
Mercedes 300TE


-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
Distančnike za feltne?
Ne tok dobra ideja, ker mi sprednja gume že itak štrli ven za kak centimeter, ker mam gor feltne od SLa R129 8j16
Ne tok dobra ideja, ker mi sprednja gume že itak štrli ven za kak centimeter, ker mam gor feltne od SLa R129 8j16


-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
Končno mi je uspelo dat gor športne fedre. Avto je začuda še kar izredno udoben, a se vozi veliko bolje, predvsem je bolj kompakten.
Točno to, kar sem hotel.


Še bolj pa sem vesel, da 8j16ke nikjer ne drgnejo, kljub temu, da vizualno spredaj štrlijo ven
Točno to, kar sem hotel.


Še bolj pa sem vesel, da 8j16ke nikjer ne drgnejo, kljub temu, da vizualno spredaj štrlijo ven


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
https://www.benzworld.org/forums/w124-e ... acers.html
priporočam, AMG kit za blatnike (torej AMG je imel iste blatnike kot navadni 124 samo z 3 cm distančnikom spodaj).
priporočam, AMG kit za blatnike (torej AMG je imel iste blatnike kot navadni 124 samo z 3 cm distančnikom spodaj).

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
Ta kit poznam, originalen ni več dobavljiv, ima pa par težav - moj avto ima krom lajšte nad odbijačem, ki ga z distančniki pokriviš navzven - te lajšte bi moral potem odstranit, ker bi jih drugače pokrivil in polomil. Js jih pa ne bil odstranu
Ta v tem postu jih ma tud, sam ne štekam kako mu je ratal sam blatnik porint ven, se mi zdi, da je na skupnem nosilcu
Pa še pri meni blatnik že original stoji tok ven kot pri njemu z distančnikom.
Razmišljam pa o tem, da si sam naredim te distančnike, ene 10 al pa 15mm, ker tok mislim, da bi še prenesel odbijač.
Evo pa še ena od danes:



Pa še pri meni blatnik že original stoji tok ven kot pri njemu z distančnikom.
Razmišljam pa o tem, da si sam naredim te distančnike, ene 10 al pa 15mm, ker tok mislim, da bi še prenesel odbijač.
Evo pa še ena od danes:


Re: Mercedes 300TE
Imam za 190, kao original AMG, so pa nekje 15-20mm, lahko pogledam/zmerim če bi te zanimalo...

- kontejner
- Posts: 328
- Joined: 12 Sep 2012, 00:26
- Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
- Location: Maribor
Re: Mercedes 300TE
dober je 


-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
kmetek, to bi blo super. Če se ti da kr na to temo prilimat, da še kdo drug lahko vidi, če ga zanima.
Nisem pa čist prepričan, če je za 190ko enak set distančnikov?
Nisem pa čist prepričan, če je za 190ko enak set distančnikov?

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
Na avtu ogromno naredim, a bolj malo dokumentiram. V tej sezoni sem:
- popravil motor zadnjega brisalca + pumpa tekočine za pranje zadaj
- popravil avtomatsko anteno
- pocinkal precej manjših kosov na zadnjem delu avta
- globinsko počistil avto
- menjal zlomljen mehanizem voznikovega sedeža
- menjal manjšeto in menjalno ročico z originalom
- preoblekel original volan
- v les centralne konzole naredil manjkajočo luknjo za fader zvočnikov
- razstavil in ščistil števce
- menjal vse nedelujoče žarnice na armaturki (predvsem tiste na vseh regulatorjih ventilacije)
- pobarval izpušne kolektorje
- menjal ekspanzijsko posodo in kup zarjavelih objemk
- trenutno je v delu kompletna zadnja prema, most in roke v prašnem barvanju, čakam vse puše, roke, diske in drug material. Diferencial, ki je imel precej zračnosti bom zamenljal za drugega, ki je skoraj kot nov. Jasno pred vgraditvijo sem menjal vsa tesnila, tudi tista znotraj ASD sistema. Obe aksi sta že obnovljeni.




- popravil motor zadnjega brisalca + pumpa tekočine za pranje zadaj
- popravil avtomatsko anteno
- pocinkal precej manjših kosov na zadnjem delu avta
- globinsko počistil avto
- menjal zlomljen mehanizem voznikovega sedeža
- menjal manjšeto in menjalno ročico z originalom
- preoblekel original volan
- v les centralne konzole naredil manjkajočo luknjo za fader zvočnikov
- razstavil in ščistil števce
- menjal vse nedelujoče žarnice na armaturki (predvsem tiste na vseh regulatorjih ventilacije)
- pobarval izpušne kolektorje
- menjal ekspanzijsko posodo in kup zarjavelih objemk
- trenutno je v delu kompletna zadnja prema, most in roke v prašnem barvanju, čakam vse puše, roke, diske in drug material. Diferencial, ki je imel precej zračnosti bom zamenljal za drugega, ki je skoraj kot nov. Jasno pred vgraditvijo sem menjal vsa tesnila, tudi tista znotraj ASD sistema. Obe aksi sta že obnovljeni.





