Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 15 Sep 2018, 23:52
Kolektorji odpeljani v predelavo. 1-2 tedna pa bojo gotovi.

Obenem kupil pokrovček za 10€. Super stanje. Par prask, ampak glede na to da je nov 70€+

Mam pa problem z nastavljanjem zračnosti ventilov. Mogoče bo kdo imel kakšno idejo naj naredit, ker sam sem iskreno že rahlo brez idej.
Ne vem če so pred mano že kdo rihtal sedeže, pa sa jih čisto preveč pobrali ali kaj. Te kamor sem jz dal rihtat so pobrali kolikor se spomnim je rekel samo desetinko. Ker so bili sedeži precej dobri.
Prvo kar je. Novi sesalni dročniki so ku*ac vredni! 0.3 mm v povprečju debelejši od originala
Bom verjetno moral itak stare uporabit. Drugo. Nimam 0 lufta na sealnih vseh 6. Izpušni se štelajo na vijak bogu hvala!
No moja najtanjša podložka je 1.99 mm in dročnik 3.205 mm. In ta kombinacija je sam na enem ventilu pokazala luft 0.05 mm. In da bi bil pravi luft bi rabil podložko spravit na 1.54 mm. Ostali na katerih tudi s temi dvemi najtanjšimi ni nič pokazalo majo pa še podložke debele 2.12-2.33 mm in dročnike 3.25-3.54 mm
Plus še ventila dva nova in višja. Ventil tudi ne morem pobrusit, namreč če ventil pobrusim že za 0.1 mm, že nasede podložka na kajle ventila, ki držijo fedre in ne več na ventil. Naj omenim še da more bit zračnost 0.475 do 0.500 mm. Najtanjše nove podložke se dobijo 1.500 mm, kar še vedno ne bo dovolj verjetno.
Obenem sem se pozanimal s tem, ki sestavlja te dirkalne V6 motorje Alfine, da je mel iste probleme seveda. On podložke brusi do 1 mm debeline, dročnike pa do 3 mm debeline. Čeprav pravi, da raje vbistvu kr base circle od odmične pobere za kolk je treba
Iskreno sploh ne vem kaj nardit. Še zmerit ne morm luft, da bi vedo sploh kolk je treba kje pobrat.
Ideje kdo sploh lahko pobrusi ravno podložke premera 12 mm in debeline 3 mm? Ali pa dročnike odznotraj



Obenem kupil pokrovček za 10€. Super stanje. Par prask, ampak glede na to da je nov 70€+


Mam pa problem z nastavljanjem zračnosti ventilov. Mogoče bo kdo imel kakšno idejo naj naredit, ker sam sem iskreno že rahlo brez idej.


Prvo kar je. Novi sesalni dročniki so ku*ac vredni! 0.3 mm v povprečju debelejši od originala

No moja najtanjša podložka je 1.99 mm in dročnik 3.205 mm. In ta kombinacija je sam na enem ventilu pokazala luft 0.05 mm. In da bi bil pravi luft bi rabil podložko spravit na 1.54 mm. Ostali na katerih tudi s temi dvemi najtanjšimi ni nič pokazalo majo pa še podložke debele 2.12-2.33 mm in dročnike 3.25-3.54 mm

Obenem sem se pozanimal s tem, ki sestavlja te dirkalne V6 motorje Alfine, da je mel iste probleme seveda. On podložke brusi do 1 mm debeline, dročnike pa do 3 mm debeline. Čeprav pravi, da raje vbistvu kr base circle od odmične pobere za kolk je treba

Iskreno sploh ne vem kaj nardit. Še zmerit ne morm luft, da bi vedo sploh kolk je treba kje pobrat.
Ideje kdo sploh lahko pobrusi ravno podložke premera 12 mm in debeline 3 mm? Ali pa dročnike odznotraj


