Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"


- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
In pa gotov še drugi izpušni kolektor



Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Nič kaj novega. Vse kar sem uspel vmes je blo pri motorju se hecat še kar s štelanjem ventilov, ki imajo sedaj iz 0 lufta, 0.600-0.680 mm lufta, ker so mi podložke preveč pobrali
Dear god..nikol ne bo gotov motor zaradi tega štelanja prizadetih ventilov.
No pa danes sem bil pri drejarju, da se je vztrajnik poravnala površina. Preden kdo komentira. Vem ja, moral bi pobrat tudi površino kjer nalega potisna plošča, ampak ne grejo čepi nikakor vn. Ni mi pa glih do rezanja in vrtanja čepov vn, pa potem iskanje novih.. Moje mnenje je da zaradi teh 0.4 mm pobranega ne bo lamela nič kaj hudo prej začela drset in bla manj stisnjena. Če ima kdo kakšne ideje za čepe, potem pa kar, da dam pobrat še to površino.


Drugače pa pri motorju dokler ne bojo ventili naštelani ga ne morem dokončat, pa mi potem manjka še mogoče 1 ura posla, da je gotov
Delam pa na polno na šasiji, stvari podvozja speskane, prašno barvane, motorni prostor in koloteki vse v temeljni barvi. Sledi šprickit motornega in potem v barvo. Pa čez zimo v garažo in napeljevat elektriko, motorni prostor sestavit, notranjost, zavore, podvozje, itd.

No pa danes sem bil pri drejarju, da se je vztrajnik poravnala površina. Preden kdo komentira. Vem ja, moral bi pobrat tudi površino kjer nalega potisna plošča, ampak ne grejo čepi nikakor vn. Ni mi pa glih do rezanja in vrtanja čepov vn, pa potem iskanje novih.. Moje mnenje je da zaradi teh 0.4 mm pobranega ne bo lamela nič kaj hudo prej začela drset in bla manj stisnjena. Če ima kdo kakšne ideje za čepe, potem pa kar, da dam pobrat še to površino.


Drugače pa pri motorju dokler ne bojo ventili naštelani ga ne morem dokončat, pa mi potem manjka še mogoče 1 ura posla, da je gotov

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
obstaja orodje za izbijanje telih čepov, sicer je tisto kateraga sem videl zlo stara ampak obstaja. narjen je pa tko da je zarezana konusna puša ki jo nabiješ na čep, čez njo nabiješ fiskno pušo ( oboje je konusno in ko nabiješ skupaj zagrabi), potem pa kontra kladivo in izbijaš

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Kupiš en kitajski collet chuck na ebayu, tukaj bi bil ER11 zadost, dobiš že za 5€, 2€ za tapravo koleto, našvasaš zadaj matico na collet chuck, zategneš ob čep koleto in potem z drsnim kladivom ven spuliš.
Tako bi jst naredu...
Al pa če z zadnje strani luknjico zvrtaš pod čepom, pa ga z izbijačem ven zbiješ.
Tako bi jst naredu...
Al pa če z zadnje strani luknjico zvrtaš pod čepom, pa ga z izbijačem ven zbiješ.

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Just my luck...
Končno si vzel čas in naredil podložke za ventile pravih debelin. Sedaj vsi izpušni ventili naštelani na 0.229 mm in vsi sesalni na 0.483 mm.


No in grem jz lepo naprej delat. Ni dolgo trajalo, da je nastal problem
Hočem zategnit matico, ki drži zobnik na os oljne pumpe. Držal jermenico oljne pumpe z roko in začel malo zategovat. Pok. Se mi je stemnilo pred očmi
Po par minutah preklinjanja vsega možnega sem začel razmišljat opcije za rešit zadevo. Porezat vijak do konca. V os zvrtat luknjo 15 mm, vrezat navoj in zategnit zobnik z vijakom.




Končno si vzel čas in naredil podložke za ventile pravih debelin. Sedaj vsi izpušni ventili naštelani na 0.229 mm in vsi sesalni na 0.483 mm.


No in grem jz lepo naprej delat. Ni dolgo trajalo, da je nastal problem






Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Zmontiran razdelilnik vžiga, rotor in razdelilna kapa. Vse novo.

Nov senzor pritiska olja. Zravn njega na sred bloka pride še za števc pritiska olja senzor.

Povečane uničene luknje z pobranimi navoji iz M7 na M8, ter poravnane površine


Napenjalec zobatega jermena še zadnji spodnji feder fiksiran s kajlicami

Trenuten izgled. Dodajat začel vse kar gre na motor

In pa odpiranje motorja spodaj zopet. Točno zaradi nepredvidenih situacij, sem pustil lepljenje karterja za čisto zadnje dejanje

Evo je pra*ice
Je šla na obdelavo danes in vrtanje. Upam, da bo jutri gotovo in da je šlo brez problema.


Nov senzor pritiska olja. Zravn njega na sred bloka pride še za števc pritiska olja senzor.

Povečane uničene luknje z pobranimi navoji iz M7 na M8, ter poravnane površine


Napenjalec zobatega jermena še zadnji spodnji feder fiksiran s kajlicami

Trenuten izgled. Dodajat začel vse kar gre na motor


In pa odpiranje motorja spodaj zopet. Točno zaradi nepredvidenih situacij, sem pustil lepljenje karterja za čisto zadnje dejanje


Evo je pra*ice


Last edited by killergame on 28 Dec 2018, 14:47, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Bravo lepo gre h kraju. Je prava odisejada ta obnova. Kaj ko bi kako sliko od avta še sem prilimal, mislim da ne bo imel noben nic proti glede na več kot odlično temo o mašini.
Let's go Brandon!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Počasi se približuje h koncu ja
Je blo pa zapletov res za cel roman. No sam to itak pride zravn pri vseh obnovah starih avtov.
Kar se mene tiče, rade volje objavim tudi kakšne slike obnove avta in vsega ostalega, če se admini strinjajo. Poteka celotna obnova na istem nivoju kot motor
Edino kot vidite pri meni je vedno veliko slikovnega materiala
Evo. Zrihtano! Upam da dokončno tokrat!

Se je naredilo kr na original varjanto.


Kar se mene tiče, rade volje objavim tudi kakšne slike obnove avta in vsega ostalega, če se admini strinjajo. Poteka celotna obnova na istem nivoju kot motor


Evo. Zrihtano! Upam da dokončno tokrat!

Se je naredilo kr na original varjanto.

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
A mamo kje na forumu kategorijo pa saj ni res?
Zategneš 2 vijaka od pokrova pumpe normalno, 3 se pa zvrti..nakar ugotoviš da je luknja kjer je navoj, poolna malih luknjic v odlitku pumpe in seveda manjka ne vem kolko navoja na vsakih tolko
Ker je bila luknja dosti globoka sem probal sicer podaljšat navoj prvo pa daljši vijak, ampak par navojev več tudi ni zdržalo. Tako da jutri spet vrtamo iz M7 jebene na M8. S tem da me še vedno skrbijo luknje v odlitku in sami luknji...




Zategneš 2 vijaka od pokrova pumpe normalno, 3 se pa zvrti..nakar ugotoviš da je luknja kjer je navoj, poolna malih luknjic v odlitku pumpe in seveda manjka ne vem kolko navoja na vsakih tolko




Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
