Page 28 of 43

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 18 Jun 2015, 15:27
by DS71
zgleda da boš ti prvi kateri ima in zagovarja trobente nekje na sredini trakta .. :)

Zato sem te vprašal ..in eugene je odgovoril ..

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 18 Jun 2015, 16:26
by FR Wolf
DS71 wrote:zgleda da boš ti prvi kateri ima in zagovarja trobente nekje na sredini trakta .. :)

Zato sem te vprašal ..in eugene je odgovoril ..
Saj so povsod trobentice na sredi takta med loputami in filtrom, le razlika je da je tukaj zrak že usmerjen na trobentice to je kvečjemu plus, saj je usmerjen zrak lažje spravit v sam turbolentni tok. Pri fergijih je pa glavno da je tok čimbolj laminaren da ne pride do kapličega doziranja bencina na venturijih. Idealno bi pa seveda bilo da bi bil še airbox znotraj tak:
Image

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 19 Jun 2015, 06:48
by zegler
lepo lepo ;)

M10 je zakon ... mislim masino in ne srauf .. ceprav tudi vijaki so kr uporabni :)

da ne bos imel prevec zglajenega toka, pol se v fergiju ne bo vec lepo bencin premesal z zrakom pa bos mel detonacije :twisted: malo heca mora bit, ampak turbolence niso zmeraj slabe :) pa pustimo zdaj einspirtz masine ...

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 20 Jun 2015, 01:25
by kmetek
Ma hočjo ti povedat, da je point trobetic na začetku sesalnega trakta, zdej al je to v airboxu, ali odprto nima toliko veze, samo da niso nekje vmes med cevmi, tako kot bi ti naredil s tistimi manšetami. Kaj pa da namesto manšet daš enostavno daljšo cev in pol trobentice noter v box? Ni original, dela pa sigurno boljše od tega kar imaš v planu,

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 20 Jun 2015, 09:46
by FR Wolf
BMW in Alpina sta uporabljala manšete ker se motor oscilira airbox pa je fiksen...
Vem kaj mi hočta povedat ampak to ni popolnoma res, ker tudi tak setup naredi laminaren tok...
Če bom imel čas bom naredil simulacijo pa se bo potem vidlo da je temu tako, ker usmerjen zrak do same trobentice ima kup generatorjev turbolence, ki delajo manjše turbolence katere se potem kot ursmerjen tok na trobentici umiri v laminaren tok. Pri večjih turbolencah je temu večji problem, ker so večje razlike v laku med posameznimi lokalnimi točkami z višjim tlakom in pulzajoč tok je veliko težje spravit v laminaren tok, medtem ko je to za manjše turbolence naredit lažje, ker je lokalna razlika tlakov manjša...

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 21 Jun 2015, 16:20
by kmetek
Vse lepo in prav, samo dokler je govora o koliko, 140KM v 2.0 motorju, je brezveze komplicirat... Je pa fajn da se nekdo s tem ukvarja, redkost da gre nekdo toliko v detajle. Sploh ko vidis kaksen salabajbazarizem se gredo recimo v nasem motorsportu.

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 21 Jun 2015, 18:57
by DS71
tukaj pa ti dam roka :)

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 23 Jun 2015, 22:13
by FR Wolf
Evo, sem si vzel čas in naredu simulacijo flowa znotraj sesalnega takta za en cilinder.
Image
Na sliki se dobro vidi, da je tok znotraj fergija laminaren z veliko hitrostjo, v primeru brez filtra pa bi bil podoben, le tlačni udari zaradi turbolenc znotraj motornega prostora bi motili flow...

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 28 Jun 2015, 19:57
by FR Wolf
Lepo vreme in želja po črtanju seznama kaj je treba postorit letos je obrodila sadove. :)

Trobentice so dobile navarjene cevi pod ustreznim kotom. Sprva je zadeva zgledala tako:
Image

Ker je varjenje aluminija zahtevno, obenem pa pri tako tanko stenskih zadevah pride rado do prevaritve in izbruha taline na spodnji strani, je bilo treba zadevo obdelati nazaj do mere polirane površine...
Zunanji del po obdelavi:
Image

Notranji del po poliranju:
Image

Zadeva zmontirana z gamašami(ohišje filtra je na peskanju in novem barvnem tretmaju):
Image

Montaža in vezava električne črpalke goriva, obenem pa sem montiral še varovalko direktno na glavni plus, v primeru da pride do kakega kratkega stika pri stari napeljavi.
Image

Električna črpalka se je zvezala preko releja z uporabo enega praznega prostora za rele v motornem prostoru. Po dolgem iskanju sem le našel konektor, kateri ni več dobavljiv novi s strani BMW, so jih pa uporabljali samo 02 modeli.
Image

Ukinitev mehanske čipalke goriva je zahtevala zatesnitev luknje na motorni glavi, obenem pa se je količina cevi z gorivom v motornem prostoru zmanjšala.
Image

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Posted: 28 Jun 2015, 20:49
by croma_man
posodo za pranje šip eliminiraj, sej se ne voziš po dežju...bo motorni prostor še lepši.