BMW 2002 1973

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW 2002 1973
imam isti problem na E21, sicer se še dajo dobit armaturke brez razpok, ampak zahtevajo svojo ceno.
opcije maš VHT Wrinkle spray (pač popraviš razpoke in prebarvaš s tem)
maček vem da ma tud neke strukturne barve, če bi probala namešat nekaj armaturki podobnega
plastidip je tud še opcija
pretapecirano na novo pa se strinjam da ne zgleda dobro v restavriranem avtu.
opcije maš VHT Wrinkle spray (pač popraviš razpoke in prebarvaš s tem)
maček vem da ma tud neke strukturne barve, če bi probala namešat nekaj armaturki podobnega
plastidip je tud še opcija
pretapecirano na novo pa se strinjam da ne zgleda dobro v restavriranem avtu.

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: BMW 2002 1973
Enkrat davno nazaj mi je karoserist.si pokazal kako je to resil on. Z epoksi smolo je zalil razpoko. Nato je zatevo zgladil, da je bila v isti ravnini kot celotna armaturka. Potem je z biaxom oz. aparatom za graviranje vgraviral "strukturo". Na koncu je sledilo barvanje popravljenega dela.

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 2002 1973
Res je, vendar pa naj dodam, da epoksi smola funkcionira predvsem za kake manjše luknjice od vijakov.Anzee wrote:Enkrat davno nazaj mi je karoserist.si pokazal kako je to resil on. Z epoksi smolo je zalil razpoko. Nato je zatevo zgladil, da je bila v isti ravnini kot celotna armaturka. Potem je z biaxom oz. aparatom za graviranje vgraviral "strukturo". Na koncu je sledilo barvanje popravljenega dela.
Pri daljših razpokah na armaturi pa je potrebno narediti to s kako gumo, da ostane raztegljivo zaradi nihanj temperatur in da ponovno ne poči na spoju (epoksi nareč rata trd in se ne odziva na spremembe temperatur - sonce/zima). Dobro se je obnesla guma za popravilo skate čevljev:
Shoe goo...naprimer tole:
http://www.amazon.com/SHOE-GOO-BLACK-3- ... B002CXVG10
Potem pa se enako kot pravi Anzee vgravira strukturo z kakim biaxom...
Najlepše se popravi črne armaturke.
Če je potrebno barvat in ujet kako čudno barvo je pa že bolj težko naredit, da se po popravilu ne vidi preveč.
Jaz sem sicer šel barvo kar namešat po barvi armaturke in nato barvo natapkal na armaturko z gobico in se popravljen del praktično sploh ne opazi, razen od zelo blizu.

Re: BMW 2002 1973
Napihnjen efekt pride ker hobi tapetniki tapecirajo preko starega materiala. Sem imel priliko videt od pagode zgornji del armaturke na novo tapeciran tako kot bi se moglo to naredit (se pravi da se ves material do ponavadi železa strga dol) in zgleda čisto tovarniško. Pridejo pa taki heci z svojo ceno.

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW 2002 1973
pagodina armaturka je kot če bi na novo sedež preoblačil ..staro dol,novo gor. Problemi so pri odlitih (novejših)armaturkah,kjer se ne da nič dol postrgat .
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW 2002 1973
Nevem sicer kak ima BMW pri recimo w123 ko ima tudi kompleksnejšo armaturo je še vedno spodaj železna osnova.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 2002 1973
Uf ja tole glede armaturke bom pa tudi sam nekaj podobenga rabil in me res zanima. Po mojih informacijah sta dve opciji: pretapecirat ali pa pokitat / pobarvat z kakšnimi barvami na guma osnovi. Pri kitanju je ponavadi treba razpoke fajn razširiti s kakšnim dremelnom, da niso "sile" pri temperaturnih razlikah spet na istem mestu skoncentirirane.
Sicer pa je men tale barva avta noro dobra!
(Sem mislil, da bo moj Kadett temnejši ko sem ga dal barvat
)
Lp
Sicer pa je men tale barva avta noro dobra!


Lp

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 2002 1973
Sam pomojem da če bi uporabil dober tanek skaj (na taki tkanini, ki se lepo razteguje v vse smeri) in bi pol zadevo nalimal na poflikano armaturko in dal celo zadevo v vrečo pa zvakumiral dokler se lim fajn ne posuši bi moglo kar dobro izpast in nebi blo "napihovanja". Bom to probal na svoji ko pride na vrsto, pa bom potem odprl obrt, ker vidim da je ful enga povpraševanja kle 


Re: BMW 2002 1973
JAz sem enkrat nekaj takšnega našel na youtubu. Zgleda zelo enostavno
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IaSm3zoWrAo[/youtube]
P.s. upa kdo probat? Jaz budalo sem armaturko vrgel stran

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IaSm3zoWrAo[/youtube]
P.s. upa kdo probat? Jaz budalo sem armaturko vrgel stran

Get low, no matter how

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 2002 1973
Ja sam to je leder in leder je precej slabo raztegljiv (če ni namočen, sam namočenga pa limat nemoreš)
Plus tega men nekako leder v kadettu al pa 21ki ni glih na mestu, niso to rollsrojsi, to pol podobno kičasto zgleda kot če 20 kil kromastih letvic nabiješ gor na kadetta.
Plus tega men nekako leder v kadettu al pa 21ki ni glih na mestu, niso to rollsrojsi, to pol podobno kičasto zgleda kot če 20 kil kromastih letvic nabiješ gor na kadetta.
