
Lancia Delta HF Turbo

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Dve evo, ostalo pa 8v integrale. Poleg preostalega voznega parka 

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
Se pravi ima ta samo od evo 2 notranjost ?
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Lancia Delta HF Turbo
kako grejo sploh kronološko ta poširjene delte ? Integrale,evo,evo2 ? A body na evotih je enak ali je dvojka še širša ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
83 - 86 HF turbo. 1.6 fergi, ravna karoserija
86 - 92 HF turbo 1.6 i.e, ravna karoserija
86, 87 HF 4wd, 2.0 8v, karoserija na zunaj identična kot i.e. turbo
88, 89 HF integrale, 2.0 8v, poširjena
89 - 91 HF integrale 16v, 2.0 16v, enaka karoserija kot 8v z izjemo izbočene haube, drug polžek
91 - 93 HF integrale evo 1 - 2.0 16v, iber poširjena, drugi odbijači, druge sprednje luči, če malo bolj izbočena hauba
93, 94 HF integrale evo 2 - namesto 15 colskih koles 16 col serijsko, drugačni sedeži, drug polžek
Med evo 1 in 2 je še več razlik, predvsem pod haubo, prav tako med 8 in 16v integralkami ter med fergi in i.e. turbašico, ki zgledata podobno, dejansko pa sta čisto drugačna avtomobila.
4WD pa je tako čisto samosvoj model.
Je pa zanimivo, da je integrale nastala po taktirki abartha, ker 4WD je imela premalo prostora pod blatniki za spodobne kolese in je zato dobila poširitve, s čimer so dirkalne specialke dobile spodobno obutev.
EVO 1 in 2 sta bile odvisno od trga opremljeni z 8v in 16v mopedi (ekologija pa to), japonske EVO pa so imele integralkine luči in stranske smerokaze na blatnikih pozicionirane nekaj cm nižje.
Poleg turbo modelov sta bila že 1300 in 1500 modela z fergiji do leta 86 in kasneje 1.3 in 1.6 i.e. mopedi.
Za grški trg so izdelalovali tudi 1.1 avtomatike.
Pa seveda še izjema potrjuje pravilo - DS delta z td mopedom in besnimi 80 konjiči in rahlo drugačno haubo.
Na kratko bi bilo to to.
86 - 92 HF turbo 1.6 i.e, ravna karoserija
86, 87 HF 4wd, 2.0 8v, karoserija na zunaj identična kot i.e. turbo
88, 89 HF integrale, 2.0 8v, poširjena
89 - 91 HF integrale 16v, 2.0 16v, enaka karoserija kot 8v z izjemo izbočene haube, drug polžek
91 - 93 HF integrale evo 1 - 2.0 16v, iber poširjena, drugi odbijači, druge sprednje luči, če malo bolj izbočena hauba
93, 94 HF integrale evo 2 - namesto 15 colskih koles 16 col serijsko, drugačni sedeži, drug polžek
Med evo 1 in 2 je še več razlik, predvsem pod haubo, prav tako med 8 in 16v integralkami ter med fergi in i.e. turbašico, ki zgledata podobno, dejansko pa sta čisto drugačna avtomobila.
4WD pa je tako čisto samosvoj model.
Je pa zanimivo, da je integrale nastala po taktirki abartha, ker 4WD je imela premalo prostora pod blatniki za spodobne kolese in je zato dobila poširitve, s čimer so dirkalne specialke dobile spodobno obutev.
EVO 1 in 2 sta bile odvisno od trga opremljeni z 8v in 16v mopedi (ekologija pa to), japonske EVO pa so imele integralkine luči in stranske smerokaze na blatnikih pozicionirane nekaj cm nižje.
Poleg turbo modelov sta bila že 1300 in 1500 modela z fergiji do leta 86 in kasneje 1.3 in 1.6 i.e. mopedi.
Za grški trg so izdelalovali tudi 1.1 avtomatike.
Pa seveda še izjema potrjuje pravilo - DS delta z td mopedom in besnimi 80 konjiči in rahlo drugačno haubo.
Na kratko bi bilo to to.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Spet delal ekološko katastrofo - tokrat še z 9 drugimi deltaši po primorski
Vreme idelano, ceste popolne a polne motoristov in nedeljskih voznikov.
Spet vse živo delt - od moje turbašice l. 83 do vinsko rdeče 93, vmes še ena 90, tri 8v integralke, tri evo 1 delte, navadna lx 1.5





Na žalost je eni od evo delt odpovedala poslušnost benz pumpa in je pač začasno počakala v tistih koncih
Drugače srečanje super lepo, le na cestah je bilo preveč nedeljskih motoristov, ki so in niso hitri, sploh po ovinkih znajo presenetljivo ovirati promet

papi, menjaj že to hupo, ker to ni več podobno ničemer prebavljivem

Vreme idelano, ceste popolne a polne motoristov in nedeljskih voznikov.
Spet vse živo delt - od moje turbašice l. 83 do vinsko rdeče 93, vmes še ena 90, tri 8v integralke, tri evo 1 delte, navadna lx 1.5





Na žalost je eni od evo delt odpovedala poslušnost benz pumpa in je pač začasno počakala v tistih koncih

Drugače srečanje super lepo, le na cestah je bilo preveč nedeljskih motoristov, ki so in niso hitri, sploh po ovinkih znajo presenetljivo ovirati promet


papi, menjaj že to hupo, ker to ni več podobno ničemer prebavljivem

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Delta spet registrirana še za eno leto. Tehnični pregled opravila z odliko
V obdobju enega leta sva skupaj napravila dobrih 5300 km, vmes pa sem odpravil malo morje poporodnih težav in težavic ter malenkost izboljšal fabriške zajebke, bo pa za zimo še ostalo za spedenati nekaj detajlov.

Mi veri hepi

V obdobju enega leta sva skupaj napravila dobrih 5300 km, vmes pa sem odpravil malo morje poporodnih težav in težavic ter malenkost izboljšal fabriške zajebke, bo pa za zimo še ostalo za spedenati nekaj detajlov.

Mi veri hepi

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
vse 5, samo...

Re: Lancia Delta HF Turbo
lepo,enkrat boma mogla it skupi en krog mal naredit,ce bo se vreme

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Lancia Delta HF Turbo
a si ji vsaj kakšen cukr dal za rojstni dan
super

super

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
