Page 22 of 35

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 09 May 2016, 12:25
by DS71
lepa ..kaj pa kakšna konverzija na elektro ventilator ..potrebno al pač ne ?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 09 May 2016, 15:28
by pero27
Zakon! :P
A napišeš prosim mere tega alu hladilnika (škatle, brez tistih plehov za montažo).

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 10 May 2016, 13:21
by zegler
hja saj original kuler je bil kr dovolj (kolk sem ga naganjal)ampak ko se je pojavila zadeva z FMIC pa mislim da bi pol klecnil, zato sem sel v menjavo za vecjega, pa se puscat je zacel ko mi je takrat tesnilo glave pihnilo.

kako se pozna ? hmm ne vem se, se ni bilo hardcore sprobano, na testni voznji je hladil normalno, zamenjal sem tudi termostat, kajti ta je od zadnjega incidenta z tesnilko glave ostal za vedno odprt. Avto je rabil celo vecnost da se je zagrel, v bistvu se je olje zagrelo pred vodo :).
Na testni voznji mi je pa snelo cevi od turbo do interkulerja na mojih spacanih reduzirkah, (saj 2 x je lepo naboostalo kot mora, pol pa POP in no more boost) mam ze narazen, moram en var potegnit okoli roba reducirke, da se bo guma z objemko lepo zataknila in da je ne bo moglo sneti.

elektro ventilator, zaenkrat ne kaze potrebe, bom pa videl kako bo, mam se en stari alu ventialtor od ene merkle sam moram sredico novo navarit da bo pasalo na vodno pumpo.

mere hladilnika so pa sledece brez plehov za montazo (saj tud jaz sem jih nekaj porezal vstran, pa dva nova navaril) so :
490mm x 460mm x 55mm (cca), satovje pa je 480mm x 340mm x 40 mm. Satovje je 2 x debelejse od original in mislim, da bi moral boljse hladit, kajti ima tudi vec celic.. kar je tako razvidno na slikah

mi je pa termostat malce sumljiv temp vode mi drzi za debelino cajgera nad polovico ... kot da bi malo pozno odprl .. je pa res da je instrument uber dojemljiv za motnje, vklopim ventilator kabine na max pa ze cajger pokaze skoraj 4 debeline kazalca vec od polovice, se komu to dela na E21kah ? al pa ko zmigavec dela se cajgrcek malenkost maje. Pac kot da ga vsaka elektricna sprememba zmoti, mogoce pa sem jaz kje kaj zaj, ko sem kake nove kablcke vlekel...

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 10 May 2016, 13:53
by pero27
Meni je tud cager za vodo kazal vsepovprek, skakal itd... Ne se preveč sekirat
Hvala za mere, sej je višji ko širši, ne?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 10 May 2016, 13:54
by nicjasno
Lepo zgleda tole.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 10 May 2016, 13:55
by croma_man
jst mam starega v števcu še prikloplenga pa niti bliz ni točn proti unmu ko ga mam na armaturki, do neke mere greta enak, pol pa logaritmično razhajata.

Mam pa še ene 5-6 števcev na lagru, tak da če rabiš kake rezervne dele povej :)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 10 May 2016, 15:13
by zegler
pero27 wrote:Meni je tud cager za vodo kazal vsepovprek, skakal itd... Ne se preveč sekirat
Hvala za mere, sej je višji ko širši, ne?
Sirok je 49... Torej je 3 cm sirsi kot visji, saj na sliki na prejsni strani se vidi da je kr ornk sirsi od orig, se celo malo vecji od onih ko so od avtomatikov z oljnim hladilnikom, sam da je pac samo za vodo.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 10 May 2016, 15:15
by zegler
nicjasno wrote:Lepo zgleda tole.
Upam da bo tak tud sluzilo vse skupaj. Sam odpravim se tezavo z razpadanjem turbo napeljave :oops: pol pa gasaaaaa na pohorje

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 10 May 2016, 15:24
by zegler
croma_man wrote:jst mam starega v števcu še prikloplenga pa niti bliz ni točn proti unmu ko ga mam na armaturki, do neke mere greta enak, pol pa logaritmično razhajata.

Mam pa še ene 5-6 števcev na lagru, tak da če rabiš kake rezervne dele povej :)
Tnx.. Saj enkrat se ti bom tak najavil da vidim v zivo lepo predstavljeno delavnico ;)

Btw glede stevcev temp vode, recimo ko je norm temp torej v avtu kao na polovici, kolk temp ti kaze vzporedni stevec, in pol recmo ko serijski prileze do 3/4 kolk je to pol temp C ?

Saj si bom se jaz enega vgradil, oz samo stikalo da bom preklapljal med temp vode in olja, ampak do takrat da malo info zberem iz prve roke..

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 10 May 2016, 15:36
by croma_man
odkrito povedano sem pozabil, je pa robni pogoj 90 stopinj če se prav spomnim, star je lezel naprej, nihal, bil odvisen od napetosti v napeljavi (ki ni briljantna s časom in volkom)...nov pa ma napajanje direktno iz akumulatorja in lepo kaže 90-100 stopinj brez izpadov.