BMW 2002 1975 ALPINA


Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Ne, trobentice se bodo samo mal modificirale, mičkeno zmanjšale in navarile se bodo cevi, da se bodo gamaše lahko normalno pripele...
Alpinas were always posh hot rods!

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
priden!
ti pa verjetno trombe ne bojo zdaj imele nekega efekta saj je zajem sedaj omejeno pogojen z filtrom in pa samo cevjo od filtra do fergnla ?

ti pa verjetno trombe ne bojo zdaj imele nekega efekta saj je zajem sedaj omejeno pogojen z filtrom in pa samo cevjo od filtra do fergnla ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Po teoriji naj bi sedaj bilo boljše. Same gamaše do trobentic bodo zrak bolj usmerile, filtri pa nebodo imeli večjega vpliva, saj so dobro pretočni. Večim fergijem najbolj škoduje filter, ki je diretno na njih.
Včasih so delali nekak tako, da je volumen zraka pri ITB fergijih med filtrom in grlom fergija vsaj 5-6x prostornina motorja...
Jaz imam potemtakem za 1990ccm motor 26800ccm prostornino znotraj samega ohišja filtra kar pomeni, da sem na varni strani in tlačni udari med posemeznimi sesalnimi takti ne vplivajo na druga grla...
Če tlačni udari vplivajo na druga grla je posledica tega, slabo raztopljen bencin v zraku, zaradi tvorjenja večjih kapelj bencina na venturijih in večji vakum v sami cevi, zarad česar potem motor dobiva več bencina v glavnem tokokrogu, z izbiro prave šobe pa je težava, saj dobiva sama AFR krivulja lean spote...
Včasih so delali nekak tako, da je volumen zraka pri ITB fergijih med filtrom in grlom fergija vsaj 5-6x prostornina motorja...
Jaz imam potemtakem za 1990ccm motor 26800ccm prostornino znotraj samega ohišja filtra kar pomeni, da sem na varni strani in tlačni udari med posemeznimi sesalnimi takti ne vplivajo na druga grla...
Če tlačni udari vplivajo na druga grla je posledica tega, slabo raztopljen bencin v zraku, zaradi tvorjenja večjih kapelj bencina na venturijih in večji vakum v sami cevi, zarad česar potem motor dobiva več bencina v glavnem tokokrogu, z izbiro prave šobe pa je težava, saj dobiva sama AFR krivulja lean spote...
Last edited by FR Wolf on 17 Jun 2015, 22:29, edited 1 time in total.
Alpinas were always posh hot rods!


Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Fak to pa je jebena zadeva, sm se 3x zgubu med branjem. Si pa naštuderu zadevo, čestitke!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Samo nekaj mi ni jasno. Skoraj 62 litrov ima tale airbox od alpine?
Get low, no matter how

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Ja einšpric je zadevo glede vakumov in prostornin precej olajšal...Sendi wrote:Fak to pa je jebena zadeva, sm se 3x zgubu med branjem. Si pa naštuderu zadevo, čestitke!
Ko sem še enkrat prebral nisem tega opazu. Ja napaka je prostornina je cca 26800ccm.Fleko wrote:Samo nekaj mi ni jasno. Skoraj 62 litrov ima tale airbox od alpine?

Bom popravu, hvala!
Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Ti bi mogu met "trobentice" oz radius na vhodu posamezne cevi , ki vodi do grla karburatorja v filter kišti. Tako kot so zdaj te tvoje trobentice ne opravljajo nobene vloge- to je povečanje pretoka oz bolj preprečitev zmanjšanja pretoka zaradi preostrega prehoda v posamezno cev. Edina vlogo ki imajo tako je da ti "gamaše" ne zlezejo dol z cevi.
Let's go Brandon!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Sej prav za podrobnosti, ampak tolk teorije okrok enga zračnega filtra
v praksi pa performančne razlike ne bo, razen da boš mel občutek da manj gre ker bo manj mukalo 


