Page 4 of 8
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 28 Sep 2017, 16:38
by $küll
to je 2226ccm in mi ne pride prav. to je ta druga mašina za quattrota, MB, delana med 87 in 89 letnikom. žal...
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 28 Sep 2017, 16:39
by $küll
Fleko wrote:Koliko pa je imel tale motor km za seboj? Ker se tudi risov od honanja ne vidi.
žal neznano. ni blo pa hudega roba gor na vrhu cilindrov drugače...
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 29 Sep 2017, 00:36
by killergame
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 29 Sep 2017, 11:20
by $küll
ma ne kak milimeter, kaj si vinjen, tu je samo uprašanje al bo 0.25 al 0.5mm brušenje. čez par ur bo znano kako je s pacientom.
ni puš na žalost. sej bo, ni panike...
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 29 Sep 2017, 11:47
by killergame
Pol dobr

Sej pravim, ne morm iz slike razločit kolk globoke so. 2-3 zgledajo hudo. Plus ne vem kake so nadmere batov. Recimo moj V6 je mel opcije po 1-3 mm večji bati sam. Nič drugega.
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 29 Sep 2017, 13:04
by $küll
samo ÷0.25 in +0.5 obstaja...
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 29 Sep 2017, 16:11
by $küll
nič, majster ni utegnil, bo za ponedeljek...
tačas sem bom tolažil z zvokom mašince dokler je še delala.........
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=s5WcyGVOzXU[/youtube]
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 01 Oct 2017, 09:10
by malinuc
puše se da tudi izdelat, radi jih izdelujejo iz kakih puš starih perkinsov, citroenov ...
Slika na kateri pušo zabija z macolo je bolj "ameriška" ? ponavadi se naredi konkretna nadmera: puša-luknja, tako da jo vtisneš s pomočjo hidravlične stiskalnice, potem pa jo zbrusijo na pravo mero: bat - valj, s preračuni se da tudi obdelano pušo vtisnit v blok in je ok (da prihraniš čas). sledi še površinska poravnava bloka
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 01 Oct 2017, 15:20
by grega983
Deltin blok je fabriško brez puš, po generalki in obnovljenem bloku (s vstavljenimi pušami) je sedaj po okoli 11kkm se kar mir. To je bila edina pot za montazo prvovgradnih batov.
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 04 Oct 2017, 15:54
by $küll