Po dolgem času se spet oglašam
Zadnje čase našim alfam bogovi niso naklonjeni... Med vračanjem z morja mi je skoraj 300km od doma počil hladilnik izpušnih plinov na GTjki. Seveda sem opazil, da nekaj ne štima, ker avto več kot 120km/h ni šel in čudno je "smrčal". Po hitrem pregledu sem osumil eno inox cevko, ki je šla nekam v drobovje motorja, si rekel, kurc, nimam kaj in sva šla naprej. Moj moto je, dokler brni in klima dela se ne ustavljam!

Ker se mi ni dalo tega pacati doma, sem zadevo predal pooblaščenemu serviserju, ki mi je naslednji dan sporočil veselo novico - počen hladilnik izpušnih plinov, posledično je raztopilo dobesedno airbox, cevi okoli turbine in še par malenkosti v bližini izpušnega kolektorja... Škode samo materialno gledano blizu 1k €. Ker se je že delalo vse, sem dal zamenjati še olje in filtre ter hladilno tekočino, gibljivo cev na auspuhu in vse gumice auspuha. Pa je šel lep del budžeta za 33ko v maloro...
Foter in mati sta uspela 147 v 3h tednih 3x razbiti... In za vrhunec mi je med poplavami namočilo par delov, ki so bili pripravljeni za 33ko, eni so tudi veselo zrjaveli, npr. zavorni bobni...
Ampak ker se ne dam, sem se vrgel v obnovo podvozja, ker je avto že lep čas v luftu in čaka na moj čas (ki ga res nimam), denar (kaj je to???) in voljo (te pa je zadosti). Ker nimam dvigala, sem se najprej lotil zadnjega dela.

Zadnji most niti ni bil tako rjav, ker je na novem avtu pameten prvi lastnik vrgel gor kar nekaj izolacije

Kaj je vredno več kot diklina, ki ti pomaga pri avtu???

Direkt za oženiti

Most na novo zaščiten

Vilice zaščitene in nove Powerflex puše
Naslednje opravilo bo sneti rezervoar goriva, ker pod njim gredo vse lajtunge zavorne in jih bo potrebno zamenjati
Potem pa še par litrov dinitrola po celem podnu, da bo zadeva res bulletproof proti vremenskim vplivom
