Opel Kadett C TURBO

User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 29 Jan 2013, 12:50

Sej fora bi bla da imam vse spodaj, ko pa bi hotel imet zadevo bolj na hard se doda distančnike ;)
Sam zadi to ni izvedljivo :P
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by Anzee » 30 Jan 2013, 00:37

dr. paplist se je danes malo bolj zares lotil zadnjega dela vozila - nastavil je vpetje amortizerjev na novo visino vozila..

krajsanje distancnikov amortizerjev
Image

orodje je cakalo v tihoti
Image

se špric barve..
Image
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by MAIK » 30 Jan 2013, 11:34

Papi in da house 8-)
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by Opelpower » 30 Jan 2013, 12:41

Ta avto je itak cel ilegalc, in nima veze, če še kolesa ven gledajo :lol:

PS...sem se tri leta vozil z rollbarom in poširitvami ... pa ni nikol bilo krize :lol:
Image
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by eugene » 02 Feb 2013, 23:04

To kar sva govorila za zadaj. Limit strap.
Image
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by Tine » 03 Feb 2013, 00:48

Ni ceneje dat skrajšat amortizerje kot nabavit in vgradit te pasove?
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 03 Feb 2013, 01:26

NI fora v ceni ;)
Da obrazložim teorijo.... če vgradiš precej trše vzmeti se ti pojavi sledeča situacija...
Ko vzmet vtakneš na svoje mesto in avto spustiš na tla se zadaj posede samo kakih 2cm....
Kar pomeni da bi moral amortizerje skrajšat in bi bilo delavno območje amortizerjev na skrajni legi,
kjer že zelo slabo delajo... ;)
Zato je dobro imet amortizerje toliko dolge da delajo v pravilnem območju (pač nekje na sredini raztezka)
in dodaš trak, zajlo, verigo..... da prepreči da bi se prema raztegnila toliko da ti vzmet skozi ven ;)
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by Tine » 03 Feb 2013, 01:33

Uf, da se posede samo 2 centi.. mora bit kr hardcore. Čuvaj zobe! :D
pero
Posts: 429
Joined: 17 Oct 2012, 08:07
Avtomobil: Celica T16 Coupe

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by pero » 03 Feb 2013, 09:49

Hja, potrdim iz prve roke. Pri meni pri pontiju je oboje: amortizerji ne delajo (avto se pele k p'novrt), fedri pa praktično ven padejo, ko avto dvigneš. Zato bom prvič v življenju avto višal... :roll:
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by DS71 » 03 Feb 2013, 12:15

a niso ti pasovi bolj namenjeni offroad zadevam ..da jim pri skokih in podobnih odklonih od tal kaj ne pojebe ..npr da roka ne pade prenisko pa kaj zvije...

avtocrosisti imajo to kar z zajlami rešeno :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply