Page 4 of 11
Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 14:09
by keri
kje se dobijo tista pritrdila prednje haube ,mislim da bi rabil nekaj takega, mi pri mercedesu manka del podna kjer je pedal gasa nataknjen
Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 14:25
by karoserist.si
Pa se je lahko začelo drejanje.
Še prej pa je bilo potrebno dobiti vodila, ki bi držala frezerček. Specialist za taka orodja je na srečo moj stric, ki mi je posodil vodila in frezerček. Mehanizem sem pa vpel tako, da sem uporabil stojne vijaki vodne pumpe z bloka...
Pobrat sem moral malo več materiala, da sem naredil dobro ležišče. Takole pa je bilo potem ko sem podrejal in na fino obdelal z dremljem.
Potem je sledila izdelava novega ALU kosa...ter vrezovanja navojev v blok
vse skupaj pa se je potem zalepilo s tekočo kovino za ALU. - weld bond, čeprav sem bil zelo skeptičen okoli tega, sem se precej pozanimal in ugotovil, da se to v avtoindustriji redno uporablja, za zelo zahtevne aplikacije. Tu pa dejansko ni nobenih velikih obremenitev. Prav tako pa sem vse skupaj 'zazihral' z vijaki, tekoča kovina pa je le zapolnila vse skupaj.
In pa vse skupaj porihtano, zalepljeno, privijačeno...

Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 14:31
by karoserist.si
eugene wrote:to na sliki ki si jo prilepu zgleda kot zapolnjeno z 2k alu epoksijem.
Res je, sliko mi je poslal nemec, oni nalijejo epoksi in pobrusijo v obliko.
Jaz sem pa uporabil tale 2k epoksi.
http://www.loctite.si/loctite-4601.htm? ... 2624798721
Drago ko pes...
Ampak lepilo je pri meni sekundarnega pomena, dejansko je namenjen zapolnitvi neravnin...vijaki so tisti, ki prevzamejo nosilnost, pa še ti so posebej zalimani z rdečim loctitom proti odšraufanju.
croma_man wrote:nebo prvič, sem že kupil xr3 escorta z improv nosilcem iz 2k epoksijem, celo 500km sem naredil preden se je odločil motor dotaknit tal.
Ravno nosilca motorja nebi lepil s takim lepilom, namreč ni primerjave držat motor ali pa teh par gramov aluminija

. Pa še ta razlika je, da pri meni ta epoksi zgolj zapolni prostor, kjer ni popolnega stika med blokom in tem malim koščkom. Pa še to povdarim, da gre za izredno majhen košček. Dejansko je košček velik cca 22mm x cca.12-14mm.
Pritrdila za blažilce sem kupil v Podutiku, druga ulica za pizzerijo Etna, kjer delajo plinske vzmeti. Točnega imena firme pa ne vem iz glave.
Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 15:02
by karoserist.si
Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 15:23
by karoserist.si
Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 15:32
by croma_man
rial so kulejš, sam so obojne hude, še dobr da ti jih nism 5 naštel, pol bi bla šele jeba doma

Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 16:52
by DS71
woooo

Sedi 5
Kulesje kul ..oboje ..

Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 21:26
by ZiZa
Seba kapo dol!
Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 21:49
by karoserist.si
ZiZa wrote:Seba kapo dol!
croma_man wrote:rial so kulejš, sam so obojne hude, še dobr da ti jih nism 5 naštel, pol bi bla šele jeba doma

Res dobr da si mi sam za te dvoje rekel
Rialke res za kako točko zmagajo
DS71 wrote:woooo

Sedi 5
Kulesje kul ..oboje ..

ZiZa wrote:Seba kapo dol!
Je bilo treba menjat eno steklo dnevne luči
Z menjavo novejšega tipa pumpe (stari tip ni več dobavljiv) je potrebno rezat dadnji del ohišja jermen...obstaja tovarniški tehnični postopek...šalabajzerji mu jasno niso sledili...
moglo bi biti rezano takole
meni je uspelo nekako takole...sem mogel malo prilagodit, ker so nekje že preveč materiala polomili...
Se je potem zložilo skupaj vse zobnike/jermenice in pa seveda dalo motor v TDC (top dead center), po domače 'v fazo'.
pa jermen glavne gredi montiram
pomerim, nastavim, zategnem,...factory spec je 4,5 +/-0,5, za nov jermen, tako da je bilo tako čist ok...čez 3000km pa je obvezen re-check kadar se namesti nova jermena.
V nadaljevanju pa sledi še jermen izravnalnih gredi. Ta pa ni tako delikaten.
Re: 1983 Porsche 944
Posted: 05 Jun 2017, 22:27
by L4UK0
Zdajle prebral temo od začetka...super, bravo!
Avto je itak vrhunski, meni osebno eden lepših Porschejev! In izgleda, da se bo kmalu peljal...
