Page 4 of 7
Re: LANCIA BETA SPYDER
Posted: 02 Nov 2014, 14:04
by L4UK0
Hm, z tesnili sem imel jaz podoben problem, pa sem ga delno rešil z kladivom (na mrtvo nabil tesnilo na rob) + delno se je rešilo s časom...

Re: Lancia Beta Spyder
Posted: 02 Nov 2014, 21:07
by TOMZY
Tesnila sem dobro nabil gor. Tudi dimenzija profila in fi gume je identičen. Edina razlika je da je guma skoraj 100% bolj trda in za 50% debelejša - zunanji del je popolnoma enak. da zaprem vrata moram zelo močno zaloputnit vrata, da me kar stisne v želodcu. Jutri grem kupit nova tesnila. Stara - nova tesnila imajo takšno dimenzijo. Ali mislite da bi na obstoječih tesnilih naredil par luknjic, da gre lažje zrak ven, ko zaprete vrata.
Jutri grem pa kupit ta model.

- PROFIL-A2545(1).jpg (8.85 KiB) Viewed 7218 times
LP Tomzy
Re: Lancia Beta Spyder
Posted: 03 Nov 2014, 14:55
by grega983
Pusti en čas zaprta vrata. Se bodo tesnila sčasoma vsedla. Šele tedaj bo smiselno loviti lufte okoli vrat
Re: Lancia Beta Spyder
Posted: 14 Nov 2014, 00:04
by TOMZY
Tudi ta teden sem imel akcijo. Najprej sem se zaj...al za desno ključavnico. Ko sem odklepal in zaklepal se mi je notranja osovina vrtela v prazno in sem porabil 2 uri da sem pogruntal da mi manjka štift v dolžini 6mm in premera 1,5mm. To sem uredil.
Potem sem se pa 4 ure j...l z napeljavo mehanizma za zaklep haube. Na sliki so stare zajle. Zajle in zunanji oplet sem dal narediti na novo.Največ težav mi je povzročala napeljava zajel v notranjost kabine. Ta model Bete ima dve ročice za odpiranje haube. Na voznikovi strani odpira oba mehanizma. Drugo ročico pa imam na sovoznikovi strani in naj bi bila kot varnostna, da v primeru če ne deluje na voznikovi strani, lahko odprem en mehanizem in nato skozi polodprto haubo ročno odprem drugi mehanizem. Ko sem kupil Beto mi ni bilo jasno zakaj so stranice haube zakrivljene.

Ta teden sem ugotovil zakaj. Haubo so nasilo odpirali iz zunanje strani ker niso mogli iz notranje odperti in kasneje so zasilno popravili mehanizem - hauba pa je ostala na bočnih delih zakrivljena.
Imam pa drugo težavo. Po enem letu obnove, smo izgubili speskan nosilec za akumulator.

Ali mi lahko kdo svetuje kako bi se dalo improvizirat oziroma, če kdo zasledi na EBAY-u naj mi prosim javi, da se dokopljem do tega dela. Že celi teden visim na netu in sem našel samo iz USA (predrago za tisti del pleha- zato iščem bližje) v evropi pa nisem našel (izgleda da ne znam pravilno imenovati te zadeve Italijansko ali Nemško).

- NOSILEC1.jpg (6.33 KiB) Viewed 7099 times
Hvala za pomoč in lahko noč.

Re: Lancia Beta Spyder
Posted: 14 Nov 2014, 02:38
by pero27
kaj pa če bi dal v prtljažnik akumolator?
bo dosti lepše zgledalo pod pokrovom motorja, je pa res, da je kontraproduktivno, ker imaš prednji pogon...
pa glih edini avto na forumu skoraj z prednjim pogonom in ti greš nosilc akumolatorja zgubit

Re: Lancia Beta Spyder
Posted: 14 Nov 2014, 14:20
by grega983
Na uč bi rekel da je nosilec akumulatorja na delti I enak.
Re: Lancia Beta Spyder
Posted: 26 Jan 2015, 22:30
by TOMZY
Pozdravljeni po dolgem času. Prtlažnik sem že oblekel v originalno gumo - boki in poden - Zagato
Mašina je že notri in prejšnji teden smo prvič obrnili ključ, da je zadihala z polnimi pljuči.
Konstantno se kaj najde da se mi po 1 letu odkar je bila razstavljena ne ujema. Elektrika je napeljana in v 95% delujoča.
Največ težav mi trnutno povzročajo obvolanske ročice. Imam dvoje različne in jih ne morem sparit skupaj da bi dobil vsaj ene delujoče. Potrebno bo dobiti kakšne od Delte 1. Drugače pa fantje z predlogi na dan kako urediti to težavo.

. Armatura je tudi sestavljena 95%. Novi števec mi ni delal (obrati) tako da sem montiral starega nazaj. Imam pa eno vprašanje: ko vklopim vse štiri utripalke je hitrost utripanja in zvok releja tako kot mora biti. Ko pa vklopim žmigavec za na levo ali desno stran mi pa žmigavci utripajo 50% hitreje, čeprav mi utripajo spredaj in zadaj. Sedaj sem se spomnil da na bočnem blatniku pa nisem preveril če delajo.
Maska je že tudi gor in ta teden še sprednja šipa. Težavo imam še z frgazerjem - vakumski štand-gas. Ali kdo pozna kakšnega kvalitetnega serviserja frgazerjev v Ljubljani? Prvo pa moram rešiti to težavo z obvolanskimi ročkami, da lahko vsaj volan nataknemo gor.
LP Tomzy
Re: Lancia Beta Spyder
Posted: 26 Jan 2015, 23:19
by grega983
Obvolanske rocice je jeba dobit originale. Ker so tako slabe da so ali polomljene ali pa skurjene. Stikalo za luci ponavadi skuri kar ima za posledico, da najmanj luci ne delajo, v hujsih primerih pa se kaj zakuri. Tako da dobri originali imajo zlatarske vrednost, se pa na ebayu dobi nove ponaredke. Ampak tudi za bolane denarje glede na kvaliteto.
Re: Lancia Beta Spyder
Posted: 27 Jan 2015, 00:51
by DS71
super napredek .. zgleda pa, da ima vsaka znamka neke svoje hibe,katere potem zlatarji pridno vnovčijo
Stisni še malo in ko jo končaš boš imel prehud avto ..in dosti užitkov

Re: Lancia Beta Spyder
Posted: 27 Jan 2015, 13:11
by TOMZY
DS71 hvala za pohvale. Ampak pri meni je tako, da bolj ko delam na avtu in bolj gledam avto, vidim 1000000000 napak. Pri tvoji ameriški lepotici bo pa bil vsak del avta obdelan in bo lepši in boljši kot iz tovarne.

Trenutno sem prišel na: nabavna cena avta v Padovi x4 stroški. Kje se bo to ustavilo pa še ne vem in upam da bo z mašino vse OK.
LP Tomzy