj preveč navdušen nad prešvasanimi številkami, zato sem to idejo opustil.
Re: Jejžev brlog
Posted: 31 Mar 2020, 22:06
by Ježek
Dobro, ta školjka je hin do konca. Sem danes našel še nekaj razpok in kup rje na res neprimernih mestih
Nisem se pa še odločil, a to pomeni tudi konec tega projekta.
Re: Jejžev brlog
Posted: 18 May 2020, 23:41
by Ježek
Projekt ni obstal, čisto iz izziva bi rad motor zagnal v avtu, čeprav školjke ne bom rihtal. Na M57 motor sem že obesil menjalnik iz starega M21 dizla, za med glavno gred motorja in vstopno gred menjalnika morem podrejat malo pušo, zaenkrat sem oženil M57 vztrajnik z lamelo in potisno ploščo od M21, kako bo to špilalo še ne vem.
Motor in menjalnik sta že v avtu, našel sem tudi primerne nosilce, ki jih bom vseeno moral malo podložit, da ne bo lomilo kardana. Tu pa je zaenkrat zaradi ostalih stvari obstalo.
Mi pa ni dalo mira, kaj naj z vsemi kosi, ki sem jih že kupil in nabral za touringa, zato je sledila edina logična odločitev:
Rabim še enega touringa

Re: Jejžev brlog
Posted: 12 Sep 2021, 23:06
by Ježek
Večino že tako dolgo nisem videl, da bom začel z zdravo
Zaradi vseh težav z mojo caravello sem se odločil, da grem v menjavo motorja in menjalnika.
Staremu motorju sem našel mesto:
Plan je Tdi motor in menjalnik iz passata, spotoma bom obnovil še podvozje, pleh in notranjost. Kdaj točno, še ne vem
Med dopustom sem dobil idejo, da bom v enem tednu uspel rešit kleparijo na touringu. Itak ni šlo po planu, ker je precej slabši, kot sem mislil, pa ko sem ravno razdiral, je iz tedenskega projekta nastalo:
Kaj dosti nimam za pokazat
Avto bo daily, zato z detajli pri klepariji ne bom kompliciral, tu in tam našvasam še kako ojačitev, ker so e30 touring školjke res slabo dimenzionirane
Dele podvozja sem dal speskat in nekaj cinkat, nekaj pa sem pobarval
Večino delov že imam kupljenih in pripravljenih, naredit morem še 2/3 kleparije in ličarijo.
Želja je, da bo novembra (letos) na cesti
