Evo na kratko, ker sem si pisal neke listke in kracal včeraj bom povzel, + ženska precej hitro razlaga in sem ji že tako zamoril za kake pol ure, da mi je bilo že bedno po trikrat spraševat.
Ne vem točno politike tega foruma, če se komu zdi reklama, naj gladko briše. Jaz omenjam firmo in določeno osebo le zato, ker vem iz izkušenj kakšen pain je dobiti nekoga, ki dejansko ve katera barva je za kaj (oziroma velja to za katerokoli področje ko nekoga iščeš, vsi vse znjao pa nihče nič) in ne le na podlagi tega kar piše na piksni in ti tudi zna svetovat. Z Monicolor in to žensko nimam nič, le hvaležen sem da se znam približno usmerit kaj rabim, kupil itak nisem še nič, epolor zadnjič v Mavrici pa sem potem itak začel dvomit ko me je Seba spraševal kateri epolor imam in sem začel dvomit še v to kar sem vedel. No v Mavrici v črnučah nimajo niti 3M belega bodija le črnega, fakof, da ne bo da njih reklamiram. Glaso se pa hitro popoldne zapre pa še dražji je nekih 25% kar počasi nek drobiž nanese.
Skratka če jo bo kdo rabil je to Nina Zatler, ima na njihovem sajtu tudi mobitel, da me ne bo kdo preklel da ji sedaj čudaki s starimi kištami preveč težijo.
1. Kar je mene najbolj zanimalo je uporaba tistih drugih barv z večjo vsebnostjo cinka s katerimi kolega obnavlja njegovo 4X4 zadevo in sta pogruntala neko trosistemsko shemo barvanja. Te barve imajo dejansko cinkov prah notri in ko se to barva se očitno ustvari neka bariera tega prahu in dobro ščiti.
E, kjer sem dvomil je oprijemljivost tega. In dobra oprijemljivost naj bi bila le na peskani pločevini, kar je tudi pogoj za tako barvo. Če pločevina ni peskana, pa tudi če krtačiš do živega pleha ne priporočajo te barve. Torej zame trenutno odpade ker zaenkrat popravljam lokalno in ni peskano.
Nadalje mi je padlo na pamet ali je potem to uporabno, če delaš kot recimo večja obnova, da se celo karoserijo speska in gre potem itak takoj v delavniški primer pa se popravlja potem rjavino? In tudi tukaj naj bi bil odgovor predvsem ne. Meni je sicer padla na pamet opcija, da potem ko je pošvasano vse še enkrat speskaš, mapak verjetno že finančna smiselnost odpove. Ona je rekla da nima smisla ker potem pač uporabljaš druge premaze.
2. V DS71 itak nisem dvomil, vseeno pa potrjujem njegovo trditev, da je Agrokarkol, tista Agro reč od heliosa v bistvu REZISTOL le bolj sijajni. Menda da je sedaj v kmetijski industriji ogromna želja čim večji sijaj in celo metalik barve, kdo bi si mislil, moderni kmeti. Svašta.
3. Aha, epolor HB, to vedno naletim na neke razlage kaj naj bi HB pomenilo, od "high bond" pa "high bondage

" skratka HIGH BUILD, kar pomeni da lahko nanašaš s čopičem v debelem nanosu.
4. Eno odkrivanje tople vode, pa vseeno smiselno omenit- test če barva na podlago dobro prime- premažeš prvi sloj, počakaš 24 ur, zarežeš s skalpelom in če z roko lahko lupiš barvo s pločevine ne bo dobro. No saj to verjetno vemo da slabo očiščena/pripravljena pločevina uniči še tkao dobro barvo, prav tkao neprimerne temperature/vlaga okolice in potem je posledično ves trud in delo zamanj in lahko spet drgneš razdiraš in psuješ v kratkem času.
5. Nisem čisto poštekal kaj je razlika med rezistolom in epolorjem na epoxy osnovi za temelj, tkao da če jo bo kdo še zasliševal, naj sem napiše.

ali pa jo bom jaz probal zaslišat ko grem po barvo, če jo ne bom kje drugje bolj spotoma vzel, čeprav bom šel verjetno k njim, saj cenim porabljen čas za razlaganje mojih idiotizmov.
6. Alternative? Tukaj sem mislil da mi bo poskušala vsilit njihove barve in da je to najbolj oh in sploh in kaj Epolor je karnekaj. Predvsem glede na to da o Epolorju lahko preberemo svašta (kot o vseh rečeh na netu) in recimo na morjeplovcu so imeli neko skupinsko težbo proti Heliosu.
No to se ni zgodilo in čeprav sem potihem upal da bo hotla kaj reklamirat in rečt "to je najbolje" in mogoče olajšala delo se to ni zgodilo. Načeloma pravi da je vse blizu eno drugemu po kvaliteti. Cenovno v detajle nisem spraševal ker me za material to en drek briga ker je dražje delo, vsaj meni.
Prodajajo oziroma zastopajo pa še Jotun, Novatik in Elkrum (elchrom?). Verjetno sem kaj narobe napisal ker sem si hitro pisal kao što govorim.
Alternativa rezistolu naj bi bilo tole, Jotamastick Smart Pack. Okej, vem, ime zveni kot pametna kmečka hrana, a vseeno sem zdajle malo poguglal in je očitno neka marine scena, kar zna bit dobro. Kolikor sem zastopil oni to prepakiravajo.
http://www.jotun.com/ww/en/b2b/paintsan ... -pack.aspx
7. Aha, mogoče še omenit, če je kdo židovski gorenjski žid in uporabi barvo od prejšnjega projekta- trdilec naj bi na vsak način kupil nov če je bil enkrat že uporabljen. To nisem spraševal koliko časa mora preteči ker mi je vseeno, material je najcenejša stvar. Barva pa naj bi bila pravilno skladiščena (ne zmrzne, ipd) uporabna tudi več let kasneje, če nima nobene kožice, kepic, se normalno zameša, ipd. Čeprav je moje mnenje da pri ceni barve ni smiselno, jo pustiš za kako ograjo )če si namešal kako roza pol mogoče ravno ne) za avto pa kupiš novo pa zdravo.
8. Kako se bom jaz lotil? Ne vem še, ampak verjetno bom šel po klasiki, epolor sem itak že kupil in gre to kot osnova na pleh, potem pa 3m seam sealler kjer je treba, čez pa nekaj 2K PU (pa potem bodi). Verjetno rezistol pa namešan v barvo karoserije in zdravo. Da bi te neke njihove fore probaval in kombiniral ne vem če je najbolj pametno. Itak bom prej ali slej ko se vozila malo naveličava vse ponovno razdrl in vse na peskanje.
Verjetno za koga odkrivanje tople vode, sigurno pa za tretjega uporabno.
EDIT: Zdajk o berem tole od tega jotamasticka, ona mi je nekaj razlagala o 10:1 in 5:1 ali nekaj takega različnih razmerij mešanja... no za tole reč vidim da je 1:1 kar se mi pa zdi bolj enostavno in smiselno v primerjavi z epolorjem. Sam sem itak tak komplikator da bom šel na grame tehtat mešanje barve tole se mi pa zdi omembe vredno in lažje od oka zadaneš.