Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Posted: 28 Apr 2023, 15:42
Nekaj časa je minilo od zadnjega javljanja ampak smo še zmeraj malo pridni in delamo na Manti. Zaključna faza školjke je tu - končno!
Najprej brušenje šprickita z bloki in stopnjevanje brusnih papirjev. Bil sem na zelo tesni časovnici, saj se je odprl termin v lakirnici in vreme je bil ugodno za transport, zato smo cel avto zbrusli v dveh dneh. Še danes mi ni jasno kako nam je to uspelo, glede na to, da sva oba s kolegom imela vročino in bolehala ampak smo stisnili.
Najprej brušenje z bloki za ravnanje površine - tu nam je pomagala temna megla, ki smo jo predhodno nanesli.

Potem kontrola risov za finejše brušenje. Dry coat guide je odličen za to.


Vse linije lepiti med grobim brušenjem, da se ne pobere ostrosti ali se premakne med brušenjem.

Potem končevanje s 320 na roko in 400/500 na mašino, sledila je ponovna kontrola prask.


Potem pa ponovno brušenje z 800 brusnim papirjem in mehko podlogo.
Sledila je montaža vrat in pokrova motorja ter prtljažnika. Tukaj je malo napeto, ko ne želiš nič poškodovati...

Potem pa na vleko, ter upati da ne izgubimo tovora


V lakirnici je potrebna demontaža, ponovno čiščenje vsega ter popravilo poškodb, ki so se pripetile pri demontaži (UV kit je super za te reči, 20 sekund pa je suho - potegneš 2x z roko na 800 in je pripravljeno).

Mešanje barve- Kardinal rdeča

Evo, čas je bil za barvanje. Barval je Fredi- tehnik s podjetja Forum Colorum, ki je generalni zastopnik za Standox in Axalta produkte v SLO. Sem že kaj pobarval, pa celo Manto dal v primer ampak to je bilo pa res užitek gledat - res so izkušnje in tehnika na naslednjem nivoju napram moji amaterski opciji. Gledal sem kot sokol in spremljal hitrost, oddaljenost od panela, kako je vlekel mokri rob čez panele- res zanimivo vglavnem.


Po nekaj slojih se je začel kazati sijaj in navdušenje je skokovito naraslo


Medtem ko se je barva sušila sva pripravila školjko - obrisala in zalepila.


Smuknil sem nazaj v komoro in se smejal od uhe do uhe.

Dala sva noter školjko in pustila panele, da se odzračijo in posušijo v toplem in čistem okolju.

Vrata in havbe še niso končane - kasneje so se še zbrusile s 1000 brusnim papirjem ,da se je zgladila površina, potem pa preko lak - tisto pa sveti kot ogledalo. Sem vesel, da sem se odločil za originalno barvo, mislim da je res lepa 70' barva. Več detajlov naslednjem postu, da ne bom predolg ker preveč not padem.
Več detajlov v videu, dal sem not kar nekaj materiala iz lakirnice, če bi še kdo rad geekal okoli barvanja, meni je to čisto preveč zanimivo.
Zdaj pa dobim solzno oko ker je še treba ves avto spravit nazaj skupaj ker se mi zdi še najtežje. Je kot Lego set z milijon deli pa vsako kocko je treba popravit, restavrirat in porihtat. Počasi začenjam pogrešati rjo...

Najprej brušenje šprickita z bloki in stopnjevanje brusnih papirjev. Bil sem na zelo tesni časovnici, saj se je odprl termin v lakirnici in vreme je bil ugodno za transport, zato smo cel avto zbrusli v dveh dneh. Še danes mi ni jasno kako nam je to uspelo, glede na to, da sva oba s kolegom imela vročino in bolehala ampak smo stisnili.
Najprej brušenje z bloki za ravnanje površine - tu nam je pomagala temna megla, ki smo jo predhodno nanesli.

Potem kontrola risov za finejše brušenje. Dry coat guide je odličen za to.


Vse linije lepiti med grobim brušenjem, da se ne pobere ostrosti ali se premakne med brušenjem.

Potem končevanje s 320 na roko in 400/500 na mašino, sledila je ponovna kontrola prask.


Potem pa ponovno brušenje z 800 brusnim papirjem in mehko podlogo.


Sledila je montaža vrat in pokrova motorja ter prtljažnika. Tukaj je malo napeto, ko ne želiš nič poškodovati...

Potem pa na vleko, ter upati da ne izgubimo tovora



V lakirnici je potrebna demontaža, ponovno čiščenje vsega ter popravilo poškodb, ki so se pripetile pri demontaži (UV kit je super za te reči, 20 sekund pa je suho - potegneš 2x z roko na 800 in je pripravljeno).

Mešanje barve- Kardinal rdeča

Evo, čas je bil za barvanje. Barval je Fredi- tehnik s podjetja Forum Colorum, ki je generalni zastopnik za Standox in Axalta produkte v SLO. Sem že kaj pobarval, pa celo Manto dal v primer ampak to je bilo pa res užitek gledat - res so izkušnje in tehnika na naslednjem nivoju napram moji amaterski opciji. Gledal sem kot sokol in spremljal hitrost, oddaljenost od panela, kako je vlekel mokri rob čez panele- res zanimivo vglavnem.



Po nekaj slojih se je začel kazati sijaj in navdušenje je skokovito naraslo



Medtem ko se je barva sušila sva pripravila školjko - obrisala in zalepila.


Smuknil sem nazaj v komoro in se smejal od uhe do uhe.

Dala sva noter školjko in pustila panele, da se odzračijo in posušijo v toplem in čistem okolju.

Vrata in havbe še niso končane - kasneje so se še zbrusile s 1000 brusnim papirjem ,da se je zgladila površina, potem pa preko lak - tisto pa sveti kot ogledalo. Sem vesel, da sem se odločil za originalno barvo, mislim da je res lepa 70' barva. Več detajlov naslednjem postu, da ne bom predolg ker preveč not padem.

Več detajlov v videu, dal sem not kar nekaj materiala iz lakirnice, če bi še kdo rad geekal okoli barvanja, meni je to čisto preveč zanimivo.
Zdaj pa dobim solzno oko ker je še treba ves avto spravit nazaj skupaj ker se mi zdi še najtežje. Je kot Lego set z milijon deli pa vsako kocko je treba popravit, restavrirat in porihtat. Počasi začenjam pogrešati rjo...
