
VW 1300 1967

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: VW 1300 1967
prav starošolska rešitev
super

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: VW 1300 1967
Kratke polosovine končno gor. usput sem še pobarval poden nad menjačem , motorni prostor in dele podvozja. Zdaj je na vrsti motor, ki čaka razstavljen. Deli so premerjeni in nabavljeni kar je potrebno. ojnice sem dal obnovit , ker je mela puša os sornika deseto lufta.

cigan!


cigan!


Let's go Brandon!


Re: VW 1300 1967
Kako si pa to vpel na stružnico? 4 čeljuistni amerikaner, plan plata, med konice...? Mal je jebene oblike, zato sprašujem! 


Re: VW 1300 1967
Zelo enostavno. Sem sprešal ven ceu in vpel v luknjo od cevi ter scentriral z urco. Samo zaščito je blo treba dat dol s stružnice, ker je noga od amortizerja zadevala vanjo. Za vprešat cev notri pa je blo potrebnih nekje 25 ton. Pa še štift drži vse skupaj, da ne zleze ven.
...hm ja zdaj ko to berem, ni lih enostavno.
...hm ja zdaj ko to berem, ni lih enostavno.

Let's go Brandon!

Re: VW 1300 1967
Vse bolj komplicirane varijante so mi šle skos mozag sam na preprosto nisem pomislil.
Sam nerad vpenjam navzven, pa ti ne znam povedat zakaj... če se le da se izognem!
Take zadeve ful dober reši 4 čeljustni amerikaner, tak kjer se da vsaka čeljust posebej nastavljat! Js ga že neki cajta gledam na AliExpres za neke sitne pare...

Take zadeve ful dober reši 4 čeljustni amerikaner, tak kjer se da vsaka čeljust posebej nastavljat! Js ga že neki cajta gledam na AliExpres za neke sitne pare...

Re: VW 1300 1967
Čez vikend sem bil neki slab pa sem si vzel na izi in malu uredu kable pod haubami.


Te konektorje sem razišljal da bi skinu in podalšal kable da bi jih kao neki skril po robu - originalno pridejo za kartonskimi ploščami, ki jih jaz ne bom imel, samo potem sem se odloču, da pustim kao bolj origigi in sem samo lepo spucal konektorje in malo povil s tkanim tesa trakom za avto inštalacije.


Najdu sem tudi neki rje pod zadnjim sedežem. pod neko tepih izolacijo. Sta pa to edini luknji na celem avtu, kjer bo treba zavarit nov pleh. Dve luknjici sta bili še na sovoznikovih vratih, ki so nastali od znoter ven. Bitumen ki je zalepljen na plah od znotraj je nekoliko odstopu in voda ki gre mimo zunanjega scraperja šipe v vrata se je tam ulovila.


To bom enkrat naknadno saniral ko se registrira. Zdaj bo na udaru mašina.


Te konektorje sem razišljal da bi skinu in podalšal kable da bi jih kao neki skril po robu - originalno pridejo za kartonskimi ploščami, ki jih jaz ne bom imel, samo potem sem se odloču, da pustim kao bolj origigi in sem samo lepo spucal konektorje in malo povil s tkanim tesa trakom za avto inštalacije.


Najdu sem tudi neki rje pod zadnjim sedežem. pod neko tepih izolacijo. Sta pa to edini luknji na celem avtu, kjer bo treba zavarit nov pleh. Dve luknjici sta bili še na sovoznikovih vratih, ki so nastali od znoter ven. Bitumen ki je zalepljen na plah od znotraj je nekoliko odstopu in voda ki gre mimo zunanjega scraperja šipe v vrata se je tam ulovila.


To bom enkrat naknadno saniral ko se registrira. Zdaj bo na udaru mašina.
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 12:27, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!

Re: VW 1300 1967
Sem se lotu sestavljat motor. Zaradi financ sem večinoma ponucal stare dele ker naj bi ta mašina bla bolj začasna rešitev in nisem hotu neki preveč vlagat vanjo. Seveda je blo vse prej pomerjeno in uporabljeno le kar je blo znotraj toleranc. Blok je bil recimo že enkrat vrtan in je za čuda bil lih na meji 2-3 stote nad mero na nekaterih mestih sedišč glavnih ležajev- torej še dober za ta namen. Gred, ki ni še bla brušena je kazala 3-4 stote obrabe. Glavni ležaji so bli tudi še v mejah tolernc( ki so sicer za te mašine ful široke) tako da sem se odloču ponucat tudi te. Obnovit je blo pa treba ojnice , ki so mele v kombinacijo z 4 st obrabljenim sornikom več kot deseto lufta na puši. Puša se je tako menjala in pobrusla na mero. Sornike sem imel ene od golfa 1 z minimalno obrabe, ki so enakih zunajih dimenzij le z debelejšo steno in zato 12 g težji. In ker sem fuknjen in mi ostaja časa v službi sem dal ojnice na dieto( -50g) ter jih zbalansiral na 0.5g konc na konc.




Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 12:27, edited 1 time in total.

Re: VW 1300 1967
Potem sem sestavu blok. In to 2x ker bi je pri zategovanju potegenlo ven 2 M8 stojna vijaka, kar sem saniral s spiralami.

Ko sem pa hotu naloldat še bate in cilindre pa opazim razpoko na enem batu.


Jeba. In Avto je delal z tem BP kdove koliko cajta.
Tako da to je bil totalen mood killer in sem zaključu dokler ne dobim nekega nadomestka.

Ko sem pa hotu naloldat še bate in cilindre pa opazim razpoko na enem batu.


Jeba. In Avto je delal z tem BP kdove koliko cajta.
Tako da to je bil totalen mood killer in sem zaključu dokler ne dobim nekega nadomestka.
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 12:28, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: VW 1300 1967
jeba jebena ..ni slabšega ko se kaj lotiš delat pa te jeble vse po spisku .. in pol te kšna mona vpraša kaj delaš že tolko let da se še ne voziš 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
