Re: Vse o frgazarjih in še več
Posted: 10 Mar 2016, 22:14
Mikuni 36mm ampak ne vem točn tipa... Lohka razložiš kaki so variabilni venturiji?pero27 wrote:kaj so pa to zaeni na 4 zajle? zihr so delortoti
Edini pravi slovenski forum za avtomobile z dušo!
https://www.oldschool-slo.com/
Mikuni 36mm ampak ne vem točn tipa... Lohka razložiš kaki so variabilni venturiji?pero27 wrote:kaj so pa to zaeni na 4 zajle? zihr so delortoti
Hvala za obrazložitev, ker s tami fergiji se kaj dlje kot na slikah motorjev nisem spoznal.Tine wrote:Držim pesti, da ti uspe ta številka, čeprav bo brez dodatnih modifikacij motorja pomojem precej težka. Serijski dvolitraš m10 jih ima, koliko, 100 oz. okoliš, tii z višjo kompresijo in kugelfišer vbrizgom pa nekaj čez 130? Dvomim pa, da so bavarci šli podkarburirat oziroma na izpušni strani resno dušit motorje pri vrhu zmogljivostne ponudbe. Bi pa z veseljem ugotovil da se motim, če ti rata!
Princip CV fergijev:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wyspAHrMbb8[/youtube]
Mam kar praktično prav, ker imam veliko izkušenj z tem kaj se zgodi če naenkrat odpreš gas že na 125 in 250ccm mašini z faltslide delortoti, ki ne vaga nič in katere vrteči se deli prav tako nič ne vagajo - zelo hitro jo zamori - pa ne samo če do konca opreš ampak že če 5% več odpreš kot bi moral glede na obrate motorja se zeeeelo pozna na časih.eugene wrote:Sicer imaš teoretično prav ampak kaj pa vem. Sicer ta hrošč ni težek in vztrajnik je verjetno spimpan do amena ampak vseeno ni videt, da bi se kaj obotavljal čez tiste 1/4 milje ko ga pohodi.