Page 24 of 36
Re: '74 VW 1303
Posted: 11 Mar 2014, 17:24
by Tine
Se strinjam glede fleksarce ja

Je bil bolj poskus 'če bo, bo'. Mi je kolega ponudil tračno žago, ampak se mi je vseeno zdelo vredno probat da vidim če gre. Je šlo!

Re: '74 VW 1303
Posted: 19 May 2014, 23:02
by Tine
Pizda sem moral prav skrolat po DRUGI strani foruma da sem prišel do svoje teme. Evo updejt - počasi smo tako daleč, da se lahko začnejo zaključna gradbena dela sestave motorja, dospela je tudi že večina večjih sestavnih kosov. Namesto razdelilnika vžiga iz par slik višje je prišel njegov mlajši, nastavljivejši in nasploh še bolj krasán bratranec iz Amerike, Malloryjev dual point distributor. Na fotografijah že sčiščen, speskan in pregledan, pripravljen na vgradnjo.
Za iskro bo skrbel CDI vžig, takisto Mallory
Za odpiranje ventilov bodo skrbele klackalice z vrtljivo/mazljivo glavo in polno osjo z vijačnim sistemom varovanja klaviatur
Iz Kanade so prispeli 34mm veliki venturiji, iz Hrvaške pa na 35mm povrtani kolegi.. nažalost pohabljeni ker jih je izvajalec neprimerno pakiral ob vračilu, obenem pa se je izkazalo da so liti iz nekega poroznega materiala
Nov dom je dobila tud englova W120 (294°)
..in pripadajoči dročniki, katere sem bil primoran naročit čez lužo
V istem paketu se je skrivala še opevana Kennedy stage 1 potisna plošča
Pred kratkim pa sta me Vlado in Cox razveselila še z vrnitvijo zelo pomembnega kosa zlitine, ki je bil na sveže povrtan za velike cilindre
.. kar pomeni, da lahko jutri začnem z obdelavo bloka za večjo vrtilno ročico glavne gredi. Juhej naprej!
Re: '74 VW 1303
Posted: 20 May 2014, 07:56
by eugene
Tiste 35mm venturije lahko rešiš z kakim 2k epoxi alujem.
Re: '74 VW 1303
Posted: 20 May 2014, 08:09
by JureK
Interkontinentalni motor bo imel tale hrošč

Re: '74 VW 1303
Posted: 20 May 2014, 15:20
by Tine
Hja, če pa pr nas ni te robe za dobit, kaj čem drugega.
2k epoksi? Malo se bojim da bi se pol kaj odluščlo od temperature/vibracij/backfire-ov, pa bi šlo v motor. Nekaj so padale debate tudi od 3D printanju venturijev, vendar je treba preizkusit vzdržljivost materiala na bencin in ogenj. Verjetno pa da bodo ostali kar ti 34mm venti noter, po tabelah primerne dize že imam pripravljene.
Re: '74 VW 1303
Posted: 20 May 2014, 15:25
by croma_man
pri tem dnaru v motoru se neboš spufal če si na drejpanku iz aluja sfrezaš svoje venturije ali pač?
Re: '74 VW 1303
Posted: 20 May 2014, 16:32
by FR Wolf
Jaz imam na svojih Webrih zablindirane ene kanale z hladnim varjenjem aluminija. V vsakem merkurju morajo imet epoksi za hladno varjenje aluminija z aluminjastimi delci...
Re: '74 VW 1303
Posted: 20 May 2014, 20:28
by Tine
croma_man wrote:pri tem dnaru v motoru se neboš spufal če si na drejpanku iz aluja sfrezaš svoje venturije ali pač?
Fora je da so za Dellorte neke smešne krivine noter, ki jih je na klasično stružnico baje ful problematično nardit; imam varianto za CNC izdelavo, vendar bi jih blo treba nardit precej več setov da bi ratali rentabilni, te pa potem še v promet spravit.. bomo vidli. Zaenkrat bom probal s 34mm venti, če ga bo pri višjih obratih res opazno dušilo bomo pa prilagajali.
Re: '74 VW 1303
Posted: 20 May 2014, 23:09
by DS71
hudo
a je kakšna velika skrivnost kolk pride na koncu en tak moped koštat
Re: '74 VW 1303
Posted: 20 May 2014, 23:37
by Tine
dobro vprašanje ki si ga sam tud včasih zastavim

bomo vidli ko bo končan