Page 22 of 36
Re: '74 VW 1303
Posted: 26 Feb 2014, 21:12
by L4UK0
Prava disertacija

Re: '74 VW 1303
Posted: 26 Feb 2014, 21:45
by FR Wolf
Potem bi prišla v poštev rešitev z zobatim jermenom, kjer ni potrebne tako velike sile prenapetja. Glede šibkega člena ležaja pa bi se dalo rešiti z dvorednim ali kakim drugim kotalnim ležajem glede na tip aksialne ali radialne obremenitve v odvisnosti z ročico sile.
Re: '74 VW 1303
Posted: 26 Feb 2014, 21:58
by Tine
Obstajajo rešitve, vendar ne bodo potrebne. Vrtet stvari hitreje ne naredi toliko dobrega da bi bilo vredno izgubljat spanec in evre za to. Tudi za šibek ležaj, ker uporabljajo ta tip motorja tudi v aviaciji, kjer je propeler gnan direktno iz glavne gredi na mestu, kjer je sedaj jermenica.
Re: '74 VW 1303
Posted: 26 Feb 2014, 23:41
by Cox
Re: '74 VW 1303
Posted: 26 Feb 2014, 23:42
by croma_man
a to je polica za odlagat hladilno tekočino?
Re: '74 VW 1303
Posted: 26 Feb 2014, 23:59
by Cox
To tak hladi , da bi se še Đejk Rabi klanjal ..
Re: '74 VW 1303
Posted: 27 Feb 2014, 08:57
by eugene
Fora DTMja ( down the middle) je to da je en polovica zamaknjena zato da piha na sredi cilindrov na obeh straneh. Za Typ 1 se ne spomnem kaj je pisal če je res od 181 boljši od DTMja vem pa da od seriskih je bil kao ja od 181 najajči. Za Typ 4 pa je kao DTM nejači po njegovo. Meni je DTM grd.
Re: '74 VW 1303
Posted: 27 Feb 2014, 10:38
by Cox
Sem sel googlat res je grd ...

Jaz mislim da se je popolnoma nepotrebno obremnejevat z haljenjem, vsaj z zracnim delom .. itak ti pra motorji niso primerni da bi veliko časa preživeli v visokih obratih.
Za malo pognat čez ovinke pa kakega dci-ja prestrasit je super, to pa je to.
Za olje pa 124-kin oljni hladilnik cudovito sede nad menjalnik in ga drzi priemrno hladnega pri potovalni hitrosti, polek tega pa pusti dovol prostora da ohranis gretje.
Re: '74 VW 1303
Posted: 27 Feb 2014, 14:29
by Fleko
Koliko pa se greje na teh motorjih olje? Recimo poletje obstaneš nekje pri 40°C v gužvi? Ali je hlajenje takrat možno vzdrževat temparaturo ali narašča in moraš malo na gas prtiskat.
Nikoli sedel pri prižganem hrošču ali vozil tako, da upam da ni preveč blesav uprašanje.
Re: '74 VW 1303
Posted: 27 Feb 2014, 15:29
by Cox
Pri normalni voznji ni problemov .. ce pa mu jebes mater po AC pa priletis v kako delo na cesti pa mu postane malo vroce ja .. ampak to so skrajne situacije.