BMW E21 kanariner

User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 kanariner

Post by eugene » 23 Jun 2016, 09:16

WTF? jaz vidim samo 1990ccm
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 23 Jun 2016, 09:24

eugene wrote:WTF? jaz vidim samo 1990ccm
sej je drugač uredu dečko, sam probleme si dela tam ko jih ni :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 24 Jun 2016, 07:16

@croma: ja res je, ampak res sem bil nad to najdbo TAKO presenecen, da sem moral z nekom delit :lol: . Pac se zdaj za to zanimam, ker bi rad nekega spacka skupaj dobil iz 1.6. Sem pac malo racunal premere in hode in razdalje batnic itn ... saj ze mam doma blok od 2.0 pa gred pa bate pa vse, ampak zaj bi enostavno ce lahko malo zakompliciram :)

in ja res pise da je 1990ccm ampak ce pol pogledas hub in bohrung, torej hod in premer bata pa pol na hitro skupaj potegnes prides po njihovih navedbah na 1.3 litrsko 320 bmw e21 :) . Pri 316 in 318 so pa prav navedli.

Najbolj me je zmotlo da ce zracunas razmerje med njima (66/80mm = 0.83) pa stima kot je napisano, torej je to nekdo napisal in namensko navedel. Dont get it .Pravilno bi bilo hod 80mm premer 89mm. Mogoce so mislili dat ven kako masino z 1.3 ?? pa jim je podatek usel ?
DulE30
Posts: 309
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: BMW E21 kanariner

Post by DulE30 » 24 Jun 2016, 09:10

zegler wrote:.Pravilno bi bilo hod 80mm premer 89mm. Mogoce so mislili dat ven kako masino z 1.3 ?? pa jim je podatek usel ?
Dejansko je premer za 1.8 in 2.0 89mm (oz. 88.97), lahko preveriš po kataloški cifri, je pa tud 100% preverjeno v praksi ;) če potrebuješ še bate za 2.0 glavno gred so meni ostali ravni(bi bli ravno za turbo projekt, kjer ni zaželjena previsoka kompresija)... :)
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 kanariner

Post by Tine » 27 Jun 2016, 19:53

Ni blo kakega šestaka z oznako 320 pa dvema litroma prostornine? ker če vržeš hod in premer bata in ga pomnožiš s šest namesto štiri, si na pravih številkah


Edit: seveda, to so podatki za m20b20 motor. Zgleda so na enih trgih ponujali taki combo za 320.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20#M20B20

The first models to use the M20 were the E12 520/6 and the E21 320/6, which used the 1991 cc M20B20.[16][17] This engine uses a bore of 80 mm (3.1 in) and a stroke of 66 mm (2.6 in).[16] Fuel was supplied by a Solex 4A1 four-barrel carburetor.

The M20B20 first became fuel-injected in the 1982 520i,[18] with Bosch K-Jetronic used. In 1984, the fuel injection was updated to L-Jetronic. In 1987, the M20B20 was again revised with the addition of Bosch Motronic engine management[19] and a catalytic converter.

Applications:

1977–1981 E12 520/6
1979–1983 E21 320/6
1982–1984 E28 520
1982–1988 E28 520i
1983–1992 E30 320i
1988–1990 E34 520i
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 27 Jun 2016, 20:26

:lol: :lol: :lol:
sam res! 320/6
Mistery solved! :D
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 28 Jun 2016, 07:35

:lol: tocno Tine .. 6stake sem cist odklopil pri mojem oldiju in pol se zaradi tega naredim norca tukaj :lol: kaj ces

in ja m20 so v e21 ravno zacelu uporabljat ko je moj oldi prisel iz tovarne konec 77 zacetek 78 .. in ker je 78 pol v knjigici, ki je prisla polek avta sploh ni vec m10b20 .. :oops:
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 29 Jun 2016, 07:22

sem kupil se eno glavno gred :oops: zdaj pa mnenje, sem boljslab pri teh zadevah, saj jo bom nesel pregledat, ampak zadeva je kot nova celo original nalepko ima s tem da je na einem lezaju batnice (flek) rje. cena je bila zanemarljiva za glavno gred m10b20 ampak vseeno skoda, ce je cisto hin samo zaradi tega.

sem malo pocistil to rjo in po filingu mislim, da bi to moralo delat brez kaksnih tezav. Flehica ko gres s prstom cez je gladka, msilim da bi olje zapoilnilo. Teh par mikro lukenj, pa je na strani ko bat ne dela max obremenitve na ta lezaj torej pri komprimiranji in ciscenju - je ta del obremenjen.

no pa se slika, ali boljse da grem vseeno na prvo brusenje ?
pred ciscenjem
pred ciscenjem
po ciscenju
po ciscenju
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 29 Jun 2016, 12:56

:? Dvomim da boš tole spravil ven z prvim brušenjem, za montažo pa tole ni, ker ti bo takoj požrlo ležaj...
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 30 Jun 2016, 08:23

:roll:

pa se eno zadevo sem nasel v mojem solexu :lol: kaj vse ljudje delajo, najboljs smesno da je zadeva kolk tolk spilala.. Sem mel sreco da sem lahko se original navoj resil in zdaj je spet mozno nastavljat zadevo.
mixture screw
mixture screw
Post Reply