Page 29 of 95
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 29 Jan 2013, 12:50
by papi
Sej fora bi bla da imam vse spodaj, ko pa bi hotel imet zadevo bolj na hard se doda distančnike

Sam zadi to ni izvedljivo

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 30 Jan 2013, 00:37
by Anzee
dr. paplist se je danes malo bolj zares lotil zadnjega dela vozila - nastavil je vpetje amortizerjev na novo visino vozila..
krajsanje distancnikov amortizerjev
orodje je cakalo v tihoti
se špric barve..

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 30 Jan 2013, 11:34
by MAIK
Papi in da house

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 30 Jan 2013, 12:41
by Opelpower
Ta avto je itak cel ilegalc, in nima veze, če še kolesa ven gledajo
PS...sem se tri leta vozil z rollbarom in poširitvami ... pa ni nikol bilo krize

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 02 Feb 2013, 23:04
by eugene
To kar sva govorila za zadaj. Limit strap.

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 03 Feb 2013, 00:48
by Tine
Ni ceneje dat skrajšat amortizerje kot nabavit in vgradit te pasove?
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 03 Feb 2013, 01:26
by papi
NI fora v ceni

Da obrazložim teorijo.... če vgradiš precej trše vzmeti se ti pojavi sledeča situacija...
Ko vzmet vtakneš na svoje mesto in avto spustiš na tla se zadaj posede samo kakih 2cm....
Kar pomeni da bi moral amortizerje skrajšat in bi bilo delavno območje amortizerjev na skrajni legi,
kjer že zelo slabo delajo...

Zato je dobro imet amortizerje toliko dolge da delajo v pravilnem območju (pač nekje na sredini raztezka)
in dodaš trak, zajlo, verigo..... da prepreči da bi se prema raztegnila toliko da ti vzmet skozi ven

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 03 Feb 2013, 01:33
by Tine
Uf, da se posede samo 2 centi.. mora bit kr hardcore. Čuvaj zobe!

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 03 Feb 2013, 09:49
by pero
Hja, potrdim iz prve roke. Pri meni pri pontiju je oboje: amortizerji ne delajo (avto se pele k p'novrt), fedri pa praktično ven padejo, ko avto dvigneš. Zato bom prvič v življenju avto višal...

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Posted: 03 Feb 2013, 12:15
by DS71
a niso ti pasovi bolj namenjeni offroad zadevam ..da jim pri skokih in podobnih odklonih od tal kaj ne pojebe ..npr da roka ne pade prenisko pa kaj zvije...
avtocrosisti imajo to kar z zajlami rešeno
