Malo osvezim temo... Sam imam tudi nekaj planov na Manti še za letos... Ubadam se z kar nekaj "updati" naenkrat in sicer so to:
Update zavor na čeljusti od Vectre B, čeljust ima premer batka 57 (sedaj si gor 54), pridejo po vsej verjetnosti diski Zimmerman 288x25 in neke "racing" ploščice (sedaj so diski 260mm)! V planu je tudi menjava gumijastih zavornih cevi z kovinskimi!
Naslednji projekt ki se vleče še iz lanskega leta je pa prikazovalnik podatkov iz Megasquirt-a. Zadeva se imenuje Megaview in prikazuje vse vhodne in izhodne podatke iz MS-sa. Zadeva izgleda nekako tako:
http://www.youtube.com/watch?v=JXDytnkFGYo
Ta Megaview sem kupil ze pred pol leta, hitro sem ga zaspajkal skupaj, potem pa zadeva ni hotela funkcionirat. Sam sem mislil, da sem pač kaj zaj****. Potem se je sedaj poleti končno našel čas, da sem se temeljiteje lotil problema. Problem je ta, da sam uporabljam zelo star firmware na megasquirt-u. Potem lepo naložin najnovejši firmware in zadeva dela. Pojavil se je pa spet en problem z novim firmware in sicer avto ne vžge z novim, saj program narobe pretvori staro datoteko v nov firmware in javlja napake, tako, da si bom spet moral vzeti kar nekaj časa in zadevo povsem na novo sprogramirat!
Polek tega sem si pa še nabavil Bluetooth adapter za Megasquirt in z aplikacijo (ki deluje seveda samo na nov firmware) bom lahko te vse podatke spremljal na Androidu! Se pravi kot kaže Megaview-a sploh ne bom rabil.
Upam, da bom zadeve speljal čez poletje, kajti za zimo se mi že porajajo nove ideje!
EDIT: Pozabil sem, da sem vseeno potem vzel tuljave od 1.8T in potem za kak mesec ugotovim, da obstajajo še krajše, ki pašejo kot ata na mamo v Oplov DOHC pokrov ventilov! Te tuljave so pa od 1.2 12V in 1.4 16V VAG motorjev. Je pa problem, da je treba prevezat, kajti tuljave od 1.2/1.4 motorjev imajo drugačen razpored pinov od 1.8T! Če pa rabi kdo 4 zelo malo rabljene tuljave od 1.8T pa naj javi, ker jih z veseljem prodam!
