American BadAss-C3

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
ma je bila ena varjanta da bi se odlivalo kalupe,ampak za en komplet odlit ni računice. Pa mislim da glede na obliko odbijačev niti ni tako enostavno vse skupaj. Sam nimam z tem nekih velikih izkušenj,sicer sem v preteklosti odlil nekaj kalupov,ampak so to bili enostavni deli , kalupi pa bolj kot ne ,bolj provizorij za enkratno uporabo. Da bi to vozil nekam delat pa mi je samo nepotreben in prevelik strošek.
Izvedenke imaš tri oz štiri .. krom odbijači, prvi lifting in prvi plastični odbijači in pa zadnji lifting z temi odbijači - vmes leta 77 naredijo še neki pol lift kjer zamenjajo zadnje steklo. Bilo kakšna predelava je brezsmiselna saj se precej delov zelo razlikuje razlikuje pa tudi deli za prve serije so precej dragi. Kar je možno enostavno zamenjat je zadnji plastični odbijač od prvega liftinga naprej - oblika se spreminja,montažni del ostaja isti. Na sprednjem delu se poleg odbijača spreminjajo tudi blatniki.
Izvedenke imaš tri oz štiri .. krom odbijači, prvi lifting in prvi plastični odbijači in pa zadnji lifting z temi odbijači - vmes leta 77 naredijo še neki pol lift kjer zamenjajo zadnje steklo. Bilo kakšna predelava je brezsmiselna saj se precej delov zelo razlikuje razlikuje pa tudi deli za prve serije so precej dragi. Kar je možno enostavno zamenjat je zadnji plastični odbijač od prvega liftinga naprej - oblika se spreminja,montažni del ostaja isti. Na sprednjem delu se poleg odbijača spreminjajo tudi blatniki.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
gremo naprej .. že ko sem provizorično probal če odbijač paše , le ta ni hotel lepo sesti. Ampak glede na pretekle izkušnje z podobnimi izdelki je bilo vedno potrebno neko pripasovanje ...


Toda bolj ko sem jaz to brusil in rezal , večji k je bil .. zaključek je bil ,da tako ne bom rešil nič. Primem flex in zarežem ..

Zložim po delih nazaj na avto in slika ni bila nič kaj preveč lepa ... lahko bi do božiča to tlačil gor pa ne bi bilo nič

Spet se je zamešalo malo poliestra , zrezalo nekaj vlaken in vse skupaj zamazalo

Že pri provizorij probi je bila slika že čisto drugačna


Še komplet montiran z vsemi vijaki .. še bo treba nekaj popravkov pri sami pripravi na barvarijo , ampak vse skupaj ni slabo. Ne vem če je vse to rabilo in če je bilo vredno,ampak jebiga ..eni odbijači pa me ja ne bojo ustavili
Povzetek - odlitki so na koncu izpali totalen kurc , kljub temu da na začetku niso zgledali slabo. Tudi tisti debel želko se pokaže kot velika blamaža, in si mojstri z njim olajšujejo zamudno delo pri polaganju vlaken. Dosti je zračnih žepkov, nekaj se jih je pokazalo kot poškodba pri transportu,nekaj sem jih našel še kasneje. To pomeni da moraš na globoko in v velikem obsegu vse obrusti in na novo pokitat .. še dobro da imam dobrega ličarja




Toda bolj ko sem jaz to brusil in rezal , večji k je bil .. zaključek je bil ,da tako ne bom rešil nič. Primem flex in zarežem ..

Zložim po delih nazaj na avto in slika ni bila nič kaj preveč lepa ... lahko bi do božiča to tlačil gor pa ne bi bilo nič


Spet se je zamešalo malo poliestra , zrezalo nekaj vlaken in vse skupaj zamazalo

Že pri provizorij probi je bila slika že čisto drugačna


Še komplet montiran z vsemi vijaki .. še bo treba nekaj popravkov pri sami pripravi na barvarijo , ampak vse skupaj ni slabo. Ne vem če je vse to rabilo in če je bilo vredno,ampak jebiga ..eni odbijači pa me ja ne bojo ustavili




..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: American BadAss-C3
Aleluja
Ti imaš enostavno problem, da so kosi po ANSI,roke pa po DIN in nista čist nič kompatibilna

Ti imaš enostavno problem, da so kosi po ANSI,roke pa po DIN in nista čist nič kompatibilna



- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: American BadAss-C3
Ne znam si sploh predstavljat kolko truda je v to slo not. Ampak sedaj pa to ze zgleda za pogledat! 

Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: American BadAss-C3
Vrhunsko kot vedno...
.



- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
če je kdo mogoče že pozabil kako je to zgledalo v prejšnjem življenju ...


slike obnovljenih delov morajo biti nekaj strani nazaj
..no pa dajmo ..

hm hm ...malo že pozabil vse skupaj

pa je malo pomagal foto arhiv,malo YT ..pa smo nekako spacali skupaj





in zadeva celo dela ..zdaj moram te loparje pred barvanjam še montirat na avto (kar mi ne diši prav nič) , nastavit lufte,ravnino z karoserijo,višino dviga in nižino spusta..in seveda spet demontirat ..kar mi spet ne diši ker bom moral potem še 1x montirat ..takrat v lepi frišni barvi
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iCl_ltqhhNg[/youtube]



slike obnovljenih delov morajo biti nekaj strani nazaj


hm hm ...malo že pozabil vse skupaj

pa je malo pomagal foto arhiv,malo YT ..pa smo nekako spacali skupaj





in zadeva celo dela ..zdaj moram te loparje pred barvanjam še montirat na avto (kar mi ne diši prav nič) , nastavit lufte,ravnino z karoserijo,višino dviga in nižino spusta..in seveda spet demontirat ..kar mi spet ne diši ker bom moral potem še 1x montirat ..takrat v lepi frišni barvi

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iCl_ltqhhNg[/youtube]
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: American BadAss-C3
Wow
Ti pa si res vzameš čas, ne mislim nič slabega ampak taka pedantnost na detajle je pohvale vredna. Avto bo definitivno špica, ker se vidi, da si si vzel čas in veliko potrpljenja in se vidi, da se tudi pri denarju ne špara ampak raje konča kasneje in tako kot se more kot pa z malo denarja in čimhitreje.
Eno vprašanje pa imam glede vzmeti pri tem čudu od luči... Si jih kupil zraven obnovitvenega kompleta ali si jih kje dal narediti?

Ti pa si res vzameš čas, ne mislim nič slabega ampak taka pedantnost na detajle je pohvale vredna. Avto bo definitivno špica, ker se vidi, da si si vzel čas in veliko potrpljenja in se vidi, da se tudi pri denarju ne špara ampak raje konča kasneje in tako kot se more kot pa z malo denarja in čimhitreje.
Eno vprašanje pa imam glede vzmeti pri tem čudu od luči... Si jih kupil zraven obnovitvenega kompleta ali si jih kje dal narediti?
Alpinas were always posh hot rods!

Re: American BadAss-C3
Tele Corvette na daleč vse izgledajo top, ko pa prideš zraven pa po navadi vse zja. Tale bo ena redkih na svetu, ki bo narejena tako, kot je treba brez raznih šlamparij RESPECT. Edino škoda, da nisi vzel pred faceliftom z pokončno zadnjo šipo meni osebno je bolj všeč ampak je tudi ta konkretno strupena.
Kaj pa se kaj dogaja z manto?
Kaj pa se kaj dogaja z manto?

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: American BadAss-C3
Tiste so redke. Sploh s kromastimi odbijaci.
Drugace pa bi reku, da je vec kot pol veselja sam proces obnove.
Drugace pa bi reku, da je vec kot pol veselja sam proces obnove.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
