Hvala za info, nisem našel karakteristik o kv za mojo tuljavo, tako da ne morem primerjat. Bomo sproti videli kje smo, je pa dobra varjanta kar sem pregledal, bi jih tudi sam mogoče uporabil, če bi jih prej našel.
Za ABS senzorje je problem, jaz sem enega montiral od enega drugega avta (Fiat, Alfa?) ki je na koncu pasal na drugem obetavnem sem menjal del kabla in konektor, ki se ga da dobit.
Nadaljujem.
Motorno napeljavo sem zmetal v avto, sosed (hvala

) mi je naredil minus klemo (nimam klešč za krimpat tako velike čeveljčke), tako da sem avto priklopil na akumulator od motorja in prvič po 7ih letih obrnil ključ. Veselje sva delila s sinom, ki mi je pomagal pri motornem štromu.
Po nekaj nebulozah z lučmi, katere sem narobe priklopil (oba kabla na maso), žmigovcev (pozabil montirat žarnico

) je začuda napeljava delala brez napak. Sedaj dela vse razen nekaj osvetlitve in za check panel nisem čisto prepričan a je ok al ni, to bom videl ko dolijem vse tekočine. tako da sva se potem s sinom lotila mape.
Začneš na začetku, z osnovnimi nastavitvami kjer nastavljaš konfiguracijo, sepravi kakšen trigger uporabljaš, cam senzor, karakteristik motorja katere uporabi za vbrizg, itd. Tu nastavljaš tudi za kaj uporabljaš določen output na računalniku, ker en pin na določenih izhodih lahko uporabljaš za več stvari.
Stvari niso težke za nastavit, je narejeno zelo enostavno, poleg tega obstaja manual iz katerega se lahko naučiš, tako da tukaj nisem imel hudih problemov. Pomemben output je recimo za tuljavo, kjer z napačno konfiguracijo skuriš tuljavo. Če koga zanima več o teh nastavitvah naj pove, lahko napišem ampak po tem ko zadeva vžge, če bo kdaj vžgala, da ne učim krive vere.
Po osnovnih nastavitvah sem motorni štrom priklopil na komponente in začel testirati. Najprej sem s pomočjo sina skalibriral senzor lopute ali TPS, odčitaš meritev brez gasa in enkrat z gasom in to je to.
Kasneje sledi kalibracija temperaturnih senzorjev. Tu sem imel srečo in našel originalne tabele senzorjev
Katerih karakteristiko sem vrgel v excel in s pomočjo 3h točk (toliko sprejme Tunerstudio), določil svojo krivuljo. Lahko sicer tabeliraš ampak glede na odčitke ne vem če se mi da ubadati.
Trenutno mi glede na zunanjo temperaturo lažeta oba senzorja za par stopinj, med sabo sta različna za 6°C čeprav imata po tabeli enako karakteristiko in sta kalibrirana enako. Sklepam da so pač senzorji dokaj netočni, zgleda ni toliko pomembno. Testiral bom še z originalnimi in bom videl če bo razlika.
Skalibrirati je treba še MAP, tudi ta je z original tabele, s tem da moraš interpolirati vrednosti pri 0 in 5v, kar zahteva Tunerstudio, ne 250 in 4750mV kot je v tabeli.
Po kalibraciji mi senzor kaže 2kPa ali okoli 300 nadmorske višine nižje kot bi moral, preveril sem parkrat vrednosti in so ok, ne vem od kje razlika. Moram raziskat dalje, senzor drugače dela, če pihnem v cevko spremeni vrednost. Načeloma ni toliko pomembno saj tako nastavljam vbrizg na novo.
Sledi testiranje, imaš priročen test mode v tunerstudiu, s katerim lahko testiraš razne stvari.
Tako sem probal najprej vezavo obratomerja, kateremu lahko spreminjaš frekvenco in s tem premikaš obratomer. Dela, odstranil sem edino kontakte iz releja, tako da je sedaj lepo nazaj tiho kadar laufa.
Skonfigurirlal sem si tudi originalno overboost lucko na števcu, katero bom sedaj prožil nad 80% gasa in 0,8bar tlaka, tako nekako je bilo v originalu. Dela, tako da zaenkrat nisem še nič originalnega na avtu zgubil zaradi menjave ECUja.
Kasneje sem testiral tuljavo, katera da iskro ampak ne vsako. Tuljava škljoca po signalu, tako da je problem ali v kablih ali v svečkah, outputi delajo ok. Testiral sem tudi injektorje ki škljocnejo pri signalu v pravilnem zaporedju, tako da to dela.
Kasneje sem prvič probal mašino zavrtet s štarterjom. Neuspešno, saj je od stanja zapikal avtomat štarterja. S pomočjo udarca mi ga je ratalo rešit tako da je ostal zaskočen

. Na zadnjem poizkusu pridobivanja tlaka mi je crknil še vložek ključavnice, tako da mi je ostala v poziciji verglanja, preden sem jaz uspel izklopiti klemo pa mi je zgleda skurilo še vložek.

Tlaka olja mi ni uspelo dobit, ker sem prej skuril vložek, tako da to še čakam. Mislim pa da sem videl premik igle na števcu, lahko da se mi je samo zdelo. Iz jeze sem naročil nov štarter (tudi zato ker vergla samo 100rpm) in vložek, hvala Filip.
Iz nesrečnega verglanja sem izluščil vsaj to, da TDC in CAM senzor delata tako kot morata, moram nastavit edino pozicijo TDCja.
Poleg štarterja sem naredil še eno s*anje in sicer nisem pomeril ventila prostega teka če je ok. Glede na to da je delal na avtu prej se mi ni zdelo pomembno. Ventil ima stik, tako da je hin, meni pa je zaradi njega in napačne varovalke (10 namesto 5A) uspelo skuriti port na ECUju. Posledično sem ostal brez kontrole lerlaufa, saj port ne morem zamenjati za drugega. Poleg tega porta mi je skurilo še port za benz pumpo, katerega lahko zamenjam, ampak morem spreminjati napeljavo. Glede na to da sem ostal brez lerlauf kontrole bom verjetno nabavil še en ECU, do takrat bom pač laufal s pumpo na kontakt in višjim štandgasom, katerga bom nastavil z loputo. 1 korak naprej in 2 nazaj, nima veze, z napak se učimo.
Ko sem ravno oživel pumpo, katera zdaj dela na kontakt sem stočil star bencin in nalil par litrov novega, kupil sem tudi akumulator.
Zaključil sem tudi začasen avspuh, menjal sem pregibno mrežo in vse skupaj poštrihal s temperaturno barvo. Ni ravno moje remek delo (nisem dober varilec), ampak ga bom tako ali tako zamenjal.
Poleg tega sem zaključil hladilnike, uspelo mi je poravnat še zadnjega, tako da sem jih na koncu pobarval z zelo razredčeno PUR barvo.
S sinom sva sestavila obnovljen motorček ventilatorja, polomila 2 od 4ih šraufov preden sva začela zategovat, tako da čakam zdej 4 nove, motor preverjeno dela.
Naredil sem si tudi klipsne za "fertajler", katere morem še pocinkati ali pobarvat, 50eur pač ne dam za nove.
Poleg klipsen sem naredil še nosilec za lambda kabel.
Zmontiral zadnji ror na avtu:
Filip mi je zrihtal senzor nivoja olja, ki ni čisto isti, ampak tisti ki ne ve kako težko ga je dobit za normalen denar ne razume mojega veselja, svaka čast.
Kilerje sem zmontiral na avto, moram jih še enkrat sneti zaradi ventilatorja. Še to rešim in par drobnarij in se posvetim nazaj mapi, potem pa če bo sreča zalaufamo.
Lp!