Page 27 of 42

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 19 Jan 2017, 20:48
by DulE30
pero27 wrote:Niso za hlajene diske, ker je širina utora za disk 13mm ;)
Zakaj pa misliš da so od iXa?
Drugače sem mel res srečo da sem jih dobil tako poceni in v tako dobrem stanju (na 5 let starih avtih vidim slabše ohranjene čeljusti pogosto), drugače pa ni to neka posebej redka zadeva; trenutno jih je na ebayu več kot 10 parov rabljenih in večinoma so v tej večji, 35mm dimenziji (kabrio/karavan).
Zaradi izrednega stanja jih bom raje kar te obdržal, tud če bo treba ventil. ;)
Ja sej se v bistvu že na sliki vidi :oops: , da ni placa za hlajene... ravno zato ker si navedel da je drug fi batka sem mislil, da je od ix-turinga, slednji so kolikor je meni znano imeli edini hlajene diske zadaj...nisem pa nikjer zasledil da sta dva tipa zadnjih čeljusti, ampak glede na to da za spredaj sta, je možno tudi zadaj...

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 23 Jan 2017, 09:59
by jetam
DulE30 wrote:
pero27 wrote:Niso za hlajene diske, ker je širina utora za disk 13mm ;)
Zakaj pa misliš da so od iXa?
Drugače sem mel res srečo da sem jih dobil tako poceni in v tako dobrem stanju (na 5 let starih avtih vidim slabše ohranjene čeljusti pogosto), drugače pa ni to neka posebej redka zadeva; trenutno jih je na ebayu več kot 10 parov rabljenih in večinoma so v tej večji, 35mm dimenziji (kabrio/karavan).
Zaradi izrednega stanja jih bom raje kar te obdržal, tud če bo treba ventil. ;)
Ja sej se v bistvu že na sliki vidi :oops: , da ni placa za hlajene... ravno zato ker si navedel da je drug fi batka sem mislil, da je od ix-turinga, slednji so kolikor je meni znano imeli edini hlajene diske zadaj...nisem pa nikjer zasledil da sta dva tipa zadnjih čeljusti, ampak glede na to da za spredaj sta, je možno tudi zadaj...
Glede hlajenih diskov zadaj imaš prav (E30 325iX toruing - ekskluzivno) in tam je premer bata še večji (38 mm, če se prav spomnim, saj je že precej let minilo od obnove), utor na sedlu čeljusti ustreza disku 258×19 mm...

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 23 Jan 2017, 17:32
by pero27
na iX-u so 38mm batki zadaj, ja, pa na M3 tud

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 05 Mar 2017, 22:06
by pero27
Je blo lepo vreme včeraj in sem se spravil dat avto na hodulje, zdej so pragi 70 centi nad tlemi in se pod avtom zelo komot sedi in ustvarja.

Image
Sketchy as fuck welding setup (spredaj je avto na remeljnu, zadaj pa na dveh akelštenderjih pod pragovi)

Image
še posebej ko ti eden od omenjeni akselštederjev pade direktno čez prag :evil:

Image
"obseg sfukanosti" je ravnokar postal očiten :lol:

Image
edina kovinska flika na avtu - seveda jo je blo potrebno odstranit, ker take šalabajzerije se pa nebomo šli...

Image
že dobro znana in večkrat nagrajena na mednarodnih srečanji priprava kovine ki se je pokazala pod fliko :lol:

Image
faaak, ker luksuz je ko maš ob strani avta cel meter placa za delat in rabiš samo porinit avto da ga dobiš na drugi strani :P
škoda ker se nisem že prej lotil tega nardit, bi bil avto do zdaj že fertik :lol:

Tako; avto je zdaj šraubfrei in kabelfrei
Smileyface vaga pravi da ima tovarniška elektrika okroglih 5kg (to je brez motorne napeljave, tisto je še eno kilo zraven) če slučajno koga zanima;
Image

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 05 Mar 2017, 22:09
by Anzee
Whoa! A dela na bmw so se zacela al kaj? Jz sm se ze bal, da ta dan ne bo prisel :)

Je mal bogi, sam jebiga, bos ze zrihtal. Pa trenutno si v vodstvu pred kromičem, on se ni razgonu pleha :lol: :lol:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 05 Mar 2017, 22:37
by Fleko
Zanimivo, tudi jaz sem si ta vikend vzel ene 8 ur, da sem malo v delavnici ustvarjal. Sem ze pogresal šmer za nohti 8-)

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 05 Mar 2017, 22:40
by DS71
zdaj ko bo počasi cajt za pridet iz garaž ste se zbudili in začeli delat :lol:

pohvalno da se premika ;)

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 05 Mar 2017, 23:19
by pero27
Anzee wrote:Whoa! A dela na bmw so se zacela al kaj? Jz sm se ze bal, da ta dan ne bo prisel :)

Je mal bogi, sam jebiga, bos ze zrihtal. Pa trenutno si v vodstvu pred kromičem, on se ni razgonu pleha :lol: :lol:
Nč ni bogi, dober je; nad pol metra višine ni nobene rje :lol: :lol:
Prage mam že oboje na lagerju, uno šalco prerjaveno za vpetje zadnjega mostu tud, ker sem jo takrat v Puli odžagal, še po vezno steno grem k bratu hrvatu pa smo tutocompletto :P
Glede kromiča pa nevem če bo držalo; kolkr je on povedal je menjal že prage in zadnji rob, če ima dober primerek ej pa to tud že to kar ma bit od rje ajde pod sprednjimi blatniki na ojačitvi jo zihr ma, če še ni odpiral...

Zdej sem v fazi intenzinvega iskanja m10b20, ker se je tisti na hrvaškem izkazal za m20b20... Tako da če ima kdo kako informacijo ali (še toliko bolje :D ) motor, kar z besedo na dan (Po možnosti na zs, da nebo že trije prišli tja po motor pred mano :lol: )
Plan je zrihtat in poštrihat vse ter sešvasat vzmetenje pred zimo, čez zimo spimpat motor in spomladi zapeljat na cesto, bil bi že cajt, upam da me nebo od rihtanja spet preveč odtegnil kadett :lol:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 06 Mar 2017, 15:47
by pero27
Gospod rja je bil spet na obisku;

Image
dobro da tega dela nisem imel namena uporabiti :D

Image
tole bo še ene zabave z kleparijo za tale notranji del praga...

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 06 Mar 2017, 15:54
by papi
Da mi še en omeni famo o "gnilih oplih" ga bom na gobec :lol: