
E30 Titanic <3

Re: E30 Titanic <3
325i e30 pred facelift, M50B25Tu notri, serijske dimenzije diskov, Brembo blanks čipšit diski s Ferodo ds2500 ploščicami, narobe nastavljena vaga za bremze spredaj-zadaj, pa še vedno 1:49,2 na grobniku, serijska dimenzija bo do 200KM super primerna za to težo avta. Jaz grem na 5x120 in E36M3 zavore sedaj, ko grem v izdelavo 300KM+ E30, ker jih bom rabil, do te cifre so stock dimezije dovolj, samo z znatno boljšim materialom na strani trenja.. 


Re: E30 Titanic <3
Še enkrat! Na avtu so nehlajeni diski in bobni
itak da rabim boljše bremze...


Re: E30 Titanic <3
4.44 diff smo dali gor
ne leti več ko 160 samo je FUN







Re: E30 Titanic <3
Od česa si pa to najdu da je tok kratek? 168 ohišje?

Re: E30 Titanic <3
E36 compact avtomatik, ja malo ohišje ja 


Re: E30 Titanic <3
pa z spero?!? super
.. mogoce samo pomislek, saj si pol olje menjal ko si ga opral, ali si oddusek ORNK zalepil ?



Re: E30 Titanic <3
Evo kolega mi je nardil čez tedn e36 steering rack
Nisma dobila servo kardana tak da je narjeno po svoje









Re: E30 Titanic <3
Ve kdo mogoče kako je s homologacijo delov, ki niso za ta model avta, natančneje e36 podvozje z bremzami in 5x120 platišča? Se to da sploh? Mogoče če se ne da fahrwerka homologirat da bi vsaj platišča probal...

Re: E30 Titanic <3
ne vem kako je s homologacijo zavor, ampak kar se tiče motorja lahko homologiraš samo tisto kar je bilo v tip vozila vgrajeno s strani tovarne (npr. motor iz novejšega tipa v stari tip ne moreš homologirat), razen če nekdo iz strani generalnega zastopnika uradno potrdi da je stvar kompatibilna.
