1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

User avatar
karoserist.si
Posts: 537
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by karoserist.si » 17 May 2016, 22:04

croma_man wrote:karoserist, mislim da je čas da grema jeseni razstavljat v Padovo, tam majo gospodje ki smrdijo po sivki denar.
Dobro si tole napisal in se mi to definitivno sliši zanimivo ;).
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 09 Jun 2016, 12:27

Image
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by grega983 » 09 Jun 2016, 12:47

Nisem več tk mlad da bi se še kdaj ubadal s tolko rje :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by DS71 » 09 Jun 2016, 17:03

to bi moral vsak 1x v življenju dat skozi :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 09 Jun 2016, 18:00

Hehe, grega983, ti se boš počasi moral začet ukvarjat s "tjuningom" novih avtov :P
Image
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by grega983 » 09 Jun 2016, 20:51

Japajade

Ravno bajto kupujem usput pa detajle na delti rihtam ter mrdam na trentatre. Zraven pa tuhtam kdaj bi kak projekt zacel. Po moznosti nekje iz 70ih

Tk da rje se ne gre losat :lol:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Fleko » 09 Jun 2016, 23:02

Pismo a so teli avtomobili sploh kaj bili zaščiteni proti rji? Kataforeza itd?
Vsi votli deli so na notranji strani rjavi.
Get low, no matter how
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by papi » 10 Jun 2016, 00:34

Fleko wrote:Pismo a so teli avtomobili sploh kaj bili zaščiteni proti rji? Kataforeza itd?
Vsi votli deli so na notranji strani rjavi.
kataforeza :lol: :lol: :lol:
pa sej tudi novi nimajo nič veze s kataforezo ;)
če zo zaščiteni so pocinkani alpa narejeni iz alu (v ekstremih tudi INOX )
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by zegler » 10 Jun 2016, 06:41

zmeraj ko gledam kolk dela se tu not vlozi :shock:


kaj bos pol z avtom bos upal ga kje parkirat ? :) mislim tolk enih malenkosti to se ne da placat, to ze pol dobi drugo vrednost kot denarno ..
User avatar
karoserist.si
Posts: 537
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by karoserist.si » 10 Jun 2016, 08:20

Zelo čudno se mi je zdelo, ker so bili koloteki na notranji strani čisto rjavi, potem začnem drgnit stran rjo (še Lauko je pomagal ;) ) in ni blo popolnoma nobene zaščite gor, goli pleh, čez pa samo nek vosek ali olje (skratka nekaj mastnega), ki je v vseh teh letih popolnoma izgubil svojo funkcijo. Tudi drugi votli deli so podobni...no na srečo jih ni veliko in se bo večino odprlo, odstranilo rjo in zaščitilo. Sam je pa to počasno delo in kar traja in traja ;).
Post Reply