Page 29 of 35

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 01 Jul 2016, 08:34
by papi
pero27 wrote:Pomojem da če greš navarit boš dobil mesto z drugačnim temperaturnim raztezkom in bo ratal tam hotspot ko se bo stvar segrela in začela drgnit ob ležaj in bo še slabše. Pri odmičnih to ni problem ker ni tako zelo pomemben ujem - tukaj si pa zaprt znotraj premera ležaja.
K ni OP nek metalurg? Bo on povedal.
Ma lahko jaz povem, navaritev gredi sploh ni problem, to delajo na hroščih
in še marsikje drugje ko večajo hod bata.
Enkrat sem našel tudi predelavo ko so tako strokali oplovega 2.4 cih
(z večjimi bati in dalšanjem hoda je ratal 2.7 :twisted: )
Navarijo materjal in potem tako zbrusijo da ima gred večje hode.... 8-)
Meni se tudi zdi da je to kr globoko :?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 01 Jul 2016, 08:52
by FR Wolf
Ja z osebno bi se pozanimal za lasersko navarjevanje materiala. Zadeva ni več tako draga kot nekdaj ni pa spet poceni.
Je pa vnos toplote zelo majhnen. Stvar lahko praktično par sekund po varjenju držiš v roki bp. Tako bo gred tudi po varjenju ostala relativno ravna... Zbrušiš površino in sestaviš marcino. :D

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 03 Jul 2016, 22:58
by zegler
ja to bom ze nekak zrihtal ..

Danes me je avto prestrasil, vceraj se vse normalno delalo po vecernih naganjanjih, danes pa avto zaverglam in laufa skoraj kot na 3 bate :(. Sem mislil no fino en ventil ne dihta vec. Po merjenju kompresije itn odkrijem da se je vzig prestavil, WTF WTF in se enkrat WTF. Zadeva, ki bi naj bila toliko kvalitetna in dobro delujoca je zatajila :(. Po 2 urah jebanja v glavo, sem koncno snel kapo razdelilca in notr sledi olja. Ocitno je olje butnilo v celo zadevo. Sedaj ko sem vzig prestavil za cca 5 stopinj pa dela skoraj OK. Sicer ni tako kot je bilo, ampak vsaj laufa na vse 4 bate. Pregledat ne morem vziga ker se mi winsi vec ne zazenejo :( tako da ja - ko ma hudic mlade...

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 04 Jul 2016, 09:04
by nicjasno
zegler wrote: Pregledat ne morem vziga ker se mi winsi vec ne zazenejo :( tako da ja - ko ma hudic mlade...
Prinesi racunalnik do mene pa boma zrihtala.

Btw... kak problem bi bil turbota naredit na m40 motor? :)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 04 Jul 2016, 09:14
by croma_man
dost manjši kot fergusona...

jst mam že narisan projekt za 2002 turbo replico z m40 turbo motorjem, sam še šasijo najdem, ostala roba je na zalogi.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 04 Jul 2016, 10:06
by pero27
Zakaj pa ne z M42?
A za turbo projekte je dosti vseeno če maš 2 ventila al pa 4 ?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 04 Jul 2016, 10:17
by croma_man
zato ker more bit period correct M10 motor, hondaš !

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 04 Jul 2016, 11:08
by pero27
Ja to se strinjam, samo nevem zakaj bi potem ti m40

V življenju še nisem sedel v/na hondi, ubistvu jih ne maram, ker so zlobiral da so se prepovedal zweitaktarji ;)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 04 Jul 2016, 14:01
by croma_man
mal sm zmešu pojme

M10B18 ajnšpric je na lagru za predelavo na turbo, ne M40 :) jebemti oznake sem ravno gledal neko pot v Anglijo pa mi je M40 prekrižala misli pri pisanju posta zgoraj.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 04 Jul 2016, 14:21
by pero27
none taken ;)