
podvozje kadett c....

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: podvozje kadett c....
to je bilo tako..malo v narekovajih .. kadett C pač vpraša več kot 40 mm .. če pogledaš ponudbo od K.A.W. imajo "najvišjo" varjanto minus 60/60 ta drugo pa minus 85/60 mm 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: podvozje kadett c....
kaj bi priporočav da ni preveč pa ne premal pač neki srednjega če zastopiš da se lahka js normalno čez ležečega pelam če se zastopimo pa kere fedre pa amortizerje priporočaš.

Re: podvozje kadett c....
jst mam bivši OP-jev setup. "Tak, kot bi mogu bit kadett v originalu" Monroe blau pa original fedri (od 1.2S) krajšani... bo gustl kj več povedu kolk krajšani pa zakaj od S
zgleda pa tkole na 175/60r13 gumah

pelje se pa res 100x boljš kot na original
OP je pelu 1:01 na trackday-u na Krškem, tako da je kr dobr 


pelje se pa res 100x boljš kot na original



- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: podvozje kadett c....
jaz lih z kadett-i nimam izkušenj .. evo,Žiža je že neki napisal,pa verjetno bo še kdo -glede na število kadetašev. Drgač sem jaz za manto vzel H&R fedre pa Bilstein B6 amortizerje ...samo to ni več tako poceni ..opeljoco wrote:kaj bi priporočav da ni preveč pa ne premal pač neki srednjega če zastopiš da se lahka js normalno čez ležečega pelam če se zastopimo pa kere fedre pa amortizerje priporočaš.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: podvozje kadett c....
Hja če ga nižaš za 4cm še vedno izgleda kot Jeep
Jst mam karavna nižanega cca 8cm pa ni nobenih težav, višina pa je ravno taka da zgleda avto originalen.
Limuzino pa imam 6cm od tal pa tude redko kdaj kje prime... problem so kakšna čudna dvorišča ali pa zvožena cesta k štrli ven na sredini, drugače se da
Če torej misliš nižat tam nekje okoli 5cm odreži original fedre in dej delat mortiče v amortizer.si

Limuzino pa imam 6cm od tal pa tude redko kdaj kje prime... problem so kakšna čudna dvorišča ali pa zvožena cesta k štrli ven na sredini, drugače se da

Če torej misliš nižat tam nekje okoli 5cm odreži original fedre in dej delat mortiče v amortizer.si



- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: podvozje kadett c....
Alora, uni ki me poznajo vejo da sem malo len za brskat po netu
Lotil se bom nastavitve CAMBER in CASTER na kadettu in ne vem kakšen CASTER bi bil priporočljiv ....
Če je kdo že imel kej opravka s temi nastavitvami... bom vesel šeranja iskušenj

Lotil se bom nastavitve CAMBER in CASTER na kadettu in ne vem kakšen CASTER bi bil priporočljiv ....
Če je kdo že imel kej opravka s temi nastavitvami... bom vesel šeranja iskušenj


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: podvozje kadett c....
jaz bi na tvojem mestu začel s spodnjo original roko in zgoraj nastavljivimi-takimi kot si dal na linku (za camber) .Caster bi probal popraviti z zaporedjem podložk na vijaku ki drži zgornjo roko.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: podvozje kadett c....
Caster se po podatkih iz Manta B manuala stela tako kot je napisal DS71.. s spreminjanjem podlozk pod zgornjo roko.

Camber se stela z rotiranjem zgloba v zgornji roki. Ce obrnes zglob za 180 stopinj naj bi spremenil camber za 0 stopinj in 50min.
Za Manto B naj bi bili podatki sledeci (zal nimam podatkov za Kadetta C)
Camber:0°20' pozitivno do 1°10' negativno
Castor: 3° pozitivno do 5°30' negativno
Toe-in: 2.8 - 4.8mm

Camber se stela z rotiranjem zgloba v zgornji roki. Ce obrnes zglob za 180 stopinj naj bi spremenil camber za 0 stopinj in 50min.
Za Manto B naj bi bili podatki sledeci (zal nimam podatkov za Kadetta C)
Camber:0°20' pozitivno do 1°10' negativno
Castor: 3° pozitivno do 5°30' negativno
Toe-in: 2.8 - 4.8mm

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: podvozje kadett c....
Ma že po telefonu me nisi razumelDS71 wrote:jaz bi na tvojem mestu začel s spodnjo original roko in zgoraj nastavljivimi-takimi kot si dal na linku (za camber) .Caster bi probal popraviti z zaporedjem podložk na vijaku ki drži zgornjo roko.

Jaz sem roke daljšal ker sem dal stran distančnik od 30mm... Ne morem it nazaj na original spodnjo roko

Fora je samo da sem zgornj roko daljšal za 30mm, spodnjo pa za kake 3mm več, tako da imam več camber-ja.
Ker se to ni obneslo in je camber-ja preveč bom spodnjo roko skrajšal toliko da pridem na 1mm camber-ja, tako da bodo zgornja is spodnja roka podaljšane za isto mm.
Bom pa moral nekako premerit koliko je sedaj caster z že zamaknjenimi podložkami...
