Page 3 of 3
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 13 Mar 2014, 00:14
by pero27
aja?
živel sem v zmoti, se posipljem z pepelom
kako pa pol veš katere so zimske in katere zimsko-letne?
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 13 Mar 2014, 01:15
by DS71
dej lauko klaj ti veš ..M+S exluzivno vsi svetovni proizvajalci delajo samo za slovenijo ..in pomeni mokro + suho

Je pa res,da se komercialno pojavljajo all season tyres .. sam to se meni zdi bolj marketing poteza kot kej druzga
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 13 Mar 2014, 07:48
by cobra13
Celoletne pnevmatike so samo marketing, ker so to ponavadi samo navadne M+S(mud and snow) z nežnejšim profilom. Ampak je vseeno ta pnevmatika mehkejša, ker je narejena za nižje temperature in jih polete nenormalno požira. Povrh vsega pa je oprijem v toplih dneh zelo slab.
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 13 Mar 2014, 08:43
by gtyrant
All season guma je največkrat ponavadi označena s simboli ali pa napisom.
Se pa NE strinjam, da jih poleti nenormalno požira. Pri nekje istem številu km poleti so S3+ na puntotu so precej poradirane, all season na Fordu, ni opazne razlike... No sicer pa saj ni važno. Zame allseason gume dobro funkcijonirajo in sem zadovoljen z njimi. Že tako je težko dobit gume z belim robom(WSW).... da bi pa še tugledal, da niso all season....
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 13 Mar 2014, 11:26
by gtyrant
Ker smo že preveč zašli s temi gumami... raje še nekaj fotografij notranjosti.
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 01 May 2016, 15:49
by gtyrant
Sem se odločil, da malo posodobim temo in povzamem, kaj se je z NY dogajalo v preteklih dveh letih. Slabo vreme je pa sem našel čas.
Takoj v samem začetku(februar 2014), mislim, da po nekih desetih dneh vožnje mi je spustila ena od sprednjih dveh gibljivih zavornih cevi. Naročil sprednje in zadnje gibljive cevi. Spredaj zamenjal, zadnje čakajo na zalogi.
A/C sistem je bil servisiran nekaj mesecev preden sem kupil avto. Avto je od jeseni pa do februarja stal vmes je plin nekje ušel ven. Kot da vse skupaj nebi bilo dovolj je nov sušilni filter zapacal cel sistem. Ves potreben materijal že skoraj dve leti čaka doma, da jaz najdem čas in grem do mojstra v Ribnico.
Avgusta 2014 je sledila menjava zavornih cilindrov na zadnjih zavorah.
Konec decembra 2014 mi je spredaj začela blokirati ena od zavornih čeljusti. Naročil dve novi obnovljeni čeljusti in nove ploščice.
Pojavljal se mi je udor vode pri sprednjem vetrobranskem steklu. Najprej sem sumil, da samo steklo ne tesni. Na koncu se je izkazalo, da je problem na spojih karoserije. Je nekdanji sodelavec kateri se ukvarja s kleparijo vse lepo zatesnil in sedaj je mir.
Pri 200k km je steveč šel na 0. Milje pa še naprej šteje tako kot je treba.
Junij 2015. Stopalka za zavore mi je lezla v poden. Ker nikjer na zavornem sistemu nisem našel znakov puščanja sem kupil nov obnovljen glavni zavorni cilinder.
Odstranil oba nedelujoča visokotonca iz armaturne plošče. Našel nadomestne. Donator je bil Chrysler Stratus.
Za zvočnike iz Stratusa bi potreboval kretnico... tako zaenkrat vse skupaj čaka na polici. Opcija je tudi obnoviti originalne visokotonce. Vendar na Allpar strani pravijo, da se ponavadi na dotičnih visokotoncih ne obnese.

- Levo prvotni visokotonev, desno visokotonec iz Stratusa.
Ker je avto karoserijsko res brez rje, sem se odločil in ga jeseni 2015 peljal na Crown zaščito.
...se nadaljuje.
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 28 May 2016, 21:53
by gtyrant
Da nadaljujem...
Včasih mi je malo žal, da sem odstranil kustom krom "trepalnice" okoli pokrovov sprednjih luči.

- Tako je izgledalo.

- Tako je pa sedaj.

- Na blizu izgleda bolj grdo. Pa še stara poškodba in slaba sanacija. Za povrh pa še manjkajoči pinstripe črti...
Razmišljal sem, da bi iz jeklenih 14" felten prešel na 15" feltne od LeBarona. Samo zelo nerad se odpovem pnevmatikam z belo obrobo. Bo treba en nov komplet iz USA pripeljat. Če ne bo šlo drugače bom pač montiral 205/65R15. Feltne od LeBarona bi v tem primeru najverjetneje prebarval na mat črno. Zanima me kako bi izgledala mat bela različica....?

- Proba.

- NY je iz tovarne prihajal opremljen z Goodyear pnevmatikami z dvojno belo črto(na tanka in ena debelejša).
Ena od opcij opreme. Potniki zadaj imajo na voljo dva priklopa za slušalke s potencijometrom. Čeprav morajo še vedno poslušati tisto kar prihaja iz zvočnikov. Se pa v primeru priklopa slušalk, zadnji zvočniki izklopijo. Ob nakupu so dodali tudi slušalke.
Desna stran sedalnega dela voznikovega sedeža je bila posedena. Tapetnik je ta del dopolni z novo peno. Sploh ni slabo, ni pa še čisto 100%. So pa tej fotoelji dokaj specifični in ni enostavno to rihtati. Večini se tako nebi zdelo nič posedeno.
Jaz sem pa kar razvajen od foteljen iz US avtomobilov in sem že kar preveč zahteven glede tega.
Naslednjič pa nadaljujem z šraufanjem sprednjega vzmetenja.
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 28 May 2016, 22:21
by DS71
v kakšnem rangu je bil ta avto takrat lociran v Ameriki? Je to nek srednji,širokopotrošniški (delavski) avto al je blo to že bolj nobel ?
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 29 May 2016, 00:39
by gtyrant
Na kratko: To je bil takrat nobel avtomobil.
Na dolgo:
Leta 88 in 89 je bil New Yorker Landau Chryslerjev TOP model. Ok, 88 leta so imeli v ponudbi še starega Fifth Avenua in pa predhodno generacijo NY imenovano NY Turbo zaradi turbo motorja.
Dodge Dynasty je bil najbolj osnoven. Nato je sledil New Yorker Base, kasneje Salon. Potem pa New Yorker Landau zaradi vinilne "landau" strehe.
Leta 90 pa do 93 je prišel na trg še bolj opremljen NY Fifth Avenue. Šlo je za isti avto s še več opcijami opreme in 5 inčev daljšo medosno razdaljo, katera se je poznala v dolžini zadnjih vrat in prostoru pred zadnjo klopjo. Na zunaj je bila edina razlika vinil streha podaljšana čez zadnja vrata.

- 1991 Chrysler New Yorker Fifth Avenue Mark Cross Edition sedan
Prav tako je leta 90 za tri leta na trg prišel še "Top of the line flagship" Chrysler Imperial. Še bolj luksuzna različica NY Fifth Avenue-ja.
Še več opreme, še nekaj dodatnih centimetrov v celotni dolžini in nekoliko drugačen sprednji in zadnji konec avtomobila.

- 1990 Chrysler Imperial
- index.jpg (9.9 KiB) Viewed 7949 times

- konkurenca
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=UtTUZw46ttQ[/youtube]
Pa še bolj zabaven video...
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=kBkjXdCf8DE[/youtube]
Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 29 May 2016, 11:20
by pero27
Ti Regular car reviews so men ena bolj zabavnih na youtubeu.
10 minut "Clarkson prispodob" na video
