Page 22 of 41
Re: Opel Manta B 400
Posted: 31 Mar 2012, 22:13
by DS71
Re: Opel Manta B 400
Posted: 31 Mar 2012, 22:31
by Opelpower
Hahaha, žaga je pa huda šnopc, tole pa tudi na WRC nimajo ....
mater, najbrž ventili kot patroni iz mitraljeza ven letijo

Re: Opel Manta B 400
Posted: 01 Apr 2012, 03:13
by Anzee
Pida hudo bo tole! Glej da bos pucu ta rumen blok, ker ce ne bo bl tko-tko

Re: Opel Manta B 400
Posted: 01 Apr 2012, 07:57
by Opelpower
A veš, da sem nekoč videl, da je imel tovarniški dirklc tudi rumen blok
Čeprav, tale cih schifs motor je ogromen že v črni barvi, kaj šele v rumeni

Re: Opel Manta B 400
Posted: 01 Apr 2012, 09:28
by DS71
Anzee wrote:Pida hudo bo tole! Glej da bos pucu ta rumen blok, ker ce ne bo bl tko-tko

bemumater ..a veš da sem si lih mislil en dan da sem dele ki pridejo najbolj svinjski dal na armeno (blok in bremze

)
Upam da bo dobro zadihtano da ne bo kej cedilo po bloku

Pa ni mi jasno zakaj naj bi (po priročniku) dajal na gredi med polovičko ležaja in blok diht maso?
Re: Opel Manta B 400
Posted: 01 Apr 2012, 12:59
by L4UK0
CIH16V...pismu lepo zgleda

Sem pa mislil, da imajo vsi CIH 2.0/2.2/2.4 oznako 2.0 na bloku...tule pri tebi pa vidim 2.4...
Re: Opel Manta B 400
Posted: 01 Apr 2012, 13:10
by DS71
da niso tebi prodali 2.0 motorja namesto 2.2?

Re: Opel Manta B 400
Posted: 01 Apr 2012, 14:13
by Anzee
ups pomoti prej popravil post od DS71 (sem ga ze nazaj priblizno popravil kot je bil, sorry DS71!)
Sratka, kot vem so 2.2 motorji vsi z blokom 2.0, ker je razlika samo v glavi in v hodu bata zaradi druge glavne gredi..

Re: Opel Manta B 400
Posted: 01 Apr 2012, 21:43
by DS71
Re: Opel Manta B 400
Posted: 01 Apr 2012, 22:17
by DS71