'74 VW 1303

User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 11 Mar 2014, 17:24

Se strinjam glede fleksarce ja :lol: Je bil bolj poskus 'če bo, bo'. Mi je kolega ponudil tračno žago, ampak se mi je vseeno zdelo vredno probat da vidim če gre. Je šlo! :)
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 19 May 2014, 23:02

Pizda sem moral prav skrolat po DRUGI strani foruma da sem prišel do svoje teme. Evo updejt - počasi smo tako daleč, da se lahko začnejo zaključna gradbena dela sestave motorja, dospela je tudi že večina večjih sestavnih kosov. Namesto razdelilnika vžiga iz par slik višje je prišel njegov mlajši, nastavljivejši in nasploh še bolj krasán bratranec iz Amerike, Malloryjev dual point distributor. Na fotografijah že sčiščen, speskan in pregledan, pripravljen na vgradnjo.

Image

Za iskro bo skrbel CDI vžig, takisto Mallory

Image

Za odpiranje ventilov bodo skrbele klackalice z vrtljivo/mazljivo glavo in polno osjo z vijačnim sistemom varovanja klaviatur

Image

Iz Kanade so prispeli 34mm veliki venturiji, iz Hrvaške pa na 35mm povrtani kolegi.. nažalost pohabljeni ker jih je izvajalec neprimerno pakiral ob vračilu, obenem pa se je izkazalo da so liti iz nekega poroznega materiala

Image

Nov dom je dobila tud englova W120 (294°)

Image

..in pripadajoči dročniki, katere sem bil primoran naročit čez lužo

Image

V istem paketu se je skrivala še opevana Kennedy stage 1 potisna plošča

Image

Pred kratkim pa sta me Vlado in Cox razveselila še z vrnitvijo zelo pomembnega kosa zlitine, ki je bil na sveže povrtan za velike cilindre 8-)

Image

.. kar pomeni, da lahko jutri začnem z obdelavo bloka za večjo vrtilno ročico glavne gredi. Juhej naprej!
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: '74 VW 1303

Post by eugene » 20 May 2014, 07:56

Tiste 35mm venturije lahko rešiš z kakim 2k epoxi alujem.
Let's go Brandon!
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: '74 VW 1303

Post by JureK » 20 May 2014, 08:09

Interkontinentalni motor bo imel tale hrošč :D
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 20 May 2014, 15:20

Hja, če pa pr nas ni te robe za dobit, kaj čem drugega.

2k epoksi? Malo se bojim da bi se pol kaj odluščlo od temperature/vibracij/backfire-ov, pa bi šlo v motor. Nekaj so padale debate tudi od 3D printanju venturijev, vendar je treba preizkusit vzdržljivost materiala na bencin in ogenj. Verjetno pa da bodo ostali kar ti 34mm venti noter, po tabelah primerne dize že imam pripravljene.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 20 May 2014, 15:25

pri tem dnaru v motoru se neboš spufal če si na drejpanku iz aluja sfrezaš svoje venturije ali pač?
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: '74 VW 1303

Post by FR Wolf » 20 May 2014, 16:32

Jaz imam na svojih Webrih zablindirane ene kanale z hladnim varjenjem aluminija. V vsakem merkurju morajo imet epoksi za hladno varjenje aluminija z aluminjastimi delci...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 20 May 2014, 20:28

croma_man wrote:pri tem dnaru v motoru se neboš spufal če si na drejpanku iz aluja sfrezaš svoje venturije ali pač?
Fora je da so za Dellorte neke smešne krivine noter, ki jih je na klasično stružnico baje ful problematično nardit; imam varianto za CNC izdelavo, vendar bi jih blo treba nardit precej več setov da bi ratali rentabilni, te pa potem še v promet spravit.. bomo vidli. Zaenkrat bom probal s 34mm venti, če ga bo pri višjih obratih res opazno dušilo bomo pa prilagajali.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: '74 VW 1303

Post by DS71 » 20 May 2014, 23:09

hudo :o

a je kakšna velika skrivnost kolk pride na koncu en tak moped koštat
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 20 May 2014, 23:37

dobro vprašanje ki si ga sam tud včasih zastavim :oops: bomo vidli ko bo končan
Post Reply