No zdaj, ker se je ravno odprla debata bom še jaz malo delil misli..
Torej bela školjka je za na mizo difinitivno, zadaj jo bo treba vpet in premerit križno in vdolžno na več mestih na dobri šasiji, glede na to, da je nekarabolirana. Treba bi jo bilo na okvir in hidralvljiko vpeti ter sprednje krake potegniti ven in predvsem voznikov konec potegniti naprej, s tem se bo vrh A stebrička znižal in se bo poravnal okvir. Če greš krake menjavat, kot smo že pogledali je treba po tovarniških punktih zadevo razpetljat in menjat, spredaj pri ojačitvi vzmetnega stebra in komplet krake ter vezno prenest iz donatorja v enem kosu, da drži mero in obliko, še prej pa je treba križno narediti da je šasija ravna. Zelena školjka ni toliko rjasta da bi bil avto pregnit, tudi mesta so taka, ki se načeloma dajo kar lepo popravljati ampak je pa ogromno manjših popravil, ki so potrebna in ogromno ''prčkanja''.
Požarna stena tisto koliko jo je not zvilo se bo poravnalo, tako da ne bi rabil štuklat avta za steno kar je s stališča trdnosti sigurno boljše, če potegneš avto dovolj ven in ga na mizi spraviš v mere sploh ne rabiš menjavat vzmetnih stebrov, ki ti bosta tudi kasneje držala mere in točke za pritrditev donatorskega dela.
Če bi jaz to delal in bi lahko, bi krake potegnil ven, avto poravnal s hidravliko na mere, ojačitve naredil, razpetljal spredaj od ojačitve vzmetnih stebrov, pred naredil opore za ti drži mero ter dal gor drug sprednji konec, še vse enkrat premeril pa po potrebi kaj poravnal. Avto bo hitreje konec, manj maš svinjarije kot pa s tisto rjo pa vse zmatirat, pucat, pa lakirat vse da zgleda original, ta beli pa ti je že dobra osnova. Je pa res da če imaš čas pa da prišparaš €€ lahko tisto rjo malo po malo delaš in si sam polakiraš vse razen zunanjosti, prostor načeloma imaš.
Razumem pa, da se ne sliši lepo, da sprednji del avta menjaš, ker so pomisleki varnosti in pa da ti po avto "poševno letel" ko se boš vozil. Ampak mislim, da bo manj opazno in ko bo skup narejen - če se bo naredilo kot mora, kot pa to, da je na avtu 30 flik, ker flik ne boš mogel tako dobro nareidt, da se ne bi vidlo, razen če se spraviš, kot je bil delan recimo Laukotov Datsun, tisto je potem proper ampak za to rabiš orodje, čas in €€. Sam pa veš, kje stojiš časovno, finančno in kaj se tiče znanja. Kot novo pa ne bo nikdar več, ne en pa ne drug...

Bi pa bilo dobrodošlo še mnenje karoserista, ki je verjamem da naredil že tudi veliko takšnih projektov pa ima morda še kakšno drugo rešitev/pot, več glav več ve..