Page 4 of 7
Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 21 Feb 2016, 08:07
by grega983
Podkonstrukcije steklenih fasad/streh v rastlinjakih, kjer je stalno prisotna visoka zračna vlaga in pa kondenz ?
Še nisem zasledil galvanskega člena
Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 21 Feb 2016, 13:59
by pero27
Destilirana voda ni glih nevemkakšen elektrolit, skor bi lahko rekel da je izolator
Verjetno pa tud pri sestavlajnu takih nosilnih konstrukcij pazijo da so vijačne zveze podmazane in zatesnjene.
Uglavnem Tit je zadevo zatesnil in bo štimala, se mi zdi da počasi že smetimo temo, se opravičujem Titu.
Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 21 Feb 2016, 16:07
by TITan
Debata o tem kake neumnosti se dela (ali ne dela) je vedno dobrodošla
Tole je ena večjih neumnosti, ki upam da bo držala:

2x MLS dihtunga (po kodi za 9A 16v motor), brez kakega spreja vmes, z novimi šraufi zategnjeno 40Nm, 60Nm, pa 3x 60°.
Bomo vidli...
Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 22 Feb 2016, 07:57
by zegler
2 dihtungi ?

namesto distancnika ? zanimivo, vredi zategni pa bo
kolk pa mas cilj vozit nadtlaka ?
jaz sem mel vcasih na nisancku - cometic, samo ena - pa je drzala na 1.8 litra cca 350 konjicev pri 1.2 bar, tud zdaj bom dal cometic ko bo mojo spet pihnilo, ce ne bo prej kaj druga pihnilo

Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 22 Feb 2016, 11:19
by TITan
0.75 bara je nekje začetek (če ne drugega je stock wastegate na tolk nastavljen

), potem pa počasi proti 1 bar (za kej več bo treba večjega polžka najdet).
Bomo vidli. Američanom na 1 bar lepo drži.
Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 29 Feb 2016, 00:25
by TITan
progress/regress
Narobe jermen naročil (121z)

Samo tudi s "pravim" (124z) ne gre skupaj s tem šponarjem.
Kak 125 ali 126z jermen s pravim ozobljenjem ne najdem. Novejši šponerji (narejeni za en neumen sistem ki glede na temperaturo štela napetost jermena) imajo ekscenter bolj na robu. Z malo kladiva se ga da montirat tako kot tastarega. Zaenkrat je to rešitev, če se kaj bolj pravilnega ne spomnim.
Naslednja zadeva na keri je bilo treba uporabit večjo macolo je bila turbina katera se je zadnjih 25 let pekla skupaj. Dosti odvijač spraya, malo gretja, tolčenja in pajsanja, pa je popustilo (narazen je bilo treba dat za pravilno clockat porte za olje).
Nekompatibilnost nr.2: Ponavadi se uporabi kar karter od 1.6 TD, ker ima že priključek za odtok olja iz turbine, samo tale AAD blok ima na tem mestu malo več materiala:
Bo treba švasat.
Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 29 Feb 2016, 10:10
by zegler
kot si omenil ti je turbo dolgo stal - obvezno precekiraj wastegate .. ce ti dejansko se odpre pri 0.75, recimo na moji turbinci je bilo vse zapikano in sploh ni odprla dokler nisem napihnil z 5 bar

pol pa je sklocnilo .. in zdaj pac odpira pri 1.08 bar STOCK ...
edit : a prav vidim da je tvoj turbic - kkk k16 ? internal wastegate vidim da ima tak, da res pocekiraj delovanje le tega ...
Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 29 Feb 2016, 14:55
by TITan
Bom sprobal ja. Sem imel ta problem pri K14. Tale je K24, samo ja, notranji wastegati so enaki.
Tabelca kako bi moral delovat tale wastegate:
Sem pa začel malo se informirat kako spreminjat mape na Digifantu, če bo treba karkoli naštelat:
To bo še zabavno, ko se bo zabrikalo avto

Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 29 Feb 2016, 18:59
by L4UK0
Heh, TunerPro, s tem sem se pa tudi sam že nekaj igral. Mi je bil sicer veliko bolj všeč WinOLS, ki pa je sicer plačljiv...

Re: VW scirocco(ti) mk2
Posted: 08 Mar 2016, 14:25
by TITan
Edini update glede mašine je, da sem nabavil bakrene matice za izpuh (za katere so me v večini trgovin čukasto gledali, ko sem reku da bi mel

).
Čisto spotoma sem vidu ene feltne na avto.net, ki so padle v oči:
Po brušenju in poliranju roba (s svinskim centrom):
Now:
Pustmo da nimam niti še barve za avto 100% izbrane

Mogoče grejo začasno na maminega (moram njene rialke (spodaj) dokončat počasi...)