Lancia Delta HF Turbo

User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 Sep 2014, 06:47

Dve evo, ostalo pa 8v integrale. Poleg preostalega voznega parka :-)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by lancia hf » 07 Sep 2014, 16:20

Se pravi ima ta samo od evo 2 notranjost ?
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 Sep 2014, 19:50

jop
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by DS71 » 10 Sep 2014, 15:47

kako grejo sploh kronološko ta poširjene delte ? Integrale,evo,evo2 ? A body na evotih je enak ali je dvojka še širša ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 10 Sep 2014, 16:15

83 - 86 HF turbo. 1.6 fergi, ravna karoserija
86 - 92 HF turbo 1.6 i.e, ravna karoserija
86, 87 HF 4wd, 2.0 8v, karoserija na zunaj identična kot i.e. turbo
88, 89 HF integrale, 2.0 8v, poširjena
89 - 91 HF integrale 16v, 2.0 16v, enaka karoserija kot 8v z izjemo izbočene haube, drug polžek

91 - 93 HF integrale evo 1 - 2.0 16v, iber poširjena, drugi odbijači, druge sprednje luči, če malo bolj izbočena hauba
93, 94 HF integrale evo 2 - namesto 15 colskih koles 16 col serijsko, drugačni sedeži, drug polžek

Med evo 1 in 2 je še več razlik, predvsem pod haubo, prav tako med 8 in 16v integralkami ter med fergi in i.e. turbašico, ki zgledata podobno, dejansko pa sta čisto drugačna avtomobila.
4WD pa je tako čisto samosvoj model.

Je pa zanimivo, da je integrale nastala po taktirki abartha, ker 4WD je imela premalo prostora pod blatniki za spodobne kolese in je zato dobila poširitve, s čimer so dirkalne specialke dobile spodobno obutev.

EVO 1 in 2 sta bile odvisno od trga opremljeni z 8v in 16v mopedi (ekologija pa to), japonske EVO pa so imele integralkine luči in stranske smerokaze na blatnikih pozicionirane nekaj cm nižje.

Poleg turbo modelov sta bila že 1300 in 1500 modela z fergiji do leta 86 in kasneje 1.3 in 1.6 i.e. mopedi.
Za grški trg so izdelalovali tudi 1.1 avtomatike.
Pa seveda še izjema potrjuje pravilo - DS delta z td mopedom in besnimi 80 konjiči in rahlo drugačno haubo.

Na kratko bi bilo to to.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 05 Oct 2014, 20:46

Spet delal ekološko katastrofo - tokrat še z 9 drugimi deltaši po primorski :D

Vreme idelano, ceste popolne a polne motoristov in nedeljskih voznikov.

Spet vse živo delt - od moje turbašice l. 83 do vinsko rdeče 93, vmes še ena 90, tri 8v integralke, tri evo 1 delte, navadna lx 1.5
Image
Image
Image
Image
Image

Na žalost je eni od evo delt odpovedala poslušnost benz pumpa in je pač začasno počakala v tistih koncih :oops:

Drugače srečanje super lepo, le na cestah je bilo preveč nedeljskih motoristov, ki so in niso hitri, sploh po ovinkih znajo presenetljivo ovirati promet :twisted: :twisted:

papi, menjaj že to hupo, ker to ni več podobno ničemer prebavljivem :lol:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 19 Oct 2014, 10:33

Delta spet registrirana še za eno leto. Tehnični pregled opravila z odliko :D
V obdobju enega leta sva skupaj napravila dobrih 5300 km, vmes pa sem odpravil malo morje poporodnih težav in težavic ter malenkost izboljšal fabriške zajebke, bo pa za zimo še ostalo za spedenati nekaj detajlov.
Image

Mi veri hepi :P
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by $küll » 19 Oct 2014, 14:42

vse 5, samo...
sablac
Posts: 204
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by sablac » 19 Oct 2014, 20:11

lepo,enkrat boma mogla it skupi en krog mal naredit,ce bo se vreme
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by DS71 » 19 Oct 2014, 22:45

a si ji vsaj kakšen cukr dal za rojstni dan :lol:

super 8-)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply