BMW E21 kanariner

User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 17 May 2016, 08:12

e pa sem vgradil se temp vode in zadeva kaze, tak kot si rekel croma med 90 - 100, tak da prevedeno prva crtica preko polovice na original instrumentu slabih 100 C

zdaj pa vprasanje za fergazer mafijo .. malo sem po netu gledal in hja kaj tocno pocnem z menjavo a/c dize torej air correction. Vecja je manj benza doda fergi zraven ? al kontra ? :roll:

zdaj ko mam FMIC gor je logicno vecja gostota zraka in vec kisika v masini, posledicno rabim vec benza, saj se ze spilam z glavno dizo itn, ampak pac vprasam kaj dela A/C

Zaenkrat hocem samo vec benza :twisted:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 17 May 2016, 08:21

ti si bolj načitan fant, preveri mal R5GTT forume, tam maš isto tehniko, fergazer turbo pa fantje odpirajo zadeve na blazne konje. Pogledaš kak je narjen, skopiraš, voziš.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 17 May 2016, 08:40

croma_man wrote:ti si bolj načitan fant, preveri mal R5GTT forume, tam maš isto tehniko, fergazer turbo pa fantje odpirajo zadeve na blazne konje. Pogledaš kak je narjen, skopiraš, voziš.
nacitan fant :P zelo smesno, ej osnove si moram pogledat pol pa je try and error pa se kaj novega nardim pa pol gasim ker sem bil lahkomiseln :) sam za vse bedarije ki jih nardim ne povem :lol:

drugace pa ja imas prav r5gtt, ampak tu ej en mali haklc ti fantje imajo vsi 1.4 masince z pac dolocenimi specifikacijami, posledicno imajo svoje konfiguracije kaj se tice diz itn. Pol pa, da zadeva nastane se bolj zanimiva, kolk sem bral je bilo kr nekaj izvedb teh fergijev na R5 in so malenkost razlicni. Skratka sam moram na koncu probat in videt kaj se zgodi, kot sem rekel try&error :) pa se candy on za na koncu, kje pise da je moj fergi v nulo, se stevilke so zbrusene dol :oops: ....... kakor koli malo po tem ko sem tukaj pisal kaj kako in zakaj se dogaja z A/C jet, sem nasel en lusn link

http://www.vw-resource.com/jets.html

ah ja da se razumemo, ne jokam da se moram spilat z dizami in da ni to TOP, saj vem komot bi sel na elektroniko pa einspritz, ampak where is the fun. Tisto pol grem do selmarja pa na lizing vzamem eno 135i pa gasa boooring :roll:
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 17 May 2016, 14:11

dej en CV fergi z ročnim zauhom od kakšnega motorja go in življenje bo lepše ;)
pol maš samo 3 dize; glavno, pilot pa air mix (air mix itak zanemariš če maš samo 1 fergi, je za sinhroniziranje fergijev če jih maš več)
pol če na segretem motorju odpreš zauh na malo gasa in bolj potegne daš večji pilot jet, če bolj potegne z zauhom na polnem gasu daš pa še večjo glavno dizo, za vmes pa še mal pol iglo premikaš gor pa dol
teli 1b2 pierburgi so eno komplicirano sranje, vrzi to v kanto ;)
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 kanariner

Post by Tine » 17 May 2016, 15:12

pero27 wrote:dej en CV fergi z ročnim zauhom od kakšnega motorja go in življenje bo lepše ;)
pol maš samo 3 dize; glavno, pilot pa air mix (air mix itak zanemariš če maš samo 1 fergi, je za sinhroniziranje fergijev če jih maš več)
pol če na segretem motorju odpreš zauh na malo gasa in bolj potegne daš večji pilot jet, če bolj potegne z zauhom na polnem gasu daš pa še večjo glavno dizo, za vmes pa še mal pol iglo premikaš gor pa dol
teli 1b2 pierburgi so eno komplicirano sranje, vrzi to v kanto ;)
In kako se ti fergiji obnasajo pri prisilnem polnjenju?
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 17 May 2016, 15:56

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HKDGXT1HSj8[/youtube]
takole! :P
najlažje je seved zadevo usposobit na pull-thru princip (fergi pred turbotom) pa še dodatni bonus dobiš če spelješ wastegate v auspuh :twisted: :twisted:
če daš fergi za turbotom je pa potrebno potegnit še dodatno linijo v float bowl (da dobiš kaj bencina v fergi - to je treba itak z vsako sorto fergija) in pa nad diafragmo ki dviguje iglo (to rabiš pa samo pri CV, pri klasičnih fergijih nerabiš)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 kanariner

Post by DS71 » 17 May 2016, 21:23

samo to ima tip kompresor ..to je princip fiat/lancia volumexa kateri je bil v osnovi na fergazerju
Image

Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 17 May 2016, 21:46

ta tip ima meni zelo ljub AMR500 roots kompresor iz japonskih key carov nataknjen na fiat 903 mašino (recimo od yugota 45 mašina ki gre šrauf na šrauf v fičota)
ampak z turbotom se zadevo izvede popolnoma enako - dost folka ima pull thru turbo/fergi setup na starejših avtih
dodaten bonus je da ti bencin v mešanici hladi turbino
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 18 May 2016, 06:31

ja.. vse res, saj to da turbo vlece skozi fergi tak ni neki big deal, lahko das vsaki fergi na tak nacin, ker fergi tak ne ve da je na turbo :) pac spremenis dize pa je to to ..

drugace pa sem nasel se eno stran znova od VW :) kak nstavljas fergi, super obrazlozeno, tocno kaj katera diza dela in kako jo lociras da je kriva.

link http://www.aircooled.net/vw-carburetors-jetting-102/

tukaj mi je postalo DOSTI stvari jasnih in ze sem na 80% resil tezav, najbolj me je matralo da sem pod boostom prevec grel notranjost masine torej sem laufal LEAN. Odkar imam IC sem dosegel na EGT pred turbo 1000 C v 10 sekundah. No zdaj jih sploh ne dosezem pridem do 950 C ampak to sele po nekaj minutah tiscanja na polno torej 4 prestava na 6000 rpm in slabih 180km/h. Ampak tudi za te visoke temp EGT sumim da je trubinski del enostavno premali, pa se mi plini predolgo zadrzujej pred izhodom.

Sem pa ZELO zadovoljen z hladilniki. Voda ne preseze 100C tudi pri tem daljsem preganjanju na max. Enako velja za FMIC tudi tu se temp zraka pred fergijem ne povzpnejo nad 50 C - zaenkrat. Preden sem mel FMIC se je pri full load zagrel zrak po 20 sekundah na slabih 100C. Olje je pri tem preganjanju doseglo 100 C. Tak da zgleda je uspelo.

In ker pac nisem zadovoljen dokler kaj ne pihne, se pocasi zacenja dvigovanje boosta :)

na koncu se en citat iz strani kako nastaviti fergi, ki mislim da drzi kot pribito.

Hopefully you now have tools and confidence to jet your carburetors, and can stop listening to guys who are only tuning carbs by doing what everyone else is doing, instead of LISTENING TO WHAT THEIR ENGINE NEEDS.
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: BMW E21 kanariner

Post by grega983 » 18 May 2016, 06:37

Cevi ti ne meče več dol ?
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Post Reply