Re: BMW E21 3XX (mmm BBS)
Posted: 08 Sep 2012, 20:15
pr men so že na -3 stopinje spredaj, zgleda fookiš čeprav se na volanu čuti fuŁ boŁ k prej, ampak ko ga greš priganjat je pa opazno večji grip spredaj.
Edini pravi slovenski forum za avtomobile z dušo!
https://www.oldschool-slo.com/
a sem jaz slep al še ni slik avta z camber platami? kako to zgleda, če je kej vidt da je postrani...croma_man wrote:pr men so že na -3 stopinje spredaj, zgleda fookiš čeprav se na volanu čuti fuŁ boŁ k prej, ampak ko ga greš priganjat je pa opazno večji grip spredaj.
tako je prav, zdej pa od veselja prpopaj kako sliko od postrani feltncroma_man wrote:ni slik
sem pa pravkar prodal zadnji BBS spojler angležu za 175 EUR![]()
![]()
avto mi še dnar nazaj prinaša, wooow![]()
![]()
Zadeva je malo drugačna pri starih oplih, ker je ET diskov popolnoma drug. Najbolj primeren disk za predelavo na 256mm je od stare Ford Siere, kjer je potrebno le par modifikacij! Drugače pa 13" Opel ATS Sport platišče skoraj paše na čeljusti od Calibre/Astre/Kadetta 16v, potreben je le 5mm distančnik (najbolj enostavno se ga naredi iz kakega starega diska)!dennis18 wrote:256mm diske je imel opel z 2.0 motorjem in tam 13 col felna ni pasala. Od 14 col dalje komaj. Tak da predvidevam da tukaj ne pase 13 col gor... Distancnik edino resi...Anzee wrote:A ja volvo ja. Klasika ja, nism jih prepoznal takoj. To so ze na http://www.opeltuners.com dolg nazaj pogruntal. Hm, mogu bi probat ce pasejo 13colske kulesa spodi, pr men je ze z original kr na knap..
Edit: Vidim da me je croma prehitel.
Kdaj pa se gre v poden? Se vedno imas enako dimenzijo felne in gume kot prej ali se je kaj spremenilo?croma_man wrote: