Izpuh je končan, šlo je narobe svašta, smo pa nekak prigurali do končnega produkta. Nisem najbolj ponosen na končno švasarijo, bo pa pomojem zdržalo brez težav, moja kalvarija pa bo skrita pod trakom tako da bo na koncu izpadlo kulturno. Aja, vmes mi je zmajnkalo plina, dva dni kasneje žice, katero sem bil primoran nadomestit s predebelo, na koncu še sd kartica v fotoaparatu, zato tokrat okrnjena reportaža z vmesnimi telefonskimi. Dovolj mam švasmašine za en čas.
No, začelo se je seveda za računalom, kjer sem zrisal prirobnice
jih dobil, nerjavina laserska
Pol sem začel pa komplicirat. Izdelava 4v1 kolektorja - najprvejša ideja je bla si pomagat s samolepilnimi šablonami, katere sem nalepil na cevi in jim tako nacrtal izrez, katerega bi naredil po štirih ceveh in bi one bile potem kompatibilne v en koletor.
V teoriji OK, v praksi se ni izkazalo za najoptimalnejšo rešitev.
Končan testni, s katerim nisem bil zadovoljen.
Tako sem naumil, da bom za primeren kot odrezanja cevi potreboval neke vrste analog tračne žage, in odrezal cevi pod dvema primernima kotoma. HopHop sem zmegajveriral eno kreacijo, kateri se še zdaj čudim da mi ni odsekala vsaj noge, bila pa je neverjetno presenetljivo natančna s produciranimi kosi!
..in tako je nastal kolektor na levi, sicer ni popoln, je pa simetričen in po mojem mnenju dovolj dober. Razrezan zaradi lažjega varjenja notranjih cevi tekom izdelave celotnega izpušnega kolektorja
Tukaj nastopi mušter, rumfmotor ki je služil kot osnova za vzete mere kolektorja. Nanj sem poveznil artefakte, ki so narekovali obliko in dimenzije kolektorja - dvojni karter, pumpo z zunanjim filtrom ter plehovje za hlajenje motorja.
Od pumpe sem namestil le pokrov, samega drobovja zaenkrat ni treba. Primerjava zobnika napram serijskemu. Olja bo.
..nakar sem en teden varil, rezal, klepal, gruntal, meril, krivil in pil pivo, potem mi je pa crknila SD kartica v fotoaparatu in nimam dokazov, razen par telefonskih; tukaj j-rori v svoji polobliki
Zvari odznotraj, pomoje zgledajo dovolj zaliti
Finiširana zadeva, taka bo ostala do ulaufavanja motorja na stojalu, kjer se bodo pokazali morebitni likidži in luknjice katerih nisem našel ob testu tesnenja in/ali slabi zvari, ki bodo popustili pri temperaturnih obremenitvah, pred montažo v svoj končni prostor pod pokrov motorja pa bodo te cevi dobile še ovitje s termalnim trakom za izpuhe.
Sklepne misli? Ni profi zadeva, v živo vari niso nekaj na kar bi bil ponosen, so pa trdni in bodo itak skriti pod trakom; se pa lahko pohvalim da kolektor odlično sede na vijake glav in vmesne vijačene prirobnice ter je montaža tako pesem proti vsej aftermarket izpušni robi, s katero sem imel do sedaj opravka. Prav tako sem prepričan da vse cevi niso do centimetra enako dolge, zato me zanima koliko značilnega bokserskega hrošč zvoka se bo pojavilo zaradi tega.