BMW 2002 1975 ALPINA

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by croma_man » 18 Jun 2015, 09:33

M10 topla voda je že odkrita 40+ let...me pa vseeno impresionira znanstveni pristop k predelavi, če ne drugo, se lahko naučimo kaj več o vrtincih :lol:
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 18 Jun 2015, 10:10

eugene wrote:Ti bi mogu met "trobentice" oz radius na vhodu posamezne cevi , ki vodi do grla karburatorja v filter kišti. Tako kot so zdaj te tvoje trobentice ne opravljajo nobene vloge- to je povečanje pretoka oz bolj preprečitev zmanjšanja pretoka zaradi preostrega prehoda v posamezno cev. Edina vlogo ki imajo tako je da ti "gamaše" ne zlezejo dol z cevi.
Nene, iz splošne mehanike fluidov se ve, da so pod havbo velike turbolence, te turbolence trobentice zmanjšajo in naredijo laminarni tok(vzporednost molekul zraka), sicer se ob stenah pojavljajo še vseeno turbolence ampak v tako majhnih proporcih, da so skoraj brezpredmetene, ker so produkt mejne plasti relativnega gibanja.
http://www.google.com/patents/US4066720
Tine wrote:Sej prav za podrobnosti, ampak tolk teorije okrok enga zračnega filtra :lol: v praksi pa performančne razlike ne bo, razen da boš mel občutek da manj gre ker bo manj mukalo :oops:
Dejansko razlika bo samo, da bom imel filtriran zrak in se bom lahko zapeljal za nakom po makadamu, brez težav kot sem jih imel, ko sem uporabljal filter direktno na fergijih...
To da se bodo uporabljale trobentice je pač samo moj osebni pristop in zadovoljstvo... poklicna deformacija... :D
Zvok, naj nebi bil precej dušen, bo pa po vsej verjetnosti bolj globok...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xFSWQOSWMWE[/youtube]
croma_man wrote:M10 topla voda je že odkrita 40+ let...me pa vseeno impresionira znanstveni pristop k predelavi, če ne drugo, se lahko naučimo kaj več o vrtincih :lol:
Moram te popravit, M10 je bil odkrit 50 let, izboljšave na njem pa se odkrivajo dnevno. Pa brez zamire ampak tako je, omejitev pri tem je samo volja in €.
Da ne govorim v prazno tale motor je najbolj izpopolnen kar jih poznam... Dela je vloženega ogromno, saj so sesalni kanali naredili popolnoma na novo z varjenjem glave, ker so kanali pogledali v notranjost glave...
Image
Image
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Fleko » 18 Jun 2015, 10:35

Koliko pa je pokazal ta motor?

Kakšna slika več tudi nebi škodila ;)
Get low, no matter how
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 18 Jun 2015, 10:38

Ostale slike so bolj tako tako... Nič pametnega. Je pa pokazal mislim da okoli 234KM, s tem da ma omejitev na 8200...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by eugene » 18 Jun 2015, 13:24

Ah.Džabe nekomu neki razlagat če noče razumet. Tisto v patentu vse drži samo ti ga ne znaš brat. Turbolenco ustvarja oster rob na vhodu in to ima isti efekt kot da bi mel zmanšan presek cevi. Radius na vhodu je najbolj osnovna oblika ki to nekoliko omili in nardi zračni tok na vhodu bolj laminaren. Enkrat v cevi ( z razumno majknimi spremembami v preseku in obliki ( dovolj majhnimi da ne povečajo lokalno vrednost Reinoldsovega stevila nad turbolentno)) je tok za pravilno dimenzioniran sesalni trakt ( v naših primerih) smatran za laminaren. Kar čem povedat je da trobentice nikoli niso placirane nekje sredi sesalnega trakta, ker tam nimajo funkcije. https://en.wikipedia.org/wiki/Velocity_stack

Je samo en način kako pravilno naredit ta sesalni trakt in to je gladke cevi brez stopničk ( po želji malo v konus) od filterkište do karburatorjev in ene nizke trobentice oz radius na vhodu posameznih cevi znotraj filterboxa in kot si pravilno ugotovu dovel veliks box da je sprememba tlaka pri posameznih pulzih zanemarjiva in dejansko deluje kot odprta atmosfera. Ampak kot je reku tine to se lih en kurc pozna ( če nisi res nekaj zasral) razen tistih par konjev na ful gas pri 6000k obratih.

Da bom koristen ( in ne samo neki kurcal) ti prilagam to zanimivo sliko (skenirano iz Vizardove knjige) ki prikazuje efekt oblike "trobentic" na pretok.
Image
Let's go Brandon!
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 18 Jun 2015, 13:39

Popolnoma vse razumem, povedal sem tud da v samem motornem prostoru pride do turbolenc, ki se poznajo kot tlačni udari sicer blažji a ne vplivajo na vse frgazerje istočasno. Zato s filtri in airboxom ustvarš mirnejšo atmosfero.
Filtri po samem defaultu delujejo kot generatorji turbolence, znotraj airboxa pa je ločena atmosfera znotraj katere lahko ustvariš mirnejše okolje...
Če gledaš trobentice kot lokalno geometrijsko orodje za laminarni tok je to točno tisto kar ti govoriš. Če gledaš outside the box pa vidiš, da zaradi raznih dejavnikov med samo vožnjo pride do zunanjih turbolenc... Ki poleg trobentic vplivajo še vseeno malo na tlačne udare.
Zaradi tega in toplega zraka znotraj motornega prostora zato tudi danes športni avtomobili uporabljajo trobentice znotraj airboxov, zajemi zraka za airboxe pa so pri režah avtomobila, saj tam ni tlačnih udarov, ker same reže delujejo kot generatorji turbolence in umirijo tok zraka(govorim za avtomobile, ki nimajo zračnega filtra)...
Starejši BMWji z atmosferskimi motorji...
Image
Image
Za avtomobile z zračnim filtrom je zajem hladnega zraka pomembnejši, saj tlačnih udarcev ni zaradi zračnih filtrov...

Je pa res da v take detajle kot se sedaj spuščamo nimajo velike veze, ker se avto nebo uporabljal za dirke. To delam zgolj iz svojega zadovoljstva in take mejhne stvari pripomorejo k lažji nastavitvi vplinjačev...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 18 Jun 2015, 13:46

Fleko wrote:Koliko pa je pokazal ta motor?

Kakšna slika več tudi nebi škodila ;)
Evo sem dobil podatke še najnovejše:
leistung ist exakt 250hp... drehmoment knapp über 240nm.. topend rpm 8700... max power at 7200rpm.. max torque at 6000rpm..
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by nicjasno » 18 Jun 2015, 14:30

Iz te tvoje m10-ke??!?!?
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 18 Jun 2015, 14:32

nicjasno wrote:Iz te tvoje m10-ke??!?!?
Iz tiste s par postov nazaj, ko je tip kanale nanovo naredi na ITB-je in originalni K-fish z 123tune... Ja iz tiste M10 :D
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by nicjasno » 18 Jun 2015, 14:44

Noro... kapo dol! :shock:
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Post Reply