BMW 2002 1975 ALPINA

User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Opelpower » 17 Jun 2015, 09:32

A bodo šle zdaj trobentice dol..
Image
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 17 Jun 2015, 12:08

Ne, trobentice se bodo samo mal modificirale, mičkeno zmanjšale in navarile se bodo cevi, da se bodo gamaše lahko normalno pripele...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by DS71 » 17 Jun 2015, 15:55

priden! :)

ti pa verjetno trombe ne bojo zdaj imele nekega efekta saj je zajem sedaj omejeno pogojen z filtrom in pa samo cevjo od filtra do fergnla ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 17 Jun 2015, 16:27

Po teoriji naj bi sedaj bilo boljše. Same gamaše do trobentic bodo zrak bolj usmerile, filtri pa nebodo imeli večjega vpliva, saj so dobro pretočni. Večim fergijem najbolj škoduje filter, ki je diretno na njih.
Včasih so delali nekak tako, da je volumen zraka pri ITB fergijih med filtrom in grlom fergija vsaj 5-6x prostornina motorja...
Jaz imam potemtakem za 1990ccm motor 26800ccm prostornino znotraj samega ohišja filtra kar pomeni, da sem na varni strani in tlačni udari med posemeznimi sesalnimi takti ne vplivajo na druga grla...
Če tlačni udari vplivajo na druga grla je posledica tega, slabo raztopljen bencin v zraku, zaradi tvorjenja večjih kapelj bencina na venturijih in večji vakum v sami cevi, zarad česar potem motor dobiva več bencina v glavnem tokokrogu, z izbiro prave šobe pa je težava, saj dobiva sama AFR krivulja lean spote...
Last edited by FR Wolf on 17 Jun 2015, 22:29, edited 1 time in total.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by L4UK0 » 17 Jun 2015, 16:54

Dokler se ne zmenmo za en drek rejs ti čist nič ne verjamem :lol:
Image
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Sendi » 17 Jun 2015, 21:50

Fak to pa je jebena zadeva, sm se 3x zgubu med branjem. Si pa naštuderu zadevo, čestitke!
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Fleko » 17 Jun 2015, 22:06

Samo nekaj mi ni jasno. Skoraj 62 litrov ima tale airbox od alpine?
Get low, no matter how
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 17 Jun 2015, 22:29

Sendi wrote:Fak to pa je jebena zadeva, sm se 3x zgubu med branjem. Si pa naštuderu zadevo, čestitke!
Ja einšpric je zadevo glede vakumov in prostornin precej olajšal...
Fleko wrote:Samo nekaj mi ni jasno. Skoraj 62 litrov ima tale airbox od alpine?
Ko sem še enkrat prebral nisem tega opazu. Ja napaka je prostornina je cca 26800ccm. :D
Bom popravu, hvala!
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by eugene » 18 Jun 2015, 07:52

Ti bi mogu met "trobentice" oz radius na vhodu posamezne cevi , ki vodi do grla karburatorja v filter kišti. Tako kot so zdaj te tvoje trobentice ne opravljajo nobene vloge- to je povečanje pretoka oz bolj preprečitev zmanjšanja pretoka zaradi preostrega prehoda v posamezno cev. Edina vlogo ki imajo tako je da ti "gamaše" ne zlezejo dol z cevi.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Tine » 18 Jun 2015, 08:46

Sej prav za podrobnosti, ampak tolk teorije okrok enga zračnega filtra :lol: v praksi pa performančne razlike ne bo, razen da boš mel občutek da manj gre ker bo manj mukalo :oops:
Post Reply