Heh, napredka ni veliko, še veliko manj pa bi ga bilo če se ne bi pri meni oglasil @killergame.

Letos je šlo precej hitro mimo. Bom nadaljeval zgodbo z letvijo.
Ker nisem vedel kaj naj, prepričan s strani preizkuševalcev da je nekaj narobe z mojo letvijo (prej omenjeno ohišje), sem kupil še eno obnovljeno v Italiji.
Ker je bila vizualno katastrofalno obnovljena sem jo podrl, kozmetično zrihtal, sestavil nazaj in jo dal še enkrat testirati.
Nova letev je spustila na istem tesnilu, čeprav je bila samo razstavljena in sestavljena nazaj, tako da sem mislil da nisem naredil nič... Takrat sem zadevo pospravil za par mesecev, dokler nisem začel dvomiti v samo preizkušanje letve. Zamenjal sem (spet) zgornji semering in poslal letev v Litvo (ATG components-precej dobra firma) na testiranje, v primeru da ni OK-obnovo.
Nato so mi izgubili paket v Litvi, tako da sem se od nove letve po pogovorih z našo in Litovsko pošto poslovil, pač letve mi niso usojene.. Dokler mi niso iz ATGja po kakšnem mesecu sporočili da so letev našli pri sosedih in da jo bodo testirali.
Nestrpno sem čakal rezultate, ker sem imel na sumu, da nisem zajebal jaz. Kar se je izkazalo za resnično. Letev je bila testirana na 150(!)bar, kar je zdržala bp. Pravtako so jo preverili mehansko in zagotovili da zadeva deluje kot mora.
Epilog: Zaradi napačnega testiranja sem brezveze kupil in obnavljal novo letev. Je pa nova mehansko v bistveno boljšem stanju kot stara in sedaj verjamem da imam doma 2 obnovljene, ker sigurno tudi stara dela. No, po pol letni odisejadi je bila pripravljena na montažo z novimi špurštangami/končniki in manšetami.
Nekje vmes, ko me še ni minilo sem se v domači kuhinji lotil tudi napeljave

.. Napeljava je bila sicer v solidnem stanju, izjema je bilo nekaj kablov ki so bili ali s počeno izolacijo ali štukani ali prekratki, trdi, oksidirani.. Nekako tako je zgledalo
En od biserov od prej
Iz Nemčije sem naročil nove kable. Seveda so otroci še preden sem odprl škatlo že vlekli z nje
Naredil sem novo napeljavo za luči, žmigovce, meglenke in senzoriko. Najprej sem naredil novo vejo po šabloni stare, nato pa jo "vpasal" v obstoječo:
Tole vse je šlo stran
Kupil sem tudi tulce, v katere sem skril kable. Mi je na vidnem mestu lepše kot varijanta povijanja
Povil sem le spoje s trakom za napeljave (hvala Filip

)
In pa vse kar pride pod armaturo. Ni še fertik, ker moram na novo narediti napeljavo za radio in pa zakrimpati par kontaktov
Tako nekako sedaj to zgleda kar je v motornem prostoru
In pa še test na avtomobilu. Dolžine sem pustil daljše, zaključke bom naredil ko bom montiral vse komponente.
Napeljave nisem še čisto zaključil sem pa že zelo blizu. Vmes sem se malo poglobil tudi v motorno vejo, ampak sem potem projekt za nekaj časa opustil (prej motor not)
Pavza je trajala vse do tega tedna, ko je "na dopust" prišel uporabnik @killergame s svojo novo dvigalko.

Čeprav sem sredi gradnje je bil optimistično prepričan da imava midva lahko v treh dneh pripravljeno vse za motor, spotoma pa vrževa še motor notri. Ker je človek seveda na dopustu mu nisel hotel oporekati in sva pač začela delat.
Začelo se je s kleparijo šasije. Ko sem delal nosilec za do ličarja sem poddimenzioniral vpetje, tako da je povilo mesto vpetja roke. To je bilo treba poravnati in z malce finih nastavitev s kladivom in inovativnimi sistemi..
Tudi uspelo. Ker take precizne metode malenkost poškodujejo novo barvo, sem to lokalno popikal kar s čopičem.
Vmes sva zmontirala letev, tako da je bil motorni prostor pripravljen
Tako je čakalo na naslednji dan, dan D od katerega je odvisno kako bo Filip ocenil njegov dopust.
